نمونه کارت ویزیت

نمونه کارت ویزیت (Sample business card) برای مشاغل مختلف را می‌توانید در سایت سلام گرافیک مشاهده کرده و دیزاین دلخواه خود را سفارش دهید. کارت ویزیت چیست؟ بیزینس کارت درواقع ماهیت کسب و کارتان را به مشتریان معرفی می‌کند. علاوه بر آن اطلاعاتی را در دسترس جامعه هدف قرار می دهد تا بتوانند به سهولت با شما تعامل داشته باشند. طراحی کارت ویزیت حرفه ای لازم است که مطابق با کسب و کار شما انجام شود. برای مشاهده و آشنایی با انواع نمونه ساخت کارت ویزیت حرفه ای در ادامه با استودیو سلام گرافیک همراه باشید. نمونه طراحی کارت ویزیت در ابعاد و مدل‌های مختلف در سایت سلام گرافیک قابل مشاهده است. دیدن نمونه طرح کارت ویزیتشرکت‌ها و تیم‌های مختلف به شما برای کسب ایده‌های جدید کمک می‌کند. نمونه کارت ویزیت مستطیلی، مربعی، شخصی، تجاری، هنری و… از جمله نمونه‌کارهای طراحی بیزینس کارت است که متخصصان ما طراحی می‌کنند.

نمونه کارت ویزیت مستطیل

برخورد اول همواره تاثیرگذارترین و ماندگارترین تصویر را در ذهن مخاطب باقی می‌گذارد. با توجه به این‌که بیزینس کارت نیز اولین برخورد مشتری با تجارت شما است، رعایت اصول طراحی کارت ویزیت اهمیت فوق‌العاده زیادی دارد. اگر نمونه کارهای کارت ویزیت مستطیلی را در سایت سلام گرافیک مشاهده کنید، متوجه خواهید شد که از جذاب‌ترین ایده کارت ویزیت استفاده شده است. زیرا کارشناسان این مجموعه عقیده دارند که ایده خاص و غیرتکراری موجب می‌شود که مخاطب کنجکاو شود، کارت را وارسی نماید.

نمونه کارت ویزیت مربع

بیزینس کارتی که به درستی دیزاین گردد، باعث می‌شود که در دنیای تجارت پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته باشید. کارت ویزیت مربعی با وجود این‌که یکی از اشکال سنتی کارت ویزیت است، هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد. در سایت سلام گرافیک نمونه کارهای طراحی شده کارت ویزیت مربع قرار گرفته که بعضی ساده هستند و در برخی دیگر از رنگ‌های متنوع استفاده شده است.

اگر شغل‌تان مدرن است، توصیه می‌کنیم که نمونه کارت ویزیت بی‌رنگ و ساده را برگزینید. حتی می‌توانید برای کاهش هزینه‌ها اقدام به دانلود نمونه کارت ویزیت به صورت رایگان نمایید و از طریق این مجموعه برای چاپ کارت ویزیت اقدام نمایید.

نمونه کارت ویزیت دایره ‌ای

طراحان به دلیل تسلط بر دانش گرافیک، بیزینس کارت را طوری دیزاین می‌کنند که خاص باشید و بتوانید از سایر رقبای خود متمایز شوید. برای مثال نمونه کارت ویزیت دایره‌ ای یکی از پرطرفدارترینِ این ابزار تبلیغاتی است که به دلیل شکل ظاهری خاص خود بلافاصله توجه مشتری را جلب می‌کند.

شما می‌توانید بر اساس زمینه فعالیت خود و بودجه‌ای که برای طراحی کارت ویزیت درنظر گرفته‌اید؛ نمونه کار کارت ویزیت دایره ‌ای را در سایت رسمی شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک مشاهده کنید و دیزاینی متناسب با سلیقه خود برای طراحی کارت ویزیت در مشهد را انتخاب کنید.

 نمونه کارت ویزیت شخصی

بعضی از افراد برای کاهش هزینه‌های خود از بیزینس کارت‌های رایگان استفاده می‌کنند که تاثیر چندانی در پیشرفت بیزینس آن‌ها ندارد. طراحی کارت ویزیت در تهران و سایر شهرها باید متناسب با شغل شما باشد؛ لذا بهتر است که نمونه کارت ویزیت سفارشی خود را داشته باشید. در سایت سلام گرافیک چند نمونه کار طراحی بیزینس کارت حرفه ای به اشتراک گذاشته شده که می‌توانید آن‌ها را ببینید و نمونه کارت ویزیت طراحی شده دلخواه خود را انتخاب کنید. نمونه بیزینس کارت مشاور املاک، نمونه کارت ویزیت روانشناسی و نمونه کارت ویزیت وکالت از این جمله‌ هستند. حتی این امکان برای‌تان فراهم است که در جلسات مشاوره طراحی کارت ویزیت آنچه را که در ذهن دارید، با گرافیست‌های این مجموعه مطرح کنید تا کار دیزاین نمونه بیزینس کارت مختص شما انجام شود.

نمونه کارت ویزیت تجاری

اکثر فعالین حوزه تجارت بر این عقیده‌اند که بیزنس کارت نقش موثری در توسعه کسب و کار و افزایش فروش آن‌ها داشته است. از این‌رو اگر تجارتی نوپا دارید، بهتر است که از همان ابتدا به فکر دیزاین یک نمونه کارت ویزیت جذاب باشد. طراحان سلام گرافیک برای این‌که اطلاعات مهم شما بیشتر به چشم مشتری بیاید، از استراتژی فضای خالی در نمونه کار بیزینس کارت استفاده می‌کنند. این مزیت باعث می‌شود که المان‌های مهم در جایگاه مناسب قرار گیرند و تاثیرگذاری این ابزار دوچندان شود.

نمونه کارت ویزیت هنری

سرنوشت بسیاری از کارت‌های ویزیتی که به طور نامناسب طراحی شده‌اند، این است که روانه سطل زباله می‌شوند. قطعا دوست ندارید که این موضوع برای بیزینس کارت شما پیش بیاید، پس باید کار طراحی خود را به یک مجموعه حرفه‌ای مانند سلام گرافیک بسپارید. در این شرکت تنوع کارهای گرافیکی بسیار بالا است. به‌طوری‌که می‌توانید نمونه کارت ویزیت هنری، نمونه کارت ویزیت سه بعدی، نمونه کارت ویزیت سیاه و سفید و یا رنگی، کارت ویزیت گلاسه، موکاپ کارت ویزیت و حتی کارت ویزیت الکترونیکی را در سایت ببینید و کارت مورد علاقه خود را سفارش دهید. مشاهده نمونه کارت ویزیت کمک می‌کند که به مهارت گرافیست‌های این مرکز پی ببرید و فرآیند تصمیم‌گیری برای شما آسان‌تر شود.

نمونه کارت ویزیت املاک

اگر قصد دارید که به‌عنوان بهترین فروشنده ملک شناخته شوید، در درجه اول باید فکری به حال بیزینس کارت خود کنید. آژانس تبلیغاتی سلام گرافیک برای فعالین این حوزه عکس‌هایی از املاک را همراه با اطلاعات تماس در نرم افزارهای طراحی کارت ویزیت ادغام می‌کنند. این امر موجب می‌شود که مشتریان ترغیب شوند با شما ارتباط برقرار نمایند. انواعی از نمونه کارت ویزیت املاک در سایت قرار گرفته است که صحت این ادعا را اثبات می‌کند.

نمونه کارت ویزیت وکالت

اگر در حرفه وکالت مشغول به فعالیت هستید، لازم است که کارت ویزیت خود را متناسب با کسب‌ وکارتان دیزاین کنید. متخصصان سلام گرافیگ جدیدترین نمونه کارهای بیزینس کارت را برای وکلای محترم درنظر گرفته‌اند. برای مثال از فونت درشت و رنگ‌های جسورانه استفاده می‌کنند تا مهارت وکیل را نشان دهند. شما می‌توانید عکس نمونه کار طراحی کارت ویزیت را در سایت ببینید و هر کدام را که مطابق با سلیقه‌تان بود، سفارش دهید. باتوجه به کسب و کارتان بهتر است در انتخاب جنس کارت ویزیت نیز دقت کنید.

نمونه کار طراحی کارت ویزیت

بیزینس کارت یک ابزار قوی بازاریابی به‌حساب می‌آید و به وجهه کاری شما اعتبار می‌بخشد. اگر کسب و کار خود را به تازگی راه‌اندازی کرده‌اید و بودجه زیادی برای تبلیغات ندارید، اصلا نگران نباشید. شرکت سلام گرافیک به منظور حمایت از بیزینس‌ های نوپا قیمت طراحی کارت ویزیت را بسیار مناسب درنظر گرفته است.

البته لازم به ذکر است که عواملی مثل جنس کارت ویزیت و سایز کارت ویزیت بر هزینه تمام شده شما موثر هستند. برای چاپ کارت ویزیت نیز باید هزینه جداگانه‌ای را بپردازید. در ادامه می‌توانید نمونه عکس دیزاین بیزینس کارت را که از قیمت‌های مناسبی برخوردارند، در سایت مشاهده کنید. در صورت تمایل نیز این امکان را دارید که به دفتر سلام گرافیک مراجعه نموده و نمونه کار انجام شده کارت ویزیت را از نزدیک ببینید.

این مجموعه معتبر یک‌سری دوره‌های آموزشی نیز در زمینه طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ، طراحی لوگو، طراحی لیوان تبلیغاتی و طراحی پیکسل برگزار می‌کند.

چطور می‌توانم از کیفیت نمونه کارت ویزیت‌های ارائه شده در سلام گرافیک اطمینان حاصل کرد؟

شرکت سلام گرافیک برای آسودگی خاطر کارفرمایان قبل از هر کاری چند کارت ویزیت برای نمونه را به شما نشان می‌دهند و سپس اقدام به عقد قرارداد طراحی کارت ویزیت می‌کند. به موجب این قرارداد طراحان شرکت متعهد می‌شوند که کار را با بهترین کیفیت و در زمان تعیین شده تحویل دهند. همچنین می‌توانید نمونه طراحی بیزینس کارت را در سایت مشاهده کرده و سطح کیفی کارها را مورد ارزیابی قرار دهید.

آیا امکان مشاهده نمونه کارت ویزیت دورو در مجموعه سلام گرافیک وجود دارد؟

بله، در سایت سلام گرافیک امکان مشاهده انواع کارت ویزیت برای کاربران فراهم شده است. کافی است به سایت مراجعه نموده و نمونه کارت ویزیت دو رو را مشاهده نمایید. سپس با کارشناسان این مجموعه برای ثبت سفارش تماس حاصل فرمایید.

Rate this page

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *