طراحی سرلاین فروشگاهی

طراحی سرلاین فروشگاهی (Headline design for stores)؛ به روندی گفته می‌شود که طراحی سرلاین، هدلاین یا استندلاین برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای یا هایپرمارکت‌های بزرگ انجام می‌شود. یکی از راه‌های عالی برای فروش بیشتر و مناسب‌تر محصولاتی است که تخفیف خورده‌اند یا آفر ویژه‌ای دارند. سرلاین‌های محصولات فروشگاهی در دو سمت قفسه‌های فروشگاه‌ها قرار می‌گیرد و نسبت به قفسه‌ها بزرگ‌تر‌اند و از لحاظ طراحی گرافیک نیز متفاوت‌‌تر از دیگر بخش‌های فروشگاه‌اند. در طراحی و دیزاین سرلاین‌های فروشگاهی شرکت‌های گرافیکی سعی می‌کنند زیبایی بصری زیادی را در طرح ایجاد کنند تا طرح به صورت مناسب باعث دیده شدن محصولات جدید و دارای تخفیف شود.

سفارش دیزاین سرلاین فروشگاهی

برای ثبت سفارش طراحی و دیزاین شلف و سرلاین‌های فروشگاهی کافی است از طریق شماره‌های موجود در وب سایت با ما تماس بگیرید یا از طریق پیامرسان‌های شرکت اقدام به ارسال پیام کنید.

پلن پایه ساخت سرلاین

تعداد ادیت: 2 بار

تعداد ویرایش: 5 بار

هزینه: 4.000.000 تومان

مدت زمان طراحی: 15 روز

پلن نقره‌ای ساخت سرلاین

تعداد ادیت:4 بار

تعداد ویرایش: 7 بار

هزینه: 7.000.000 تومان

مدت زمان طراحی: 10 روز

پلن طلایی ساخت سرلاین

تعداد ادیت: 6 بار

تعداد ویرایش: 9 بار

هزینه: 10.000.000 تومان

مدت زمان طراحی: 7 روز

چرا طراحی سرلاین مدل فروشگاهی با سلام گرافیک؟

دیزاین حرفه‌ای

بیش از 10 سال است که در حوزه گرافیک مشغول به فعالیتیم، از طراحی لوگو تا دیزاین کاتالوگ حرفه‌ای

مخاطب شناسی

اولین قدم برای داشتن یک فروش مناسب شناخت مخاطب است. شرکت سلام گرافیک تحلیل مخاطب را انجام می‌دهد.

گرافیک بصری عالی

ارائه کارهای گرافیکی با ظاهر مناسب و حرفه‌ای یکی از مهم‌ترین دلایل انتخاب شرکت سلام گرافیک است. زیبایی را تجربه کنید.

رعایت اصول استاندارد

رعایت کردن اصول استانداردهای جهانی در طراحی سرلاین‌های فروشگاهی تنها یکی از دلایل انتخاب شرکت سلام گرافیک است.

قیمت اقتصادی

درست است که طراحی حرفه‌ای و مناسب داریم ولی از دایره انصاف خارج نمی‌شیم! قیمت‌ گرافیک را اقتصادی کرده‌ایم.

تجربه 15 ساله

بیش از 15 سال است که صنعت چاپ و گرافیک با عنوان سلام گرافیک و میانبر هستیم، در کنار باتجربه‌های بازار گرافیک را تست کنید!

شرکت طراحی سرلاین محصولات 

شرکت سلام گرافیک با ارائه بیش از هزاران مدل سرلاین ویژه محصولات فروشگاه، توانسته است جزو شرکت‌های معتبر حوزه گرافیک باشد که علاوه بر خدمات چاپ و طراحی بسته بندی بیش از 90 خدمت دیگر گرافیکی را پیاده سازی می‌کند.

خدمات طراحی سرلاین محصولات فروشگاه

طراحی درسینگ

طراحی هدسینگ

طراحی شلف بلاکر

طراحی وابلر

طراحی دنگلر

طراحی شلف تاکر

ویدئو آشنایی با روند طراحی سرلاین‌های فروشگاهی

پیاده سازی یک سرلاین مناسب و خوب که باعث افزایش فروش شود، دارای پیچیدگی‌های زیادی است، در این ویدئو ملیکا علیزاده؛ گرافیست شرکت سلام گرافیک در رابطه با روند ساخت یک سرلاین فروشگاهی توضیحاتی ارائه می‌دهد.

پادکست ساخت و دیزاین سرلاین ویژه محصولات

در این پادکست مجتبی ملاکی مدیر استودیو سلام گرافیک در رابطه با ساخت یک سرلاین ویژه اطلاعاتی بیان می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم قبل از ثبت سفارش حتما یان موارد را مورد توجه قرار دهید.

ویژگی‌های سرلاین مناسب

یک سرلاین در حالت کلی اگر بخواهیم با دید مناسب و حرفه‌ای بودن مواردی را بگوییم باید ویژگی‌های زیر را دارا باشد.

  • باعث افزایش فروش محصولات شود
  • در دید مخاطب باشد
  • طراحی چشم نوازی داشته باشد
  • از رنگ‌های شاد و جیغ مانند قرمز، زرد و… استفاده شود
  • بزرگ‌تر از قفسه‌ها باشد
  • در دو طرف قفسه‌ها باشد
  • محصول به خوبی در آن دیده شود
  • و…

مراحل دیزاین سرلاین و شلف فروشگاهی

مشاهده فروشگاه

دیدن فروشگاه، نوع طراحی داخلی فروشگاه، میزان فضای فروشگاه و ابعادی که قرار است در آن شلف یا سرلاین فروشگاه نصب شود همه باعث می‌شود که روند طراحی مناسب و حرفه‌ای پیش برود.

ایده یابی

در این مرحله از مراحل طراحی هویت دیداری سرلاین فروشگاه طراح گرافیک با اتود زدن سعی می‌کند تا طرح مناسب و حرفه‌ای برای سرلاین محصولات فروشگاه پیاده سازی کند. هر چه ایده بیشتر کار حرفه‌ای‌تر

انتخاب رنگ مناسب

انتخاب رنگ مناسب مانند انتخاب رنگ سازمانی یکی از مهم‌ترین کارهایی است که برای هر طرح گرافیک باید به خوبی توسط متخصص انجام شود. از وب سایت‌های مخلتفی در این مرحله کمک گرفته می‌شود.

پیاده سازی طرح 

پس از آن که ایده یابی انجام شد و رنگ بندی مناسب مورد تایید قرار گرفت لازم است تا طراح گرافیک اقدام به پیاده سازی طرح با فتوشاپ، ایلاستریتور و دیگر ابزار گرافیکی کند. 

ارسال به چاپخانه

در این مرحله نیاز است که طرح پیاده سازی شده برای چاپ به چاپخانه ارسال شود تا روند چاپ به صورت دقیق و مناسب انجام شود. استفاده از جنس مناسب برای چاپ ضروری است.

سرهم کردن شلف

در آخرین مرحله لازم است که قسمت‌های مختلف شلف فروشگاهی را به هم متصل کرد و در فروشگاه نصب شود تا محصولات در آن قرار گیرند، این اتصال باید به خوبی با هم  جفت شود.

سوالات متداول طراحی سرلاین فروشگاهی 

چیزی بین 10 الی 15 روز زمان نیاز است که طراحی به صورت تخصصی و اختصاصی انجام شود.

بله، هر مدل سرلاین و شلف فروشگاهی نیاز داشته باشید در اختصار شما قرار می‌گیرد.

5/5 - (3 امتیاز)
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *