کاراکتر در طراحی بسته بندی یکی از مهم‌ترین موارد است که می‌تواند باعث افزایش زیبایی و هچنین فروش بیشتر محصول شود. یکی از راه‌های عالی برای خاص کردن طراحی بسته بندی، استفاده از کاراکتر بسته بندی (Packaging character) است. برندهای مختلف برای برند خود عموما یک کاراکتر را معرفی می‌کنند و در همه یا شاید اکثر بسته بندی‌ها خود از این کاراکتر استفاده می‌کنند. استفاده از کاراکتر در بسته بندی این خوبی را با خود به همراه دارد که محصول به خوبی در قفسه‌های مغازه‌ها و همچینن جایگاه‌های فروش از دیگر محصولات متمایز می‌شود.

به عنوان مثال شرکت چیتوز از یک میمون به عنوان کاراکتر در تمام بسته بندی محصولات خود استفاده می‌کند که این موضوع باعث شده است این برند به خوبی میزان فروش فوق العاده‌ای از همین نکته کوچک به دست آورد.

به نوعی می‌توان گفت که استفاده از کاراکترها در بسته بندی باعث می‌شود تا محصولات فروش بیشتر و بالاتری را تجربه کنند.

ایده‌های مختلفی برای پیاده سازی کاراکتر در بسته بندی وجود دارد که از جمله این روش‌های می‌توان به استفاده از کاراکتر داستانی، کاراکتر واقعی و… اشاره کرد.

هر برند وابسته به نوع استراتژی و همچنین کارایی که از بسته بندی خود در نظر دارد از میان انواع روش‌های طراحی کاراکتر برای محصولات و بسته بندی‌های خود استفاده کند.

 یک کاراکتر که به درستی پیاده سازی شود این خوبی را با خود به همراه دارد که سخنگو یا همان آواتار برند شما شناخته شود.

فارغ از نوع کاراکتر پیاده سازی یک کاراکتر مناسب روی بسته بندی می‌تواند اتفاقات مناسب و خوبی را برای فروش محصول شما و همچنین کسب و کار شما رقم بزند.  

استفاده از کاراکتر خاص یا کاراکترهای سریالی در بسته بندی

یکی از موضوعاتی که عموما شرکت‌های تولید کننده محصولات با آن مواجه هستند، عدم درک دقیق و درست کاراکتر و جایگاه آن است. استفاده کردن از کاراکترهایی که قبلا در سریال، فیلم یا حتا پوستر به کار برده شده است می‌تواند به هویت بسته بندی شما آسیب وارد کند.

ایجاد یک کاراکتر با قدرت مناسب و طراحی خاص و یکتا می‌توان اتفاقات خوبی را برای شما و کسب و کار و همچنین فروش محصولات شما رقم بزند. اگر به دنبال طراح بسته بندی هستید و می‌خواهید نمونه کارهای بسته بندی را مشاهده کنید کافی است همین حالا به لینک‌های موجود در خط قبلی سری بزنید و از تنوع کارهای بسته بندی با کاراکتر شرکت سلام گرافیک متحیر شوید.

برای سفارش طراحی کاراکتر روی بسته بندی کافی است همین حالا با شماره‌های موجود در وب سایت تماس حاصل کنید. استفاده از طراحی کاراکتر در بسته بندی می تواند یکی از زیرمجموعه های طراحی تصویر سازی مد باشد.

انتخاب شخصیت برای کاراکتر

انتخاب نوع شخصیت یکی از موضوعاتی است که عموما شرکت‌های تولید کننده محصول به آن توجه کافی ندارند. از میان انواع کاراکتر که در ادامه نام برده می‌شوند یک برند باید کدام را انتخاب کند؟ کدام گونه کاراکتری می‌تواند فروش بیشتر و بالاتری را برای محصول شما به ارمغان بیاورد.

انواع شخصیت‌های قابل اجرا روی بسته بندی

سفارش طراحی کاراکتر برای بسته بندی

در صورتی که به طراحی کاراکتر برای بسته بندی نیاز دارید کافی است همین حالا با شماره‌های وب سایت سلام گرافیک تماس حاصل کنید.

بهترین شیوه طراحی کاراکتر برای بسته بندی

وابسته به کارایی محصولات، نوع کاراکتر می‌تواند متفاوت باشد، با سلام گرافیک همراه باشید.

کاراکترهای معروف برای بسته بندی

همه کاراکترها می‌تواند برای محصول مناسب باشد. در این مطلب سعی می‌کنیم کاراکترهای معروف بسته بندی را نام ببریم.

4.4/5 - (5 امتیاز)
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.