طراحی هویت بصری در اراک به چه معناست و چه اهمیتی دارد؟ اجزای هویت بصری چیست؟ طراحی هویت بصری برند از جمله تکنیک‌ها و اصولی است که در سال‌های اخیر توسط بسیاری از کسب و کارهای بزرگ و مشهور در جهان مورد استفاده قرار گرفته است. هویت بصری برند به زبان ساده عناصر قابل مشاهده در یک برند است که معنای نمادینی را به مخاطبان القاء می‌کند. با طراحی هویت بصری برای کسب و کارتان می‌توانید برند خود را در ذهن مخاطبان تثبیت کرده و اعتماد آن‌ها را جلب کنید. هویت بصری برند حرفه‌ای و قابل اطمینان بودن کسب و کار شما را نشان خواهد داد. حتماً شما نیز تجربه تمایل بیش‌تر به خرید محصولاتی که برندشان را بیش‌تر شنیده‌اید را داشته‌اید. بسیاری از مشتریان نسبت به خرید محصولات یا استفاده از خدمات بی نام و نشان هیچ تمایلی ندارند. در این زمان است که معجزه طراحی هویت بصری برند مشخص خواهد شد. با شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک همراه باشید.

هویت بصری برند اجزا و اقلام گوناگونی دارد که از جمله ان‌ها می‌توان به لوگو، تایپوگرافی، فرم رسمی، اوراق اداری، و… اشاره داشت. یکی از مهم‌ترین موارد در طراحی هویت بصری در اراک استفاده از پالت رنگی مناسب است. انتخاب صحیح ترکیب رنگی برای طراحی هویت بصری مشکل‌تر از انچه که به نظر می‌رسد خواهد بود. اگر پالت رنگی خود را درست انتخاب نکنید نتیجه مطلوبی از زحمات خود دریافت نکرده و در آینده ناچار به صرف زمان و هزینه بیش‌تری خواهید شد. برای سفارش طراحی هویت بصری حرفه‌ای و ترکیب رنگی متناسب با کسب و کار خود می‌توانید همین حالا با همکاران ما در سلام گرافیک تماس بگیرید. طراحان سلام گرافیک با تجربه چند ساله کار حرفه‌ای در این زمینه آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان هستند.

طراحی هویت بصری برند چیست؟

امروزه با توجه به رقابت شدیدی که میان کسب و کارهای گوناگون برای جلب توجه مخاطبان ایجاد شده است، بسیار مهم است که از تکنیک‌های اصولی و تاثیرگذار برای موفقیت بیش‌تر برند استفاده کنید. یکی از مهم‌ترین اصولی که می‌تواند موجب دیده شدن برند شما و افزایش فروشتان شود طراحی هویت بصری برند است. همانطور که می‌دانید اغلب اولین برخورد هر مخاطب با برند شما به صورت دیداری صورت می‌گیرد. اگر می‌خواهید از همان لحظه اول کسب و کاری قابل اطمینان به نظر رسید باید برند خود را خوب جلوه داده و پیام‌های مورد نظرتان را در غالب المان‌های گرافیکی دیداری به مشتریان برسانید. چرا برخی از برندها به خوبی در ذهن ما ثبت شده‌اند و آن‌ها را به دیگران نیز توصیه می‌کنیم؟ برندهایی که در طراحی هویت بصری عالی عمل کرده‌اند توانسته‌اند خود را به خوبی در ذهن مخاطبان جای داده و نظر آن‌ها را جلب کنند.

مشتریان از مدت‌ها پیش از ورود به فروشگاه یا شرکت شما درباره برندتان نظر می‌دهند. این نظر‌ها بر اساس مشاهده کمپین‌های تبلیغاتی و یا محصولات و خدمات شما به دست آمده‌اند. با یک هویت بصری تاثیرگذار و اصولی کسب و کارتان به یک موقعیت رقابتی مهم در بازار تبدیل خواهد شد. توجه داشته باشید که هدف از طراحی هویت بصری برند ایجاد احساسات عاطفی در مشتریان است، نه فقط ارائه اطلاعاتی درباره کسب و کارتان. در تعریفی ساده هویت بصری برند را می‌توان عناصر قابل مشاهده در یک برند دانست که در تلفیق با یکدیگر معنای نمادینی را منتقل می‌کنند. از جمله این عناصر قابل مشاهده می‌توان به لوگو، فرم، رنگ، شکل، و… اشاره داشت. بدون داشتن هویت بصری شما از دیگر رقبای خود هیچ وجه تمایزی نخواهید داشت. البته توجه داشته باشید که داشتن یک هویت بصری بدون استراتژی برند همانند شروع ساخت و ساز بدون نقشه است.

ترکیب رنگی در طراحی هویت بصری در اراک

طراحی هویت بصری برند اجزای گوناگونی دارد که باید به تمامی آن‌ها توجه داشت. اگر کسب و کاری قصد طراحی هویت بصری در اراک را دارد ممکن است به اقلامی مانند فرم اداری، اوراق اداری، بنر، لوگو، ترکیب رنگی خاص، بسته بندی مخصوص، و… احتیاج داشته باشد. چیزی که می‌تواند اقلام مورد نیاز برای طراحی هویت بصری برند شما را تعیین کند نوع فعالیت کسب و کارتان خواهد بود. به طور مثال اگر کسب و کار شما فیزیکی بوده و محصولاتی را به فروش می‌رساند برای طراحی هویت بصری باید توجه ویژه‌ای به لوگو و بسته بندی محصولات داشته باشید. اما اگر کسب و کاری اینترنتی دارید باید بر روی طراحی سایت و تبلیغات اینترنتی تمرکز داشته باشید. ترکیب یا پالت رنگی از جمله اجزای هویت بصری برند است که در هر شرایطی باید به آن توجه داشت.

اولین چیزی که می‌تواند توجه مخاطبان را به خود جلب کند ترکیب رنگی است. هر رنگ پیام خاصی را منتقل کرده و استراتژی خاص خود را نشان می‌دهد. ترکیب رنگ‌ها با یکدیگر باید هارمونی و هماهنگی مناسبی داشته باشد. ترکیب رنگی از جمله اقلام طراحی هویت بصری در اراک است که در دیگر اجزا مانند کارت ویزیت، لوگو، فرم اداری، و… نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. در انتخاب پالت رنگی بهتر است تنها از دو یا نهایت سه رنگ اصلی استفاده کنید. استفاده از رنگ‌های بیش‌تر می‌تواند طراحی شما را پیچیده کرده و مخاطب را گیج و سردرگم کند. ممکن است در آینده بتوانید بنا بر شرایط لوگوی کسب و کار خود را عوض کنید؛ اما تغییر پالت رنگی به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. از این رو بهتر است از همان ابتدا در این مورد نهایت دقت و توجه را داشته باشید.

دفترچه هویت بصری چیست؟

دفترچه هویت بصری که با نام برند بوک (Brand Book) نیز شناخته می‌شود دفترچه‌ای حاوی اطلاعات مختلف و دستورالعمل‌ها درباره نحوه نمایش لوگو، رنگ، و پیام‌های مورد نظر به مخاطبان است. با این توصیف برندبوک ممکن است در ابتدا کم‌اهمیت و ناچیز به نظر رسد. اما دفترچه هویت بصری در واقع به دنبال تثبیت هویت و شخصیت عمومی شرکت است. برند بوک مرجع هرگونه عملیات گرافیکی آینده سازمان است.

به طور مثال تصور کنید که می‌خواهید پروژه طراحی سایت کسب و کار خود را به یک شرکت طراحی سایت واگذار کنید. این شرکت باید چه نکات مهمی را برای هویت بصری برند شما در طراحی‌های خود رعایت کند؟ برندبوک می‌تواند به عنوان راهنما در این زمینه عمل کرده و آنچه را که از نام تجاری شما در برندینگ انتظار می‌رود را به جهان اعلام کند. از جمله اطلاعات مهمی که در برندبوک درج می‌شوند می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • پالت رنگ اول
  • پالت رنگ دوم
  • تغییرات رنگ
  • برچسب با تگ‌لاین
  • نام اختصاری شرکت
  • الزامات فضای لوگو
  • تایپوگرافی
  • تن برند
  • نحوه چیدمان اجزای هویت بصری بر روی محصولات و ابزار
  • نمونه‌هایی از استفاده‌های غیرقابل قبول
  • نمونه‌هایی از استفاده‌های صحیح

شما می‌توانید همین حالا برای سفارش طراحی هویت بصری در اراک به همراه یک برند بوک حرفه‌ای و کامل با همکاران ما در سلام گرافیک تماس بگیرید.

قیمت طراحی هویت بصری در اراک

قیمت و تعرفه مربوط به طراحی هویت بصری در اراک از جمله مواردی است که برخی از کارفرمایان و مدیران سازمان‌ها را نگران می‌کند. دلیل آن نیز تفاوت بسیاری است که میان تعرفه‌های شرکت‌های مختلف وجود دارد. یکی از مواردی که موجب تفاوت میان تعرفه طراحی هویت بصری برند در شرکت‌های مختلف می‌شود کیفیت و کلاس هویت بصری است. به طور قطع زمانی که طراحی هویت بصری برند خود را با هزینه‌ای کم برون‌سپاری می‌کنید نمی‌توانید انتظار نتیجه‌ای مانند هویت بصری برندهای معروف داشته باشید.

میزان تجربه و مهارت طراح نیز از جمله مواردی است که می‌تواند بر قیمت طراحی هویت بصری در اراک تاثیرگذار باشد. برای سفارش طراحی هویت بصری برند کاملاً حرفه‌ای می‌توانید همین حالا با کارشناسان ما در سلام گرافیک تماس بگیرید.

4.7/5 - (3 امتیاز)