پکیج اقتصادی طراحی ست اداری✅ بهترین قیمت در بازار
طراحی گرافیکی حرفه ای✅ امکان ویرایش طرح اولیه
ست اداری خاص فقط در 3 روز✅ سفارش طراحی ست اداری آنلاین
پشتیبانی همه روزه و 24 ساعته✅ تحلیل بازار پیش از طراحی

طراحی ست اداری

طراحی ست اداری (office set design)  در واقع به فرآیند طراحی اقلامی نظیر  دیزاین کارت ویزیت، پاکت نامه ملخی، سربرگ، کارت پرسنلی، کاور سی دی، طراحی فاکتور و… اطلاق می‌شود. علاوه بر این مواردی مانند اوراق یادداشت، فلش کارت، کارت اعتباری و پرسنلی، برچسب تجهیزات و … نیز جزئی از اجزای ست اداری بوده و طراحی آن در راستای برندسازی حائز اهمیت است. طراحی ست ادای زیبا و مختص به شما می‌تواند به راحتی در ذهن مخاطب نقش ببندید و باعث شود که در همان دید اول مخاطب پی به تجارت و کسب و کار شما ببرد و اعتماد مخاطب جلب شود. هنگامی که یک سازمان برای تمام ارتباطات خود ست اداری با طراحی خوب و مزین به برند خود داشته باشد،این احساس به مخاطب دست میی‌دهد که یک برند معتبر، سازمان یافته و حرفه ای در حوزه خود هستید. استودیو خلاق سلام گرافیک خدمات مختلفی را در زمینه طراحی ست رومیزی اداری ارائه می‌دهد و به چگونگی دیزاین ست اداری مسلط است. برای اطلاع از کیفیت کاری سایت گرافیکی سلام گرافیک می‌توانید نمونه طراحی گرافیکی ست اداری انجام شده ار مشاهده کنید.

سفارش آنلاین طراحی ست اداری

ایده برای ست اداری گرافیکی کاری کاملا تخصصی بوده و به دانش و تجربه بالا در زمینه طراحی گرافیکی و مسائل مربوط به هویت بصری برند و تبلیغات نیاز دارد. از این رو توصیه می‌شود که این کار را به دست افراد کاربلد بسپارید تا از نتیجه نهایی آن اطمینان کافی داشته باشید. طراحان باتجربه ست‌ اداری معمولاً در شرکت‌های طراحی گرافیک فعالیت دارند. با مراجعه به این دسته از شرکت‌ها می‌توانید پس از بررسی نمونه طراحی ست اداری نسبت به سفارش طراحی ست اداری اقدام کنید. همچنین اگر نمی‌دانید ست اداری چیست و چه کاربردی دارد روی لینک قبل کلیک کنید. ویژگی اوراق اداری باعث شده تا افراد به‌دنبال استفاده از آن به‌عنوان یک ابزار مفید و کارآمد باشند. مجموعه سلام گرافیک فعالیت خود را در سال۱۳۹۴و با هدف ارائه خدمات گرافیکی آغاز کرد. طراحی اوراق اداری یکی از مواردی است که این مجموعه در کنار سایر فعالیت‌های خود مانند طراحی تخصصی کاتالوگ، پوستر، سر‌رسید، طراحی تقویم و سایر موارد ارائه می‌دهد. استفاده از نیرو متخصص و متعهد در‌کنار انواع طرح‌های گرافیکی و نمونه کار‌های ایده‌آل باعث شده تا برند سلام گرافیک به یکی از برند‌های معتبر در حوزه گرافیک مطرح شود و افراد و برند‌های مختلف، از خدمات این مجموعه استفاده کنند.

پلن پایه ساخت ست اداری

تعداد ادیت: 3 بار

هزینه: 4.200.000 تومان

مدت زمان طراحی: 15 روز

پلن نقره‌ای ساخت ست اداری

تعداد ادیت: 5 بار

هزینه: 6.200.000 تومان

مدت زمان طراحی: 10 روز

پلن طلایی ساخت ست اداری

تعداد ادیت: 7 بار

هزینه: 9.200.000 تومان

مدت زمان طراحی: 5 روز

چرا طراحی ست اداری با سلام گرافیک؟

قابلیت ویرایش

امکان ویرایش طرح ست اداری توسط مشتری

هزینه مناسب

قیمت مناسب در طراحی ست اداری نسب به مجموعه‌های دیگر.

سرعت در طراحی

سرعت عمل در طراحی و تحویل به موقع از ویژگی‌های بارز سلام گرافیک است.

خلاقیت در طراحی

خلاقیت در دیزاین ست اداری از دیگر ویژگی‌های مجموعه سلام گرافیک است.

طراحی مدرن

جدیدترین طرح‌های ست اداری با سلام گرافیک داشته باشید.

پشتیبانی 24ساعته

خدمات پشتیبانی قبل و بعد طراحی به صورت 24 ساعته.

شرکت طراحی ست اداری

از آنجایی که تاثیر ست اداری در بازاریابی کم نظیر است؛ یافتن شرکتی مناسب برای سفارش طراحی ست‌های اداری به معضلی پیچیده برای صاحبان کسب و کارها تبدیل شده است. امروزه شرکت‌های زیادی در زمینه طراحی انواع ست اداری  مثل ست اداری شرکت، ست اداری رستوران و دیگر المان‌های مرتبط با هویت بصری و تبلیغات فعالیت دارند. برای آنکه بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید می‌توانید نمونه کارهای پیشین این شرکت‌ها را بررسی کنید. معمولاً با بررسی نمونه کارهای پیشین می‌توانید به کیفیت و سبک کاری شرکت مورد نظر خود پی ببرید. شرکت سلام گرافیک با سال‌ها تجربه در زمینه طراحی ست‌های اداری و المان‌های تبلیغاتی، قادر است با در نظر گرفتن تمام جزئیات مربوط به کسب و کار شما و همچنین علایقتان بهترین ست اداری را طراحی کند.

 

خدمات طراحی ست اداری

 

ست اداری هنری

طراحی ست اداری هنری برای کسب و کار‌های هنری انجام می‌شود.

ست اداری تجاری

ست اداری تجاری از ست‌های پرطرفدار  می‌باشد.

ست اداری مدرسه

برای مدارس طراحی ست اداری الزامی است. این کار را به مجموعه ما بسپارید.

ست اداری صنعتی

طراحی ست اداری صنعتی برای کاخانه‌جات بسیار مناسب است.

ست اداری با برش خاص

ست‌های اداری دارای برش‌های متنوعی هستند که یکی از آنان برش به صورت خاص است.

ست اداری با برش ساده

از انواع برش دیگر در ست اداری برش به صورت ساده می‌باشد.

ویدیو روند طراحی ست اداری

در ویدیو مقابل روند دیزاین ست اداری کامل برای شما عزیزان توضیح داده شده است.

 

 

پادکست ساخت ست اداری

به سخانان طراح سلام گرافیک در رابطه با چگونگی ساخت ست اداری گوش بسپارید.

ویژگی‌های یک طراحی ست اداری خوب

یک ست اداری خوب دارای ویژگی‌های زیر است:

  • درج لوگو
  • نوشتن شعار تبلیغاتی
  • اطلاعات تماس و نشانی
  • تاریخچه آن کسب و کار
  • درج گواهینامه‌های کسب شده

مراحل طراحی ست اداری

جمع آوری داده

تحقیق و جست و جو

تحلیل شرکت‌های رقیب

شروع به دیزاین

ارسال فایل پایانی

چک نهایی توسط مشتری و ویرایش

 

هنگام سفارش ست اداری باید تجهیزات نوشتاری و لوازم اداری که معمولاً برای استفاده روزمره به آن نیاز است را ثبت کنید، مانند کاغذ، سربرگ، کارت ویزیت، خودکار، مداد، پوشه و کیف.

متعهد و مقرراتی بودن، تحویل سفارشات طبق زمان‌بندی، داشتن یک تیم طراحی متبحر، ارائه خدمات با تعرفه‌های مناسب، داشتن نمونه کار و رزومه قوی از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های یک شرکت درجه یک طراحی گرافیک به شمار می‌رود. مجموعه سلام گرافیک نیز یکی از شرکت‌های خدمات طراحی گرافیک بوده که تمام ویژگی‌هایییک شرکت گرافیکی حرفه‌ای را دارد. در کنار خدمات گرافیکی خدمات چاپ ست اداری نیز با بالاترین کیفیت انجام می‌شود.

روند سفارش ست اداری چگونه است؟

خوشبختانه امروزه بسیاری از شرکت‌های طراحی خدمات خود را به صورت آنلاین نیز ارائه می‌دهند. از این رو می‌توانید با مراجعه به وبسایت مجموعه مورد نظر خود به راحتی و تنها با چند کلیک سفارش برای ست اداری تبلیغاتی را ثبت کنید. برای این کار تنها کافیست به وبسایت شرکت طراحی مراجعه کرده و به صفحه مربوط به سفارش آنلاین روید. در بخش سفارش آنلاین باید فرم ثبت سفارش را با اطلاعات کافی تکمیل کرده و فایل‌های لازم را به صورت پیوست ارسال کنید. توجه داشته باشید که مراحل ساخت ست اداری با توجه به این اطلاعات طی می‌شود؛ پس بهتر است در ارائه آن‌ها توجه کافی داشته باشید.

