قیمت طراحی هدیه تبلیغاتی

قیمت طراحی هدیه تبلیغاتی (promotional gift design price) به هزینه‌ای گفته می‌شود که طراح گرافیست در ازای طراحی انواع هدایای تبلیغاتی (خودکار، جاکلیدی، تقویم، سررسید، ست اداری و…) از کارفرما دریافت می‌کند. تعرفه طراحی هدیه تبلیغاتی به نوع این هدیه بستگی دارد. برای مثال تعرفه طراحی یک تقویم به عنوان هدیه تبلیغاتی با طراحی یک خودکار قطعا متفاوت است. اما بطور تخمینی می‌توان هزینه طراحی هدیه تبلیغاتی را از 500.000 تومان برای طراحی هدایای ساده تا 2.000.000 تومان برای طراحی‌های پرکار و حرفه‌ای تر در نظر گرفت.

قیمت انواع مدل‌های هدیه تبلیغاتی

طراحی هدیه تبلیغاتی در مدل‌ها و روش‌های متفاوتی قابل انجام است. قیمت طراحی انواع هدیه تبلیغاتی را در ادامه مشاهده می‌کنید.

ساخت لوگو دو بعدی
قیمت طراحی ساک دستی

از 2/000/000 میلیون تومان

ساخت لوگو دو بعدی
هزینه طراحی خودکار و قلم

از 1/500/000 هزار تومان

ساخت لوگو دو بعدی
هزینه طراحی انواع ساعت

از 3/000/000 میلیون تومان

ساخت لوگو دو بعدی
نرخ طراحی انواع ابزار دیجیتالی

از 3/000/000 میلیون تومان

ساخت لوگو دو بعدی
تعرفه طراحی انواع پوشاک

از 2/000/000 میلیون تومان

ساخت لوگو دو بعدی
تعرفه طراحی انواع ظروف

از 2/500/000 میلیون تومان

ساخت لوگو دو بعدی
نرخ طراحی تقویم و سررسید

از 3/000/000 میلیون تومان

ساخت لوگو دو بعدی
قیمت طراحی انواع ست هدیه

از 4/000/000 میلیون تومان

عوامل تاثیرگذار در قیمت طراحی هدیه تبلیغاتی

دیزاین هدیه تبلیغاتی نقش مهمی در برندینگ دارد، به همین دلیل صاحبان کسب و کارها تلاش می‌کنند که از این ابزارها برای رونق تجارت خود بهره ببرند. در این بین هزینه طراحی هدایا تبلیغاتی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ذهنی این افراد است. تعرفه دیزاین هدیه تبلیغاتی به فاکتورهای مختلفی وابسته است که در ادامه ذکر خواهند شد.

نوع طرح

نوع دیزاین و میزان پیچیدگی آن یکی از اصلی‌ترین عواملی است که بر قیمت طراحی هدیه تبلیغاتی تاثیر می‌گذارد. برای مثال برخی از کارفرمایان تقاضا می‌کنند که هدایای تبلیغاتی آن‌ها دارای طراحی آرم تجاری نیز باشد که این مسئله قیمت را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

از طرف دیگر بعضی از مشتریان درخواست دیزاینی یونیک، خاص و متفاوت از رقبا را دارند که به سرانجام رساندن آن زمانبر و وقت‌گیر است. در چنین مواقعی نیز با توجه به این‌که وقت بسیاری از کارشناس گرفته می‌شود، مسلما هزینه نهایی طراحی هدیه تبلیغاتی افزایش خواهد یافت.

قیمت طراحی وکتور یا سایر کار های دیگر سلام گرافیک، بر اساس همین موارد تعیین می‌شوند.

میزان حرفه‌ای بودن گرافیست

فردی که عهده‌دار کار طراحی نمونه هدایا تبلیغاتی می‌شود، اثر مستقیمی بر هزینه‌های تحمیل شده به کارفرما دارد. زیرا دستمزد افراد حرفه‌ای در مقایسه با گرافیست‌های تازه‌کار و مبتدی بیشتر است.

مدت زمان تحویل پروژه

سرعت در ارائه خدمات نیز بر قیمت دیزاین موثر است. شرکت‌های حرفه‌ای می‌کوشند که پروژه درخواستی کارفرما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به او تحویل دهند. همچنین اگر مشتری بخواهد پروژه خود را زودتر از موعد ذکر شده در قرارداد تحویل بگیرد، نرخ افزایش می‌یابد. برای اطلاع از نرخ طراحی گرافیک کلیک کنید.

تعداد ویرایش طرح

معمولاً گرافیست‌های باتجربه چندین مرتبه دیزاین اولیه را ویرایش می‌کنند تا بتوانند سلیقه مشتری را به طور کامل پوشش دهند. هر چه‌قدر که تعداد دفعات ادیت بیشتر شود، لازم است که کارفرما هزینه بیشتری را بپردازد. قیمت طراحی هدیه تبلیغاتی در مشهد از پانصد هزار تومان شروع شده و ممکن است به دو میلیون تومان نیز برسد. برای کسب اطلاعات بیشتر با تیم طراحی سلام گرافیک تماس بگیرید.

 

عنوان زمان اجرا قیمت
طراحی ست مدیریتی (سررسید، جاکارتی، خودکار تبلیغاتی) 1 تا 5 روز کاری 1.000.000تومان
طراحی لیوان تبلیغاتی 1 تا 3 روز کاری 500.000 تومان
طراحی کلاه و تیشرت تبلیغاتی 1 تا 3روز کاری 500.000 تا 800.000 تومان
طراحی هدایای ست چرم 1 تا 5 روز کاری از 1.000.000 تومان به بالا
طراحی دفترچه یادداشت و سررسید تبلیغاتی 1 تا 5 روز کاری 1.000.000 تومان

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *