طراحی کارت ویزیت

طراحی کارت ویزیت (designing the business card) اطلاعات کسب‌ و کار مانند نام، اطلاعات تماس و لوگوی برند را به شکلی زیبا در بیزینس کارت جای می‌دهد. دیزاین کارت ویزیت بخش مهمی از برندسازی است و باید به عنوان یک نمایش بصری از برند شما عمل کند. یک کارت ویزیت با طراحی خوب فقط نام و اطلاعات تماس شما را نشان نمی‌دهد، بلکه به مخاطبان می‌گوید که شما که هستید و سبک شما و کسب‌وکارتان را نشان می‌دهد. استودیو خلاق سلام گرافیک فرآیند طراحی و چاپ بیزینس کارت را با مناسب‌ترین قیمت انجام می‌‌دهد. برای دریافت مشاوره رایگان طراحی کارت ویزیت با ما تماس بگیرید. 

سفارش طراحی کارت ویزیت

کارت ویزیت یکی از ابزار بسیار مهم در برندینگ هر مجموعه است که باید از همان ابتدا نسبت به سفارش آن اقدام کنید. نرم‌افزارهای طراحی کارت ویزیت دیزاین آن را آسان کرده اند. اگر می‌خواهید کارت ویزیت شما از کیفیت بالایی برخوردار باشد باید انجام آن را به یک طراح گرافیک باتجربه بسپارید.

تیم طراحی سلام گرافیک با راه اندازی سامانه ثبت سفارش آنلاین، امکان سفارش انلاین کارت ویزیت را برای کلیه افراد و کسب و کارها در تمام نقاط کشور به ساده‌ترین شکل ممکن و بدون معطلی فراهم کرده است. همچنین برای راحتی هر چه بیشتر مشتریان عزیز، امکان ثبت سفارش طراحی به صورت تلفنی نیز امکان‌پذیر است. 

پلن پایه دیزاین کارت ویزیت

تعداد ادیت: 2 بار

هزینه: 4.600.000 تومان

مدت زمان طراحی: 15 روز

پلن نقره‌ای دیزاین کارت ویزیت

تعداد ادیت: 4 بار

هزینه: 6.600.000 تومان

مدت زمان طراحی: 10 روز

پلن طلایی دیزاین کارت ویزیت

تعداد ادیت: 6 بار

هزینه: 9.600.000 تومان

مدت زمان طراحی: 5 روز

چرا طراحی کارت ویزیت با سلام گرافیک؟

طراحان ماهر

گرافیست های ما تجربه کار در پروژه های مختلف و خلاقیت بالایی دارند. 

نمونه کار قابل ارائه

نمونه کار های قوی و موفق ساخت کارت ویزیت را ارائه می‌دهیم.

سرعت و کیفیت

تحویل کارت ویزیت با کیفیت در زمان اندک از امتیازات شرکت ما است.

طراحی انواع کارت ویزیت

هر مدلی که مناسب بیزینس شما باشد توسط ما به بهترین شکل طراحی می‌شود.

امتیازات ویژه

دیزاین کردن اتود و امکان ویرایش طرح کارت ویزیت، امکانات ویژه برای مشتریان است.

قیمت عالی

ما در ازای خدمات ساخت بیزینس کارت، بهای مناسبی را در نظر گرفته ایم.

شرکت طراحی کارت ویزیت

در حال حاضر بسیاری از نرم افزارها و سامانه‌ها، طراحی کارت ویزیت آنلاین را به صورت کاملا رایگان و با قالب‌های آماده انجام می‌دهند. اما از آنجایی که این برنامه‌های که دارای قالب‌های آماده هستند در دسترس همه قرار دارد، امکان تکراری شدن طرح و مدل کارت ویزیت نیز وجود دارد. برای داشتن یک کارت ویزیت خاص یا طراحی بیلبورد شهری منحصر بفرد، باید به یک شرکت طراحی گرافیکی ماهر مراجعه کرد.‌ شرکت سلام گرافیک مشهد یکی از شرکت‌های صاحب نام در زمینه خدمات گرافیکی بوده که به کمک نیروهای متخصص و با استفاده از بروزترین نرم افزارها انواع سفارش طراحی بنر، طراحی کارت ویزیت و… را با بالاترین کیفیت ممکن انجام می‌دهند.