پس از آن تیم طراحی اتودهای مربوط به ست اداری شما را آماده کرده و آن‌ها را برای شما ارسال می‌کنند. شما می‌توانید با مشاهده اتودها بهترین آن‌ها را برای طراحی نهایی انتخاب کنید. در انتها نیز طرح‌های نهایی به فرمتی که در ابتدا بر سر آن‌ها توافق شده‌اند برای شما ارسال خواهند شد.

هزینه سفارش و طراحی انواع ست اداری بر اساس نوع پروژه متغیر است. یکی از دلایل مهم ثابت نبودن هزینه طراحی تخصصی ست اداری درخواست المان‌های مختلف برای طراحی توسط کارفرماست. به طور مثال برخی از برندها ممکن است نیازمند خدمات طراحی سربرگ برای ست اداری خود نباشند، در حالی که برندهای دیگر طراحی سربرگ را در اولویت قرار می‌دهند. به طور کلی ست اداری شامل سربرگ، کارت ویزیت، فولدر، فاکتور، و همچنین پاکت نامه و در برخی موارد اوراقی چون دیزاین رسید انبار است. برخی از افراد ممکن است آیتم‌های بیش‌تری برای ست اداری خود در نظر داشته باشند. مورد دیگری که می‌تواند قیمت طراحی ست کامل اداری تاثیرگذار باشد اعتبار و مهارت شرکت طراحی است. معمولاً شرکت‌های طراحی با سابقه بیش‌تر تعرفه بیش‌تری برای پروژه‌های طراحی ست های اداری ارائه می‌دهند.

سفارش طراحی ست اداری

خدمات طراحی ست اوراق اداری

خدمات ست اداری رومیزی مدیریتی شامل موارد مختلفی از قبیل طراحی سربرگ ست اداری، طراحی کارت ویزیت، طراحی پاکت نامه و… می‌شود. تمامی این موارد در واقع معرف و بازاریاب کسب و کار شما هستند و رعایت خصوصیت ست اداری حرفه ای نقش مهمی در شناخته شدن برند شما و جذب مخاطب ایفا می‌کنند. به همین دلیل است که هنگام انتخاب طراح و شرکت طراحی باید بسیار دقت کرد، زیرا کیفیت پایین دیزاین ست اداری می‌تواند در زمینه جذب مخاطب نتیجه معکوس داشته باشد. شرکت‌های مختلفی در حال حاضر اقدام به ارائه خدمات ساخت و ایجاد ست اداری می‌کنند، شرکت سلام گرافیک ارائه دهنده بهترین و عالی‌ترین خدمات ست اداری در خدمت شماست. 

خدمات ساخت ست اداری

طراحی و ساخت ست اداری هنری

از آنجایی که ست اداری معرف یک برند یا سازمان است و نقش پررنگی در برندسازی دارد، طراحی آن باید توسط افراد متبحر و باتجربه انجام شود. معمولا طراحی گرافیک دارای برخی اصول و قوانین بوده که رعایت کردن آن‌ها توسط طراح، سبب بالا رفتن کیفیت طراحی او می‌شود. مهم‌ترین اصول طراحی و تولید ست اداری حرفه ای شامل موارد زیر است:

  • فونت در ست اداری و تایپوگرافی نوشته‌ها خوانا و جذاب باشد.
  • از طرح سایر رقبا کپی‌برداری صورت نگرفته باشد.
  • سایز و ابعاد در طراحی ست اوراق اداری باید در اندازه‌های استاندارد باشد.
  • اطلاعات مهم و ضروری سازمان مانند ایمیل، شماره تماس، آدرس سایت و… در آن‌ها درج شود.

نیاز به ساخت ست اداری حرفه‌ای و خاص دارید؟ شرکت سلام گرافیک در خدمت شما است. تیم طراحی ست اداری شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک با ارائه بیش از 500 ست اداری برای مجموعه‌های مختلفی از مجموعه میانبر، مجموعه سلام محتوا و… توانسته است به عنوان شرکت سازنده ست اوراق اداری گرافیکی در ایران شناخته شود.

10 مرحله طراحی ست اداری

طراحی ست اداری شامل چیست؟

طراحی گرافیکی ست اداری به فرآیندی گفته می‌شود که در آن طراح ست اداری با استفاده از نرم افزار طراحی ست اداری و دیگر ابزارهای گرافیکی اقدام به ساخت و طراحی مجموعه‌های از طرح‌های گرافیکی برای بخش‌های مختلف یک سازمان یا یک مجموعه می‌کند. روند طراحی و تولید ست اوراق اداری  توسط شرکت یا فریلنسر طراح گرافیک می‌تواند متفاوت باشد که وابسته به تجربه و همچنین کارایی که این فرد یا شرکت دارد روند طراحی می‌تواند از یک تا یک ماه زمان بر باشد.

طراحی ست اداری چیست

طراحی و ساخت ست اداری شیک

افزایش اعتبار و هویت کسب و کار، جلوگیری از سوء استفاده از کسب و کار و دسترسی آسان مخاطبان به برند تنها سه مورد از ده‌ها مزیت ست اداری به شما می‌رود. با توجه به مزایایی که ست اداری برای یک کسب و کار یا برند دارد، رعایت موارد زیر که به عنوان نکات خلق ست اداری شناخته می‌شوند توسط طراح ضرورت دارد:

  • طرح کاملا خلاقانه و منحصربفرد باشد.
  • توانایی طراحی انواع ست اداری از جمله ست اداری رستوران را داشته باشد.
  • لوگو برند و عکس در ست اداری در قسمت مناسب درج شود.
  • طرح کپی نباشد.
  • رنگ اوراق و پاکت نامه با لوگو و فعالیت سازمان هارمونی داشته باشد. به عنوان مثال در دیزاین ست اداری صنعتی رنگ اوراق باید با رنگ لوگو کارخانه هم‌خوانی داشته باشد.
  • طراح توانایی کار با نرم‌افزارهای مختلف را داشته باشد به عنوان مثال مهارت ایجاد ست اداری با فتوشاپ و
  •  را داشته باشد.

به اگر به دنبال طراحی ست اداری شیک و خاص هستید کافی است همین حالا با ما تماس حاصل کنید. شرکت سلام گرافیک تضمین کننده کیفیت و شیک بودن طراحی اوراق ست اداری برای مجموعه‌های مختلف است.

تاثیری که رنگ در طراحی ست اداری داره چیه

سفارش آنلاین طراحی ست اداری خلاقانه

در حال حاضر انجام بسیاری از کارهای روزمره از راه دور امکان‌پذیر بوده که همین مسئله از هدر رفتن زمان جلوگیری می‌کند. شرکت‌های گرافیکی نیز به منظور خدمت‌رسانی بهتر به مشتریان خود، معمولا سفارشات طراحی را به صورت آنلاین و از طریق سامانه شرکت می‌پذیرند. مجموعه سلام گرافیک برای سفارش آنلاین طراحی ست های اداری خدماتی را ارائه داده است. شما می توانید به صورت آنلاین در هر زمینه ای که بخواهید ست اداری خود را به کارشناس های سلام گرافیک بسپارید. سفارش ست اداری انلاین توسط سایت یا به صورت تلفنی ثبت خواهد شد. از دیگر خدمات مجموعه سلام گرافیک تهیه پیش نویس قرارداد طراحی ست اداری و بارگزاری آن در سایت سلام کرافیک است شما عزیزان می‌توانید این قراردارد را دانلود و در صورت نیاز ویریش نمایید.

اصول طراحی ست اداری چیست

بهترین ست اداری 

ویژگی و استاندارد هایی لازم است تا یک طراحی به بهترین ست اداری تبدیل شود. رعایت نکات ریز اما مهم می تواند در طراحی بهترین ست اداری تاثیرگذار باشد که مهم‌ترین اصول ساخت ست اداری خلاقانه شامل موارد زیر است:

  • طرح و رنگ‌های استفاده شده در ست اداری مطابق سن و سلیقه مخاطبان برند باشد. مثلا برای ست اداری یک برند زنانه بهتر است از رنگ‌های ملایم استفاده شود.
  • از طرح یا رنگ سایر رقبا کپی‌برداری صورت نگیرد.
  • قاعده روانشناسی رنگ‌ها حتما لحاظ شود.
  • اطلاعاتی همچون شماره تماس، نشانی ایمیل و آدرس سایت در نقاط کور ست اداری درج نشود.
  • طرح ست اداری شلوغ نباشد تا مخاطب دچار سردرگمی شود.

کارشناسان طراحی ست اوراق اداری مجموعه سلام گرافیک سعی کرده اند تا تمام نکات طراحی ست اداری و استانداردهای لازم را برای داشتن بهترین ست اداری استفاده کنند. 

بهترین ست اداری

طراحی ست اداری ارزان 

ست اداری ارزان شاید از نظر اقتصادی برای شما به صرفه تر باشد اما نکته ای که در کسب و کار یا سازمان خود باید به آن توجه کنید، کیفیت کار است. یک ست اداری شکیل و مناسب می تواند در برند شما تاثیرگذار باشد. سعی کنید به دنبال ست اداری ارزان نباشید و بیشتر بر کیفیت کار تمرکز کنید. کارشناس های سلام گرافیک به نسبت کیفیت مطلوب و حرفه ای که تحویل مشتری می دهند سعی کرده اند تا قیمت مناسب تری را برای ست اداری در نظر بگیرند. 

ست اداری ارزان

چرا باید از ست اداری استفاده کنیم؟

دلایل مختلفی برای سفارش ست رومیزی اداری و استفاده از آن وجود دارد که از اصلی‌ترین دلایل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • باعث افزایش اعتماد مشتری می‌شود.
  • ماندگاری برند شما در ذهن مشتری بیشتر می‌شود.
  • استفاده از ست اداری باعث افزایش پرستیژ کاری کسب و کارتان می‌شود. 

مراحل طراحی کردن ست اداری

مراحل طراحی و ایجاد ست اداری شامل مشاوره با کارفرما، جمع‌آوری اطلاعات، جستجو و تحقیق، آنالیز شرکت‌های رقیب، دیزاین در نرم افزار و در نهایت ارسال فایل نهایی برای مشتری است. در ادامه به اختصار روند انجام پروژه ست اداری شرح داده می‌شود.

ارسال بریف برای مشتری

قبل از آغاز پروژه یک جلسه مشاوره بین گرافیست و مشتری برگزار شده و با توجه به سلیقه کارفرما چارت اولیه کار مشخص می‌شود. پس از برگزاری جلسه مذبور، دیزاین بریف برای مشتری ارسال می‌گردد. بریف یکی از الزامات هر پروژه طراحی است؛ زیرا در این سند مکتوب کلیه ویژگی‌های طرح و اهداف کارفرما ذکر می‌شود تا فرآیند دیزاین مطابق با انتظارات وی پیش برود. پس از ارسال بریف برای کارفرما و تایید او طراح به سراغ مرحله بعدی می‌رود.

مشخص کردن اجزای موردنیاز مشتری

طراحی ست اداری اقلام مختلفی از جمله طراحی برگه یادداشت، لوگو، کارت ویزیت، پاکت نامه، سربرگ اداری و سفارش طراحی پوستر را دربر می‌گیرد. بنابراین در این مرحله با توجه به بودجه کارفرما باید مشخص شود که کدام یک از موارد ذکر شده در لیست دیزاین قرار بگیرند. ممکن است که مشتری تنها درخواست طراحی یکی دو مورد از اقلام را داشته یا در برخی موارد نیز خواهان طراحی پک کامل ست اداری باشد.

ایده‌پردازی

در گام بعدی گرافیست با توجه به جامعه هدف مشتری و نیازهای او به جمع‌آوری اطلاعات می‌پردازد و در نهایت بهترین ایده را برای طراحی سایت اداری انتخاب می‌نماید. آنالیز رقبا و شناخت نقاط قدرت و ضعف آ‌ن‌ها به طراح کمک می‌کند که خلاقیت بیشتری در دیزاین ست اداری به کار ببرد.

شروع روند طراحی طرح

پس از سپری کردن مراحل فوق کار طراحی شروع می‌شود. در این گام گرافیست تمام آنچه را که در ذهن دارد به صورت یک طرح ساده و ابتدایی پیاده می‌کند. پس از این‌که اتودهای اولیه آماده شد، اکنون نوبت به افزودن جزئیات و المان‌هایی است که یک طرح حرفه‌ای را به ارمغان می‌آورند.

بعد از افزودن جزئیات و برطرف کردن نواقص، نوبت به طراحی دیجیتال می‌رسد. لذا گرافیست از نرم افزارهای قدرتمندی مانند فتوشاپ، ایلاستریتور و… برای ایجاد یک دیزاین حرفه‌ای کمک می‌گیرد. در آخر نیز طرح نهایی برای کارفرما ارسال می‌شود.

انتخاب بهترین ست اداری برای برند خود

نمونه کارهای طراحی ست اداری استودیو خلاق سلام گرافیک تبلیغ کننده ماست! در زیر چند نمونه کار طراحی شده را مشاهده کنید و برای ست اداری خود ایده بگیرید.

راهنما و مراحل طراحی ست اداری

چگونگی طراحی ست اداری

نحوه طراحی ست اداری چگونه است و چه مراحلی دارد؟ برای طراحی یک ست اداری پیشرفته و مناسب باید اصولی را رعایت کرد. اولین کار، ایده‌پردازی و طرح‌ریزی است. با داشتن طرح اولیه، طراح می‌داند که باید چگونه ست اداری را طراحی کند. استفاده از نرم افزارهای مناسب، آشنایی با روان‌شناسی رنگ‌ها، طراحی ثانویه و… از جمله کارهایی است که باید انجام شود.

