طراحی سررسید 1403 ارزان✅ تحویل فوری فایل طراحی
صفرتاصد طراحی تا چاپ✅ ارائه فایل با کیفیت تضمینی
طراحی اختصاصی سالنامه کاملا حرفه ای✅ طراحی اتود رایگان
طراحی سررسید اختصاصی با اتود رایگان✅ طراحی سررسید تبلیغاتی تضمینی

طراحی سررسید

طراحی سررسید (diary Design) برای کسب و کارها، یکی از شیوه‌های تبلیغاتی موثر، برای معرفی برند به مخاطبان محسوب می‌شود. شاید این سوال پیش آید که چرا طراحی سررسید اختصاصی یک شیوه تبلیغاتی موثر است؟ منظور از سررسید، دفتر یا کتابی بوده که در آن تاریخ و رویداد‌های مهم کل سال چاپ می‌شود. معمولا بسیاری از افراد، کارهای روزمره یا قرارهای مهم خود را در آن یادداشت می‌کنند. حال می‌خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که چرا چاپ سررسیدی که در آن لوگو یک برند و دیگر مشخصات برند در آن چاپ شده، می‌تواند در تبلیغات و بازاریابی موثر باشد؟ اکثر افراد برنامه‌ریزی‌های روزانه خود را در سررسید یادداشت می‌کنند؛ در نتیجه نام تجاری و مشخصات برند هر روز به چشم مخاطب می‌خورد. تکرار همین مسئله، یعنی مشاهده روزانه طرح برند در سررسید، سبب می‌شود تا نام و لوگو برند در ذهن مخاطب بهتر حک شود. استودیو سلام گرافیک در کنار شماست تا با انواع طراحی اعم از طراحی حرفه‌ای بروشور، طراحی پیکسل، طراحی مجله و… به ماندگاری برند شما در ذهن مخاطبان کمک کند.

تاریخ بروزرسانی: دسامبر 4, 2023

سفارش طراحی سررسید

با توجه به کاربرد و تاثیری که این ابزار تبلیغاتی در جذب مخاطب دارد، شرکت‌ها و سازمان‌ها و همه مشاغلی که قصد طراحی سررسید خوب برای برند خود را دارند، قبل از سفارش طراحی کالاهای تبلیغاتی مانند سررسید اختصاصی، لازم است که در انتخاب شرکت طراح دقت کافی را داشته باشند. معمولا امروزه نمونه‌ کارهای طراحان در سایت یا صفحات شبکه‌های اجتماعی شرکت مورد نظر قابل مشاهده است که همین کار بهترین راه شناخت و اعتماد به شرکت طراحی است.

تیم حرفه‌ای سلام گرافیک نیز به منظور آشنایی هر چه بیشتر مشتریان با نمونه‌ طراحی سررسید، انواع طرح برای سررسید را در سایت و صفحات موجود در شبکه‌های اجتماعی قرار داده است. مشتریان عزیز به راحتی می‌توانند قبل از سفارش کلیه طرح های سررسید سال جاری، مانند طرح سررسید 1401 را مشاهده نمایند. همچنین چنانچه می‌خواهند طبق سلیقه خود تغییری در طرح‌ها ایجاد نمایند، می‌توانند سلیقه یا ایده خود را قبل از سفارش به طراح شرکت بیان کنند.

اهمیت تقویم و سررسید تبلیغاتی

برای ثبت سفارش طراحی سررسید کافی است همین حالا از طریق شماره‌ای موجود در وب سایت سلام گرافیک اقدام به ثبت سفارش کنید. مشاوران طراحی گرافیک شرکت سلام گرافیک برای ارائه انواع سفارش سررسید از طراحی تا چاپ در خدمت شما هستند.

خدمات طراحی سررسید

طبق مطالعات انجام شده تکرار یک مسئله یا مشاهده هر روز یک تصویر، سبب ماندگاری آن در ذهن می‌شود. سررسید نیز از جمله ابزارهای تبلیغاتی بوده که تصویر و دیگر مشخصات برند روی جلد آن چاپ می‌شود و به عبارتی هر روز این مشخصات برای مخاطب تکرار می‌شود. زیرا معمولا افرادی که از آن به خوبی استفاده می‌کنند، تقریبا هر روز طراحی جلد سررسید را مشاهده می‌نمایند که همین موضوع باعث به خاطر سپردن نام و لوگو برند در ذهن مخاطبان و ترغیب آن‌ها می‌شود.

اگر بخواهیم به طور مختصر خدمات طراحی سررسید را بیان کنیم؛ باید گفت که جاودانگی در ذهن مخاطب و ترغیب وی برای خرید از جمله مهم‌ترین خدمات طراحی سررسید است.

خدمات ساخت سررسید را می‌توان شامل موارد گوناگونی در نظر گرفت. از جمله این موارد می‌توان به انتخاب جنس سررسید، انتخاب طرح مناسب برای سررسید، چاپ سررسید، صفحه آرایی سررسید و…

در صورتی که نیاز به ارائه خدمات با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت دارید کافی است همین حالا با شماره‌های موجود در وب سایت برای ساخت سررسید حرفه‌ای خود با ما تماس بگیرید.

چرا به تقویم و سررسید نیاز داریم

شرکت طراحی سررسید

معمولا دغدغه بسیاری از صاحبان مشاغل و مدیران هنگام طراحی و چاپ سررسید، انتخاب یک شرکت حرفه‌ای برای طراحی است. به نظر شما یک شرکت طراحی باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد که با اطمینان کامل بتوان کار طراحی صفحات سررسید به آن سپرد؟

در این بخش تمامی ویژگی‌ها و مشخصاتی که یک شرکت طراحی حرفه‌ای برای طراحی سررسید و طراحی تقویم اختصاصی، باید دارا باشد را به صورت تیتر‌وار بیان کرده‌ایم.

  1. تجربه کافی را در زمینه کار طراحی داشته باشد.
  2. دارای یک تیم طراحی متخصص و حرفه‌ای باشد.
  3. از ابزارهای طراحی تصویرسازی حرفه‌ای و بروز استفاده نماید.
  4. طرح سررسید لایه باز را به مشتری تحویل دهد.
  5. سفارش را در موعد مقرر تحویل دهد.
  6. تعرفه و هزینه مناسبی داشته باشد.
  7. دیگر مشتریان از خدمات آن رضایت کامل داشته باشند.

با اطمینان کامل می‌توان گفت تمامی ویژگی‌های بیان شده در این قسمت، در مجموعه سلام گرافیک وجود دارد.  دفتر گرافیک سلام گرافیک یکی از شرکت‌های فعال در حوزه طراحی انواع سررسید است. شرکت سلام گرافیک با طراحی بیش از 50 مدل سررسید، تاکنون توانسته است، خدمات ساخت و طراحی سررسید را به مجموعه‌های مختلفی از قبیل شرکت میانبر، شرکت سلام محتوا، شرکت سلام سوشال، استودیو فکر مثبت، شرکت ترازنت، شرکت ترازسامانه و… ارائه دهد.

بهترین طراحی سررسید

بهترین طرح صفحه سررسید، طرحی بوده که در آن از سایر رقبا کپی‌برداری نشده باشد. به عبارتی اولین شرط و لازمه موفقیت در طراحی تبلیغات، منحصر بفرد بودن آن است. همچنین از دیگر مواردی که می‌تواند به بهتر شدن، طراحی سررسید کمک کند، این است که طراحی با توجه به سن و نیاز مخاطب باشد. مثلا چنانچه طراحی سررسید برای دانشجویان صورت گرفته، طراحی صفحات باید به نحوی باشد که این قشر به آسانی بتوانند از آن استفاده نمایند. به عبارتی باید در صفحات سررسید قسمت‌هایی برای یادداشت برنامه‌های روزانه و هفتگی لحاظ شود.