خدمات طراحی کارت ویزیت

تمام مدل های مورد نیاز توسط شرکت ما طراحی می‌شود. در ادامه چند نمونه آورده شده است.

طراحی کارت ویزیت کتان

طراحی کارت ویزیت چوب

کارت ویزیت شیشه‌ای

طراحی بیزینس کارت چرم

ساخت کارت ویزیت لیمنت

طراحی کارت ویزیت فابریانو

ویدیو طراحی کارت ویزیت

در این ویدئو آموزشی که توسط تیم طراحی گرافیک سلام گرافیک تهیه شدخ به بیان دلایل نیاز به کارت ویزیت پرداخته شده است.

پادکست طراحی کارت ویزیت 

پادکست طراحی گرافیک سلام گرافیک به شما کمک می‌کند تا بدون دردسر و اطلاعات لازم در رابطه با طراحی کارت ویزیت به دست آورید. در این سری از پادکست مجله سلام گرافیک به سراغ طراحی کارت ویزیت رفته‌ایم. با چالش‌ها و قیمت طراحی ویزیت در این پادکست به خوبی آشنا شوید. 

ویژگی‌های طراحی بیزینس کارت مناسب

کارت ویزیت زمانی می‌تواند برای کسب و کار مفید باشد که طراحی عالی داشته باشد. رعایت این موارد از ویژگی های بهترین دیزاین بیزینس کارت هستند:

  • زیبایی در عین منحصربفرد بودن
  • داشتن طرح خلاقانه
  • استفاده از رنگ‌های جذاب
  • استفاده از طرح‌‌های خلاقانه
  • درج اطلاعات و محتوای مفید درباره کسب و کار
  • جنس مرغوب و باکیفیت مثل کارت ویزیت گلاسه

مراحل طراحی کارت ویزیت

دریافت دیتا از مشتری

مشخصات کسب و کار از مشتری دریافت خواهد شد تا در فرایند دیزاین استفاده شود.

تعیین جنس کارت

متریال ساخت کارت ویزیت در کیفیت آن موثر است و به درستی انتخاب خواهد شد.

تعیین اندازه کارت

سایز کارت ویزیت متناسب با جنس کارت و طراحی تعیین خواهد شد.

انتخاب نوع چاپ

کارت ویزیت عمدتا به دو روش دیجیتال یا افست چاپ می‌شود. 

انجام طراحی

طرح مناسب با سایز و جنس کارت ویزیت و هدف کسب و کار دیزاین می‌شود.

تحویل پروژه

در زمان قرار شده، کارت ویزیت زیبا و کارای بیزینس شما را تحویل می‌دهیم.

برای اینکه طراحی کارت ویزیت کسب و کارتان بی عیب و نقص انجام گیرد و نظر مشتری را به خود جلب کند لازم است تا توسط افراد حرفه‌ای انجام شود. یکی از شرکت‌هایی که با توجه به نیرو مجربی که در اختیار دارد می‌تواند در طراحی کارت ویزیت حرفه‌ای عمل کند، استودیو سلام گرافیک در مشهد بوده که آنلاین وحضوری می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید.

طراحی ابزارهای تبلیغاتی مانند ساخت کارت ویزیت، طراحی لایت باکس، طراحی تابلو فروشگاهی و… تعرفه ثابتی ندارند. لذا شرکت‌ها براساس میزان تجربه، کیفیت خدماتی که برای طراحی کارت ویزیت ارائه می‌دهند و فاکتورهایی مثل میزان پیچیدگی طرح و طراحی چندزبانه کارت ویزیت، قیمت نهایی را به مشتری اعلام می‌کنند.

مزیت دیزاین بیزینس کارت با سلام گرافیک

افزایش اعتبار کاری، جذب مخاطب، تعامل بیشتر با همکاران، بازاریابی و تبلیغات از جمله مهم‌ترین اهداف خدمات طراحی کارت ویزیت محسوب می‌شود. طبق نظر کارشناسان حوزه بازاریابی، کارت ویزیت می‌تواند خدمات کسب و کار یا تخصص افراد را به طور واضح به مخاطبان معرفی نماید. به همین دلیل افرادی که قصد سفارش کارت ویزیت برای تخصص یا کسب و کار خود را دارند، باید از افراد متخصص در این زمینه مشاوره طراحی کارت ویزیت بگیرند. شرکت خدمات گرافیکی سلام گرافیک با داشتن تخصص و مهارت لازم در زمینه امور گرافیکی، کارت ویزیت شما را به صورت کاملا حرفه‌ای طراحی می‌نمایند تا بتوانید نظر مخاطبان زیادی را جلب نمایید. از دیگر خدمات شرکت سلام گرافیک برگزاری دوره‌های آموزشی طراحی و ساخت بروشور، دیزاین پوستر و از همه مهم‌تر دوره آموزش طراحی کارت ویزیت است.

نمونه فایل قرارداد طراحی کارت ویزیت نیز بر روی سایت سلام گرافیک قرار گرفته که می‌توانید قبل از ثیت سفارش مفاد آن را مطالعه کنید.

شرکت طراحی کارت ویزیت

طراحی کارت ویزیت حرفه‌ای

برای انجام طراحی کارت ویزیت حرفه ای لازم است طراح، دارای دانش و مهارت کافی در زمینه امور گرافیکی و نرم افزارهای طراحی باشد. موارد زیر از جمله مهم‌ترین نکات سفارش کارت ویزیت هستند که هنگام طراحی کارت ویزیت باید به آن‌ها توجه کرد:

  1. سایز کارت ویزیت استاندارد باشد. بخشی از فضای کارت باید خالی و بدون محتوا باشد تا مخاطب سایر اطلاعات را بهتر ببیند.
  2. از یک عکس یا طرح گرافیکی خلاقانه بر روی کارت استفاده شود چون به خاطر سپردن تصویر برای افراد بسیار ساده‌تر است.
  3. فونت و تایپوگرافی نوشته‌ها باید کاملا جذاب و خاص باشد.
  4. یک کد QR که اطلاعات جامعی از کسب و کار و تخصص به مخاطب ارائه می‌دهد بر روی کارت قرار داده شود.
  5. چاپ کارت ویزیت با متریال باکیفیت انجام شود.

نمونه‌های طراحی کارت ویزیت سلام گرافیک نشان دهنده کیفیت کاری و تخصص ماست. با مشاهده این نمونه‌ها برای کسب‌وکار خود ایده بگیرید و به طراحان بگویید دقیقا چه انتظاری از طراحی کارت ویزیت دارید.

چه نوع کارت ویزیتی مدنظرتان است؟ انواع مختلف کارت‌ ویزیت در 3 حالت کلی طراحی می‌شوند. طراحی ساده، طراحی حرفه‌ای کارت ویزیت، طراحی فوق حرفه‌ای کارت ویزیت، شما کدام نوع کارت ویزیت را می‌پسندید؟ 

تیم طراحی کارت ویزیت

تیم طراحی کارت ویزیت

بسیاری از مشتریان و مخاطبان یک کسب و کار، توسط کارت ویزیت با آن آشنا می‌شوند، به عبارتی کارت ویزیت اولین معرفی نامه کسب و کار شما به حساب می‌آید. در نتیجه طراحی آن باید توسط یک تیم کاملا متبحر که بر اصول طراحی و بازاریابی مسلط هستند انجام شود. مجموعه سلام گرافیک از جمله شرکت‌های نام آشنا در شهر مشهد بوده که با داشتن یک تیم طراحی با تجربه، امور طراحی انواع بیزینس کارت مانند کارت ویزیت الکترونیکی را به شکل عالی انجام می‌دهد. مهم‌ترین ویژگی‌های این شرکت که باعث می‌شود بتوان با خیال آسوده به آن اطمینان کرد، عبارتند از:

  • ارائه ایده‌ کارت ویزیت جدید و منحصربفرد
  • داشتن نمونه کارهای قوی
  • تسلط بر انواع نرم افزار طراحی
  • ارائه خدمات با قیمت مناسب
  • تسلط بر اصول طراحی
  • آشنایی با اصول بازاریابی و تبلیغات

طراحی لوگو متناسب با نوع کسب و کار از دیگر خدمات سلام گرافیک است.

موارد مهم هنگام سفارش کارت ویزیت

طراحی کارت ویزیت چیست؟

کارت ویزیت چیه؟ کارت ویزیت یکی از مهم‌ترین مواردی است که باعث می‌شود کسب و کارهای مختلف بدون چالش و در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانند به بهترین شیوه اطلاعات تماس، حوزه کاری و غیره را برای دیگران به نمایش بگذارند. کارت ویزیت یکی از ابزارهای تاثیرگذار در بازاریابی و جذب مخاطب به شمار می‌رود، زیرا افراد به کمک آن مهارت‌ها یا خدمات کسب و کار خود را به مخاطبان معرفی می‌‌کنند. به همین دلیل انتخاب شرکت طراحی کارت ویزیت بسیار مهم بوده و می‌تواند بر میزان جذب مشتری اثر داشته باشد. طراحان حرفه‌ای معمولا برای طراحی ابتدا ایده‌های خود را بر روی کاغذ پیاده‌سازی می‌کنند، سپس به کمک نرم افزارهای مخصوص موکاپ کارت ویزیت طراحی می‌کنند.

ساخت کارت ویزیت به چه معناست؟

 طراحی کارت ویزیت شیک

با یک جستجو ساده می‌توان نحوه طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ را در اینترنت یاد گرفت و به سادگی آن را انجام داد. اما انجام چنین کاری برای مشاغل و کسب و کارها یک ریسک بسیار بزرگ محسوب می‌شود، زیرا برای طراحی این ابزار مهم بازاریابی باید اصول زیر را به درستی رعایت کرد:

  • لینک صفحات مجازی بر روی کارت درج شود.
  • تصاویر و عکس‌ها کاملا واضح باشند.
  • لوگو کسب و کار در اندازه و کیفیت مناسب بر روی کارت درج شود.

اگر یک شرکت چاپ بسته بندی هستید یا در هر حوزه دیگری فعالیت می‌کند، داشتن کارت ویزیت شیک برای معرفی کار شما ضروری است.

بیزینس کارت شیک

طراحی کارت ویزیت ارزان

بسیاری از افراد با دیدن آگهی‌های همچون طراحی کارت ویزیت ارزان به سرعت جذب آن‌ها می‌شوند و بدون تحقیق سفارش طراحی کارت ویزیت خود را به شرکت‌هایی که تخصص و مهارت کافی ندارند یا به عبارتی آماتور هستند، می‌سپارند‌. معمولا شرکت‌های ماهر تعرفه‌های متعادلی را برای طراحی در نظر می‌گیرند و از آنجایی که معمولا هیچ ارزانی بی دلیل نیست، نباید به سادگی به شرکت‌های آماتور اطمینان کرد. شاید بپرسید چرا؟ چون با اطمینان کامل می‌توان گفت که معمولا این شرکت‌ها کیفیت کار خود را کاهش می‌دهند و جنس کارت ویزیت نامرغوبی به شما عرضه می‌کنند تا خدمات طراحی را با قیمت کمتری انجام دهند. در مجموعه سلام گرافیک تمامی تعرفه‌های طراحی کارت ویزیت مطابق تعرفه‌های انجمن طراحان است.

طراحی کارت ویزیت به صورت ارزان

تعرفه و قیمت طراحی کارت ویزیت به پارامترهای گوناگونی وابسته است که از جمله این موارد می‌توان به تعرفه کارت ویزیت 1400 که از سوی انجمن طراحان گرافیک منتشر می‌شود.

طراح کارت ویزیت 

طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ

نکات طراحی کارت ویزیت

سفارش طراحی کارت ویزیت

3.3/5 - (18 امتیاز)