چگونگی طراحی ست اداری

موضوع وجود دارد، افراد زیادی به دنبال آشنایی با چگونگی طراحی ست اداری هستند. نرم‌افزار‌های متنوعی برای کار این در این زمینه وجود دارند و آموزش‌های زیادی برای آن‌ها نیز هست.

آشنایی با چگونگی طراحی ست اداری

چگونه ست اداری طراحی کنیم؟ بازار‌کار و اهمیت دیزاین ست اداری باعث شده تا افراد تمایل زیادی برای ورود به این حوزه داشته باشند. اجزایی که معمولا برای یک ست اداری در‌نظر گرفته می‌شود، توافقی و با توجه به سلیقه و نیاز برند است. به‌دلیل گستردگی و عدم آشنایی این افراد با نحوه طراحی یک ست اداری، ضروری است تا پیش از ورود، آمادگی‌های لازم را کسب کنند.

کار با ابزارها

با‌توجه به گستردگی حوزه گرافیک، نرم‌افزار‌های متنوعی توسط شرکت‌های مختلف تولید شده‌اند که در زمینه طراحی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آن‌جایی‌که این امر در بهبود و ارتقا کسب و کار‌ها بسیار اهمیت دارد، بهتر است برای آموزش پیاده سازی ست اداری از نرم‌افزار‌های طراحی ست اداری حرفه‌ای برای این‌کار استفاده شود.

چگونگی کار با ابزارهای طراحی ست اداری

  1. طراحی ست اداری در فتوشاپ

فتوشاپ یکی از قدرتمند‌ترین و پر‌کاربرد‌ترین نرم افزار‌ها در حوزه کار‌های گرافیکی است که توسط شرکت Adobe تولید شده است. از این نرم‌افزار در طراحی کارت ویزیت، فاکتور، انواع پاکت و… می‌توان استفاده کرد.

  • استفاده از نرم‌افزار این‌دیزاین

نرم‌افزار این‌دیزاین یکی دیگر از نرم‌افزار‌های شرکت ادوبی که در حوزه گرافیک و صنعت چاپ مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاربرد اصلی این نرم‌افزار در صفحه‌آرایی است و بیشتر به‌منظور طراحی سر‌رسید، بروشور‌های تبلیغاتی، مجله و… از آن استفاده می‌شود.

  • کاربرد نرم‌افزار کورل‌دراو در طراحی

نرم‌افزار کورل‌دراو توسط شرکت کورل برای خلق تصاویر و انجام امور گرافیکی توسعه داده شد و یکی از رقیبان جدی نرم‌افزار‌های فتوشاپ و ایلوستریتور شرکت ادوبی در زمینه طراحی به‌حساب می‌آید. یکی از مزایای کورل‌دراو پشتیبانی از هر دو نوع پیکسلی و برداری در تهیه تصاویر است.

  • آموزش دیزاین ست اداری در ایلوستریتور

تصویر سازی با ایلوستریتور یکی از نرم‌افزار‌های مبتنی بر سیستم برداری است که برای طراحی در زمینه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از ابزار‌های پیچیده باعث شده تا افرادی که با آن کار می‌کنند بتوانند به‌راحتی تصاویر گرافیکی مورد نیاز خود را طراحی کنند. در مجموعه سلام‌گرافیک ابتدا یک نمونه اولیه ایجاد، و پس از تایید و اعمال تغییرات مورد نیاز مشتری، طرح اصلی ایجاد می‌شود.

در هنگام ساخت ست اداری باید چه نکاتی را رعایت کرد؟

برای انجام یک طراحی آیده‌آل، علاوه‌بر افزایش مهارت و کسب تجربه در این زمینه لازم است تا یک سری از نکات ضروری در طراحی ست اداری را نیز مد‌نظر داشته باشید تا به افزایش کیفیت محصول کمک کند. یکی از مواری که در چگونگی طراحی ست اداری باید در‌نظر داشته باشیم مطابقت با سایر بخش‌های شرکت مانند سایت، لوگو و… است.

  1. استفاده از لوگو سازمان

لوگو، معرف یک برند و حوزه کاری کسب و کار است. لذا یکی از موارد بسیار مهمی که در هنگام طراحی باید رعایت شود، رعایت اصول طراحی لوگو است.

  • استفاده از رنگ سازمانی مناسب

استفاده از رنگ مناسب که بیشترین میزان انطباق را با سایر قسمت‌های سازمان و حوزه فعالیت آن باشد، بسیار اهمیت دارد. بنابراین در این حوزه باید روانشناسی رنگ‌ها را نیز جدی گرفت.

  • استفاده از سایز و فونت مناسب

سایز و فونت نوشته‌ها باید به‌گونه‌ای انتخاب شود که علاوه‌بر زیبایی و خوانایی، ساده و جذاب به‌نظر برسد.

نحوه پیاده سازی ساختار گرافیکی ست اداری چگونه است؟

معمولا طراحی ست اداری توسط افرادی که در زمینه تصویرسازی و گرافیک مهارت دارند و از چگونگی طراحی ست اداری آگاهند انجام می‌شود. قبل از انجام این کار ابتدا طراح طی یک جلسه مشاوره با صاحب کسب و کار، تمامی انتظاراتی که او از خروجی کار دارد را به خوبی می‌شنود. سپس ایده‌هایی که در ذهن خود شکل گرفته را بر روی کاغذ پیاده‌سازی کرده و در نهایت پس از طراحی شکل‌های اولیه و اصلاح جزئیات برخی از آن‌ها، نوبت به طراحی سیستمی و گرافیکی طرح می‌رسد.

برای اجرای طرح به صورت سیستمی به یک سری نرم افزارهای خاص مانند نرم‌افزارهای فتوشاپ، ایلوستریتور، این‌دیزاین، کورل‌دراو و … نیاز است. هر یک از این برنامه‌ها دارای یک‌سری ویژگی‌ها هستند، تا تصویرسازان بتوانند به کمک آن‌ها تصاویر متعددی را تولید نمایند. متخصصان تیم حرفه‌ای سلام گرافیک با نزدیک به ۱۰ سال تجربه در این حوزه، مهارت طراحی با اکثر نرم‌افزارها را دارند.

روانشناسی تاثیر رنگ در طراحی ست اداری

طراح ست اداری کیست؟

آیا در مورد طراح ست اداری چیزی می‌‎دانید؟ یک طراح گرافیک برای آن‌که بتواند ست اداری حرفه‌ای طراحی کند، لازم است تا مهارت‌های لازم را یاد بگیرد. برای طراحی یک ست اداری مناسب بهتر است کار را به یک طراح گرافیک بسپارید. وظایف یک طراح ست اداری تمرکز بر هدف، حفظ یکپارچگی طراحی و… است.

طراح ست اداری کیست؟ (Who is the designer of the office set) رقابت تنگاتنگ بین کسب و کار‌ها برای تصاحب جایگاه بهتر، باعث شده تا از روش‌های مختلفی برای این منظور استفاده کنند. با‌توجه به نیاز سازمان‌ها به طراحی ست اداری، برای معرفی و تبلیغات حوزه فعالیت خود، استفاده از افرادی که مهارت و تخصص لازم را در این زمینه داشته باشد بسیار ضروری است.

تقاضا زیادی که برای این موضوع وجود دارد باعث شده تا افراد و مجموعه‌های زیادی در این حوزه به فعالیت بپردازند. کیفیت و بازدهی، دو عنصر مهم در طراحی یک ست اداری موفق محسوب می‌شوند؛ لذا استفاده از یک طراح که دانش و مهارت کافی در این زمینه داشته باشد، می‌تواند نتیجه و بازخورد بهتری داشته باشد.

طراح ست اداری به چه کسی اطلاق می‌شود؟

طراح ست اداری کیه؟ چه وظایف و مهارت‌هایی را بر‌عهده دارد؟ چه تفاوتی بین طراح ست اداری با طراح لوگو و طراح کاتالوگ وجود دارد؟ طراح ست اداری به فردی اطلاق می‌شود که با استفاده از خلاقیت خود و پس از دریافت اطلاعات و درک کامل موضوع، با استفاده از ابزار‌های مختلف یک ایده گرافیکی را پیاده‌سازی می‌کند.

بر‌خلاف تصور بسیاری از افراد، طراحی ست اداری نیازمند تجربه، مهارت و توانایی‌های خاصی است که این امر سبب تمایز میان طراحان با‌سابقه و کسانی که تسلط کافی به موضوع را ندارند، می‌شود. رزومه یک طراح ست اداری، نشان‌دهنده میزان کیفیت وی در این زمینه است؛ لذا توصیه می‌شود برای سفارش، از افرادی که تخصص کافی در این زمینه دارند، استفاده کنید.