استودیو طراحی گرافیک سلام گرافیک، برای این که بهترین باشید در کنار شما عزیزان هستند. این مجموعه علاوه بر طراحی سررسید در زمینه طراحی بیلبورد آنلاین و طراحی ست اداری نیز می‌تواند خدمات متنوعی به شرکت‌ها و برندها ارائه دهد.

سفارش انلاین طراحی سررسید

بسیاری از صاحبان برند به دلیل مشغله یا سفرهای کاری متعدد، فرصت سفارش به صورت حضوری را ندارند. همچنین از آنجایی که سفارش طراحی سررسیدها معمولا در روزهای پایانی سال انجام می‌شود، ترافیک و شلوغی خیابان‌ها، موجب می‌شود تا تردد در سطح شهر بسیار مشکل‌تر از گذشته باشد. استودیو سلام گرافیک برای رفع چنین مشکلاتی نیز، به فکر راه حل بوده است. در این شرکت کلیه سفارشات طراحی انواع سررسید مانند، طراحی سررسید مالی، طراحی سررسید دو روزه، طراحی و ساخت بسته بندی، سفارش طراحی پوستر و… به صورت آنلاین قابل انجام است. برای سفارش آنلاین باید به سایت شرکت مراجعه کرد یا با تلفن مجموعه تماس گرفت‌ تا کارشناسان مربوطه پس از مشاوره، سفارش شما را ثبت نمایند.

سفارش انلاین طراحی سر رسید

طراحی سررسید حرفه ای

بدون شک هر چه طراحی سررسید ظاهری حرفه‌ای‌تر داشته باشد، تاثیر بهتری در ذهن مخاطبان دارد یا به عبارتی مخاطب بهتر می‌تواند با آن ارتباط برقرار کند. در این قسمت به چند نمونه از ویژگی‌های یک طراحی سررسید حرفه ای اشاره شده است.

  • طرح آن باید جذاب و منحصر بفرد باشد.
  • اطلاعات مفیدی را درباره برند به مخاطب ارائه دهد.
  • برند و خدمات آن را به طور کامل و جامع معرفی نماید.
  • قاعده روانشناسی رنگ‌ها در آن رعایت شود.
  • علاوه بر تبلیغ برند، پیام‌های آموزشی و مفید در آن درج شده باشد.
  • در طراحی لت سررسید باید از تصاویر واضح و باکیفیت استفاده شود.
  • فونت و تایپوگرافی خوانا و مناسبی داشته باشد.
  • در طراحی تخصصی لوگو برند باید تمام جزئیات لحاظ شود.
  • استفاده از شعارهای تبلیغاتی جذاب در صفحات سررسید.
  • طراحی هماهنگ صفحات سررسید با طراحی کاغذ یادداشت

تیم طراحی سررسید

تاکنون درباره تاثیرگذاری سررسید در تبلیغات توضیحاتی ارائه شد، به همین دلیل برای انتخاب تیم طراحان این ابزار تبلیغاتی باید کمی دقت کرد. بهترین راه برای یافتن یک تیم متخصص بررسی عملکرد آن‌ها است. به عنوان مثال تیم طراحی سررسید مجموعه سلام گرافیک، از جمله تیم‌های طراحی هستند که با خیال راحت می‌توان سفارش خود را به آن‌ها سپرد. زیرا دارای سه ویژگی زیر هستند:

  1. کلی اید‌ه‌های جدید و خلاقانه در ذهن خود دارند.
  2. از دانش کافی در زمینه اصول طراحی، شناخت مخاطب، روانشناسی رنگ‌ها و… برخوردارند.
  3. بر کلیه نرم افزارهای طراحی تسلط کافی دارند.

طراحی سررسید چیست؟

سررسید یا سالنامه نوعی دفترچه بوده که در آن اطلاعات مهم تاریخی، سیاسی، اقتصادی و… در صفحات آن درج می‌شود. در واقع اکثر برندها از سررسید یا سالنامه به عنوان هدیه سال نو و ابزاری برای تبلیغات استفاده می‌نمایند. سررسیدها از نظر اندازه به انواع مختلف خشتی، رقعی، اروپایی، پالتویی، رحلی، وزیری و… دسته‌بندی می‌شوند، که نوع وزیری آن از همه پرطرفدارتر است.

