طراحی لوگو خدماتی

طراحی لوگو خدماتی (Service logo design) نقش مهمی در اعتبار شرکت و شناساندن آن به مشتریان دارد. لوگوی خدماتی به لوگویی گفته می‌شود که برای یک شرکت خدماتی یا برای یک خدمت خاص طراحی و پیاده سازی شده باشد.

صاحبان شرکت‌ها لوگوی خدماتی را بر روی بیزینس کارت و اوراق اداری خود درج می‌کنند تا به کسب و کار خود رسمیت ببخشند. استفاده از قابلیت طراحی لوگو حرفه ای برای یک لوگوی خدماتی باعث خواهد شد که کسب و کار شما بهتر و بیشتر دیده شود.

در حال حاضر رقابت شدیدی بین شرکت‌های خدماتی برای جذب مشتری وجود دارد؛ به همین دلیل طراحی لوگو خدماتی باید آن‌قدر جذاب باشد که بتواند بلافاصله توجه مخاطبان را جلب نماید. شرکت طراحی گرافیکی سلام گرافیک چندین سال است که در زمینه طراحی لوگو سابقه دارد و می‌تواند یک آرم تجاری منحصر‌به‌فرد را برای شما دیزاین کند.

نمونه طراحی لوگو خدماتی

نمونه کارهای طراحی لوگو خدماتی که توسط شرکت سلام گرافیک طراحی شده‌اند را در گالری زیر مشاهده کنید. 

با لوگو خدماتی آشنا شوید

لوگو خدماتی آرمی است که شرکت‌های ارائه دهنده خدمات مختلف برای رسمیت بخشیدن به وجهه تجاری خود استفاده می‌کنند. مجموعه‌هایی که در زمینه ارائه خدمات حمل و نقل مسافر، نظافت منازل، تامین نیروی انسانی، آموزش، تعمیرات و… فعالیت دارند جزء شرکت‌‌های خدماتی هستند. با توجه به این‌که امروزه تعداد این شرکت‌ها بسیار زیاد شده است، تقاضا برای طراحی لوگو خدماتی نیز افزایش یافته است.

انواع لوگو خدماتی

طراحی لوگو خدماتی در سه نوع مختلفی انجام می‌شود که عبارتند از:

    1. لوگوی تصویری: این نوع از آرم تجاری برای اکثر شرکت‌های خدماتی مناسب است؛ زیرا امکان گنجاندن المان‌های نظافتی در آن وجود دارد. بنابراین مشتری با یک نگاه به لوگو متوجه زمینه فعالیت شما می‌شود.

    1. لوگو نوشتاری: طراحان این دسته از لوگوها را به گونه‌ای دیزاین می‌کنند که فونت‌ها به شکل لوازم مورد استفاده در شرکت‌های خدماتی دیده شوند. مثلاً شبیه جارو، شیشه شور و مواردی از این قبیل باشند.

    1. لوگوی ترکیبی: این گروه از آرم‌های تجاری همان‌طور که از نامشان مشخص است، ترکیبی از تصویر و نوشتار هستند.

ویژگی‌ های طراحی لوگو خدماتی

طراحی لوگو خدماتی باید ویژگی‌هایی داشته باشد تا مشتریان به شما اعتماد کنند و متوجه شوند که برای بیزینس خود ارزش قائل هستید. از جمله خصوصیات لوگو خدماتی می‌توان موارد زیر را نام برد:

    • سازگاری با زمینه فعالیت

مهم‌ترین ویژگی طراحی لوگو خدماتی این است که با زمینه فعالیت شرکت‌های خدماتی همخوانی داشته باشد. برای مثال المان‌هایی در آن به کار برده شده باشد که مخاطب بلافاصله متوجه نوع خدمات شرکت شود.

    • استفاده از رنگ و فونت مناسب

فونت به کار برده شده در طراحی لوگو خدماتی باید خوانا باشد تا مخاطب برای خواندن متن با چالش مواجه نشود. طراحان حرفه‌ای سلام گرافیک رنگ آرم تجاری را طبق اصول روانشناسی و با توجه به جامعه هدف شرکت خدماتی موردنظر انتخاب می‌کنند.

    • ماندگاری لوگو

  آرم تجاری شرکت‌های خدماتی باید به گونه‌ای دیزاین شود که در همان نگاه اول توجه مخاطبان را جلب کند و قدرت ماندگاری در ذهن آن‌ها را نیز داشته باشد.

    • یونیک بودن

ضروری است طراحی لوگو شرکت خدماتی منحصربه‌فرد و متفاوت از رقبا بوده؛ یعنی هیچ‌گونه نسخه کپی از آن وجود نداشته باشد.

طراحی لوگو خدماتی ارزان

فاکتورهای مختلفی مانند نوع طرح و میزان پیچیدگی آن، حرفه‌ای بودن گرافیست، تعداد دفعات ویرایش و اعتبار شرکت گرافیکی در قیمت طراحی لوگو خدماتی موثر هستند. برای مثال بعضی از مدیران شرکت‌های خدماتی تمایل دارند که دیزاین آرم تجاری آن‌ها پیچیده و خاص باشد. در چنین مواردی وقت زیادی از گرافیست گرفته می‌شود و مسلما دستمزد او نیز به همان نسبت افزایش پیدا می‌کند.

در هر صورت با سپردن پروژه طراحی لوگو به شرکت سلام گرافیک قادرید تا حد زیادی در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید. ارزان بودن خدمات این مرکز به معنای بی‌کیفیت بودن آن نیست، در واقع گرافیست‌های که کار طراحی لوگو خدماتی را انجام می‌دهند، تجربه کاری فراوانی و در عین حال دستمزد پایینی دارند. بنابراین می‌توانید از بابت کیفیت دیزاین‌ها اطمینان حاصل نمایید.

شرکت طراحی لوگو خدماتی

طراحی لوگو خدماتی به جز لاینفک هویت برندها تبدیل شده است. یک آرم تجاری ساده و قدرتمند برای شرکت‌هایی که در این حوزه فعالیت دارند باعث می‌شود که پروسه اعتمادسازی نزد مشتریان سرعت پیدا کند.

در حال حاضر شرکت‌های طراحی گرافیک بسیاری وجود دارند که در زمینه طراحی لوگو خدماتی فعالیت دارند. اما همه آن‌ها نمی‌توانند این کار را به صورت حرفه‌ای و ایده‌آل انجام دهند. آژانس تبلیغاتی سلام گرافیک علاوه‌بر برخورداری از طراحان متخصص و کارکشته، سلیقه مشتریان را نیز در دیزاین آرم تجاری و انواع خدمات گرافیکی از جمله خدمات ساخت بیلبورد مدنظر قرار می‌دهد. بنابراین با سپردن پروژه طراحی لوگو خدماتی به این مجموعه شانس خود را برای مطرح شدن در بین رقیبان افزایش می‌دهید.

سفارش طراحی لوگو خدماتی

برای ساخت آرم های خدماتی زمان و کار بلدی زیادی مورد نیاز است. در نتیجه توجه لازم را داشته باشید و برای سفارش طراحی لوگو به شرکت های معتبری مانند سلام گرافیک مراجعه نمایید. از طریق تماس با شماره تلفن زیر اقدام به درخواست لوگو نمایید. 

09355054580

قیمت طراحی لوگو خدماتی

از مواردی که بیشتر افراد به آن توجه دارند، هزینه دیزاین لوگو است که در سلام گرافیک به میزان 5.500.000 تومان الی 9.700.000 تومان است. برای دانستن این که بهای دقیق به چه میزان است با ما تماس بگیرید تا از راهنمایی کارشناسان طراحی برخوردار شوید.

4.7/5 - (4 امتیاز)
کاوه ملاکی
کاوه ملاکی
کاوه ملاکی‌ام؛ مشاور سئو، سئو یعنی موفقیت کسب و کار با سرعت چند برابری، از سال 90 به صورت تخصصی در حوزه محتوا و سئو فعالیت می‌کنم. دیدن نتایج رشد کسب و کارها جان تازه‌ای برای ادامه مسیر بهم می‌ده!
مقالات مرتبط بخوانید!

4 پاسخ

  1. لذت بردم از خواندن این مقاله که انقدر به تمامی نکات توجه کرده بودید. شما بازسازی لوگو هم انجام میدید؟

  2. عرض کردید طراحی لوگو ارزان ولی قیمت ندادید که. میشه لیست قیمت هاتون رو برام ایمیل کنید؟ ممنون از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب این مقاله