انواع روش های طراحی لوگو

انواع شیوه‌های طراحی لوگو چه مواردی هستند؟ برای داشتن لوگوهای حرفه‌ای نیاز است که با انواع شیوه‌های ساخت آرم آشنا باشید. با مشاهده دقیق نشان واره ها به این پی می‌برید که مدل‌های مختلف آرم، بسته به نوع مخاطب هدف متفاوت هستند. لوگوهای تایپ، تصویری، ترکیبی، موشن و... از جمله انواع لوگو هستند. سلام گرافیک در این مقاله از انواع دیزاین آرم صحبت می‌کند.

انواع شیوه‌های طراحی لوگو (Types of logo design methods) وجود دارند که در این مطلب به آن ها اشاره می‌شود. یک طراح لوگو قطعا به این شیوه ها آشنا است چراکه برای رساندن پیام برند به مخاطبین آن، ابتدا باید روش ساخت لوگو را انتخاب کرد. پس با ادامه مطلب همراه شوید تا با طرز دیزاین آرم آشنا شوید.

انواع روش های دیزاین لوگو در گرافیک

انواع لوگو

لوگوها با توجه به هدف و اینکه برای چه سازمانی طراحی می‌شوند، ویژگی های مختلفی دارند. به عنوان مثال برای دیزاین لوگو آموزشگاه زبان معمولا از لوگو تایپ استفاده می‌شود و برای آموزشگاه های هنرهای تجسمی، لوگوی تصویری کاربرد دارد. برای اینکه بدانید کدام طریقه ساخت آرم مناسب بیزینس شما است، باید از ویژگی های هرکدام مطلع باشید.

    • لوگو تایپ

لوگو تایپ

لوگو تایپ نوعی آرم است که با استفاده از نام برند ساخته می‌شود. طراحان گرافیکی هنرمند، نام برند شما را با فونت های خاص و ابداعی در می‌آمیزند و برای این کار از خلاقیت بالای خود بهره می‌برند تا در نهایت المان هایی زیبا در آرم برند شما نقش ببندند.

ساخت لوگو تایپ از خدمات سلام گرافیک است که به زیبا ترین شکل انجام می‌شود.

    • لوگو تصویری

لوگوی تصویری

لوگوی تصویری (پیکتوگرام – Image logo) یک آرم است که تنها از تصویر تشکیل شده است. این عکس باید نمایانگر محصولات یا خدمات کسب و کار باشد. این لوگو ها معمولا دارای شکل های ساده ای هستند که به آسانی پیام خود را به مشاهده کننده منتقل می‌کنند.

    • لوگو ترکیبی

لوگوی ترکیبی

لوگوی ترکیبی از نام برند و یک تصویر که با محصولات بیزینس در ارتباط است، ساخته می‌شود. با لوگوی ترکیبی، افراد به راحتی نشان واره و نام برند شما را می‌شناسند.

    • لوگو موشن

لوگو موشن که با نام لوگوی متحرک نیز شناخته می‌شود، به تصویر لوگوی بیزینس شما یک موشن گرافیک اضافه می‌کند. به کار رفتن انیمیشن در آرم کسب و کار، باعث تعاملی شدن آن خواهد شد.

    • لوگومونوگرام

لوگوی مونوگرام

در لوگوی مونوگرام، حداکثر دو حرف اول نام برند با شکلی جذاب دیزاین می‌شوند و جلوه بصری زیبایی ایجاد می‌شود. این سبک ساخت آرم، با عنوان نمادین هم شناخته می‌شود.

تمام سبک های روز ساخت آرم در شرکت طراحی گرافیک با بهای مناسب و به طور کاملا حرفه ای قابل انجام است. جهت مشاهده نمونه کار های ساخت لوگو، از سایت ما بازدید فرمایید.

لوگو داینامیک

لوگو سه بعدی

لوگو فضا منفی

مسکات لوگو

لوگو انتزاعی

wordmark logo

lettermark logo

letter form logo

emblem

leeter inside shape logo

جمع بندی

در این مقاله به بیان مهمترین روش های دیزاین نشان واره پرداخته شد. اگر می‌خواهید برای حیطه کاری خود نشان واره خوبی داشته باشید، سفارش طراحی لوگو خود را در سلام گرافیک ثبت نمایید.

09355054580

کدام یک از روش های ساخت آرم مناسب تر است؟

شیوه های طراحی لوگو بنا به برند کسب و کار و نیاز آن انتخاب می شود.

آیا برای دیزاین لوگو به هریک از شیوه های ذکرشده، نیازمند طراح به خصوص هستیم؟

خیر، طراح های لوگوی سلام گرافیک هر نوعی از لوگو را می توانند پیاده سازی کنند.
4.4/5 - (9 امتیاز)
کاوه ملاکی
کاوه ملاکی
کاوه ملاکی‌ام؛ مشاور سئو، سئو یعنی موفقیت کسب و کار با سرعت چند برابری، از سال 90 به صورت تخصصی در حوزه محتوا و سئو فعالیت می‌کنم. دیدن نتایج رشد کسب و کارها جان تازه‌ای برای ادامه مسیر بهم می‌ده!
مقالات مرتبط بخوانید!

4 پاسخ

  1. سلام من یک مزون خیاطی دارم میخوام لوگو رو هم رو مارک لباسام بدم چاپ کنن هم رو کارت ویزیت و تابلوی مغازه
    کدوم یکی از این روشایی که گفتین مناسبتره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب این مقاله