طراح ست اداری

از‌جمله ویژگی‌های افرادی که در این حوزه فعالیت دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • باهوش بودن در حوزه کاری
  • داشتن ذوق هنری در زمینه تولید محتوای گرافیکی
  • خلاقیت بالا در طراحی ست اداری
  • توانایی تحلیل اطلاعات و درک نیاز مشتری
  • توانایی کار با نرم‌افزار‌های گرافیکی مختلف

مهارت‌های یک طراح ست اداری چیست؟

شاید در نگاه اول تصور کنید که مهارت های طراح ست اداری در کار با فتوشاپ خلاصه می‌شود و نیاز به مهارت خاص دیگری در این زمینه نیست. اما هر فردی که قصد دارد به یک طراح موفق در این حوزه تبدیل شود، نیاز دارد تا تخصص و توانایی‌های ویژه‌ای داشته باشد.

  1. توانایی کار با نرم‌افزار‌های گرافیکی مختلف

نرم‌افزار‌های گرافیکی متعددی برای طراحی ست اداری مورد استفاده قرار می‌گیرند که فتوشاپ یکی از آن‌هاست. ایلاستریتور و کورل از دیگر نرم‌افزارهای گرافیکی هستند که باید توانایی انجام با این دو، جزئی از مهارت‌های طراح باشد.

  • خلاقیت بالا

داشتن خلاقیت یکی از مهارت‌های مهم این افراد است. زیرا تولید یک محصول باید متناسب باسلیقه و نیاز مشتری، با کیفیت بالا و همچنین با طرحی متمایز از دیگر کسب و کارها عرضه شود.

  • تحلیل و توجه به نیاز‌های واقعی مشتری

درک آنچه که مشتری به آن نیاز دارد و ساخت محصول مورد نظر متناسب با نیاز مشتری، یکی دیگر از مواردی است که باید در طراح ست اداری وجود داشته باشد.

وظایف یک طراح ست اداری چیست؟

وظایف طراح اوراق اداری شامل چه مواردی است؟ هر فردی که به‌عنوان طراح فعالیت می‌کند، ملزم به شناخت و رعایت یک سری نکات است. طراحی تنها داشتن خلاقیت نیست؛ بلکه باید موارد زیر نیز رعایت شود.

  1. تمرکز بر هدف طراحی

هنگام طراحی ست اداری باید به آنچه که به‌عنوان هدف مد‌نظر مشتری مانند نام شرکت، طراحی لوگو، ترکیب و روان‌شناسی رنگ‌ها و… توجه شود.

  • ایجاد تعادل میان عناصر

تعادل میان کنتراست رنگ، اندازه فونت، تعداد تصاویر و… هنگام طراحی یکی از وظایف طراح به شمار می‌رود.

  • حفظ یکپارچگی در طراحی

عدم تکرار بیش از حد رنگ، فضای کافی بین عناصر، حفظ تقارن تصویر و… از دیگر وظایف طراح ست اوراق اداری محسوب می‌شود.

  • شناخت اجزای یک ست اداری حرفه‌ای

آشنایی با اجزای ست اداری و نحوه طراحی هر کدام از آن‌ها نیز از وظایفی است که یک طراح بر‌عهده دارد.

چرا استفاده از طراح ست اداری اهمیت دارد؟

استفاده از ست اداری برای انجام مکاتبات اداری، تبلیغات و معرفی کسب و کار، اهمیت زیادی دارد. از این رو به‌کارگیری طراح ست اداری تبلیغاتی یا طراح ست اداری تجاری که به اصول طراحی ست اداری تسلط کافی داشته باشد، به یکی از دغدغه‌های مدیران سازمان‌ها تبدیل شده است.

  1. شناخته شدن نام برند

طراحی ست اداری نقش اساسی در معرفی شرکت داشته باشد. این ایده برای کسب و کار‌هایی که بودجه زیادی ندارند می‌تواند بسیار مفید باشد. لذا استفاده از یک طرح باکیفیت و مناسب می‌تواند شما را در رسیدن به هدف کمک کند.

  • بازدهی بیشتر

هدف افراد از طراحی ست اداری، افزایش بازدهی و دیده شدن کسب و کار است. بهترین روش برای دریافت بازخورد بهتر، استفاده از طراح حرفه‌ای ست اداری است.

  • کیفیت ایده‌آل

کیفیت نقش اساسی در تبلیغات و جذب مخاطب ایفا می‌کند. عدم استفاده از طراح حرفه‌ای، تاثیر منفی روی کیفیت و بازدهی دارد.

  • قیمت مناسب

کیفیت خروجی دریافت شده نسبت‌به هزینه پرداخت شده، می‌تواند یک گزینه مناسب برای استفاده از طراح ست اداری باشد.

3.9/5 - (29 امتیاز)