عوامل تاثیرگذار در قیمت طراحی بنر
بنر، بهدلیل بازدهی بالایی که دارد، مورد توجه افرادی بسیاری قرار گرفته است. با این وجود، قیمتهای متفاوتی، برای طراحی بنر وجود دارد که با توجه به موارد مختلف، میتواند متفاوت باشد.
نوع بنر
نوع بنر اولین و مهمترین عامل تاثیرگذار در قیمت است. بنرها، بنابه نیاز کسب و کارها، در انواع متنوعی تولید میشوند که همین موضوع، باعث تفاوت در قیمت نهایی آنها میشود. برای نمونه بنرهای ثابت، هزینه کمتری نسبتبه بنرهای متحرک دارند.
ابعاد بنر
بنرها مثل طراحی تابلوفروشگاهی، با توجه به نیاز مشتری، میتوانند در ابعاد مختلفی تولید شوند. در هنگام محاسبه هزینه بنر، ابعاد آن، اهمیت زیادی دارد. بهطور کلی، هر چه ابعاد بنر بزرگتر باشد، هزینه طراحی آن نیز بیشتر است.
کیفیت طراحی
کیفیت یک طرح باکیفیت و جذاب که پیام شما را بهدرستی به مخاطب القا کند از اهمیت زیادی برخوردار است. یک طراحی باکیفیت، نیازمند استفاده از یک طراح خبره و باتجربه در زمینه طراحی بنر است. به تناسب کیفیت و مهارت طراح در پیادهسازی، هزینه نیز افزایش مییابد.
پیچیدگی طرح
برخی افراد بهدنبال طرحهای ساده هستند و طراحی آنها نیازی به پیچیدگی و پیادهسازی خاصی ندارد. در این میان افرادی هم هستند که بهدنبال طرحهای جذاب و منحصربهفردی هستند. لذا، به هر میزانی که فرآیند طراحی نیاز به پیادهسازی بیشتری داشته باشد، هزینه آن نیز بهمراتب بیشتر خواهد بود.
زمان اختصاص یافته برای طراحی
بهطور معمول، بازه زمانی خاصی برای انجام و تحویل سفارش در نظر گرفته میشود. با این وجود، برخی افراد بنابه دلایلی درخواست تحویل فوری سفارش خود را دارند که در هزینه دریافت شده تاثیر میگذارد.