شرکت‌ها می‌توانند مطابق سلیقه خود سررسید برند خود را طراحی و نوع کاغذهای داخلی آن را انتخاب کنند. همچنین به عنوان مدیر یک کسب و کار، می‌توانید با انتخاب یک مجموعه معتبر گرافیکی مانند شرکت سلام گرافیک با خیالی آسوده همه مراحل طراحی را به طراح گرافیست سپرده و طرح یک سررسید اختصاصی را با رعایت اصول دریافت کنید.

طراحی سررسید شیک

سررسیدها از نظر طراحی، ابعاد، نوع صحافی، جنس جلد، نوع کاغذ و… انواع مختلفی دارند که شرکت‌ها با توجه به سلیقه یا بودجه خود می‌توانند آن را انتخاب نمایند. معمولا طراحان قبل از شروع کار تمام خواسته‌ها و نظرات مشتریان را در نظر می‌گیرند، تا بتوانند بهترین خروجی را به مشتری خود تحویل دهند. در ادامه به ۵ مورد اصولی که در طراحی سررسید شیک باید رعایت شود اشاره کردیم.

  1. جنس کاغذ و جلد سررسید کاملا مرغوب باشد.
  2. دارای طرح‌های گرافیکی جذاب و چشم‌نواز باشد.
  3. اطلاعات برند در قسمت‌های مشخص و مناسب درج شود.
  4. رنگ‌ها در طراحی سررسید خلاقانه انتخاب شود.
  5. جنس جلد و رنگ سررسید با توجه به سن و نیاز مخاطب باشد.

طراحی سررسید ارزان

معمولا به منظور حفظ حقوق مصرف‌ کنندگان و طراحان عزیز، هر ساله برای طراحی سررسید تعرفه‌های مشخصی از سمت انجمن طراحان تعیین می‌شود. البته باید گفت که این نرخ می‌تواند با توجه به طرح صفحات سررسید، ابعاد طرح، سلیقه مشتری، جنس کاغذ، نوع جلد و… تغییر نماید. از آنجایی که هدف اصلی تیم سلام گرافیک، ارتقا نام تجاری کسب و کارها و ماندگاری برند آن‌ها در ذهن مخاطبان است، این مجموعه تعرفه‌های بسیار مناسب و ارزان قیمتی را برای ارائه خدمات خود در نظر می‌گیرد. البته این نکته را هم باید در نظر گرفت که کاهش قیمت طراحی سررسید به هیچ عنوان باعث کاهش کیفیت کار این مجموعه حرفه‌ای در انواع طراحی نمی‌شود.

طراحی ارزان سر رسید

اصول مهم هنگام طراحی سررسید اختصاصی چیست؟

موارد مختلفی وجود دارد که در زمان طراحی باید به آن‌ها توجه شود که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از: منحصر بفرد بودن طرح سررسید استفاده از رنگ‌های جذاب استفاده از شعارهای تبلیغاتی خلاقانه

مهم‌ترین ویژگی‌های یک شرکت طراحی گرافیک برای طراحی سررسید و تقویم چیست؟

داشتن تجربه کافی، تسلط بر انواع نرم افزار طراحی، خوش قول بودن، طراحی طرح‌های گرافیکی ناب و خلاقانه، داشتن رضایت از سایر مشتریان و… مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که یک شرکت طراحی باید داشته باشد. چنانچه به دنبال یک شرکت طراحی برای طراحی سررسید مجدد هستید، استودیو طراحی سلام گرافیک می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای برای رشد و ارتقا برند شما در بین مخاطبان باشد.

اگر دوست دارید اسم برند شما در هر محله و هر مکانی وجود داشته باشد، استفاده از سررسید‌های تبلیغاتی بهترین گزینه است.

وابسته به شیوه طراحی، شرکت طراحی گرافیک و همچنین فرد طراح گرافیک این مدت زمان می‌تواند متفاوت در نظر گرفته شود. 

3.8/5 - (12 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *