طراحی لوگو شخصی

طراحی لوگو شخصی

طراحی لوگو شخصی (Personal logo design) بیانگر حرفه‌ای بودن شما است و باعث می‌شود که در نظر مخاطبان معتبر و قابل اعتماد به نظر برسید. منظور از طراحی لوگوی شخصی، همان لوگوی است که برای هر فرد یا شخص طراحی و پیاده سازی می‌شود. فرقی نمی‌کند که در چه زمینه‌ای فعالیت دارید، در هر صورت با دیزاین آرم شخصی می‌توانید نظر دیگران را جلب نمایید و به کسب و کار خود رونق دهید.

طراحی لوگو شخصی در سه سبک نوشتاری، تصویری یا ترکیبی از این دو انجام می‌شود. با مشاوره گرفتن از کارشناسان سلام گرافیک می‌فهمید که کدام سبک طراحی یا چه رنگ و فونتی برای شما مناسب است. با ما در شرکت گرافیکی سلام گرافیک همراه باشید.

نمونه لوگو شخصی

نمونه کارهای لوگو شخصی که از سوی سلام گرافیک طراحی شده‌اند را در گالری زیر مشاهده می‌کنید. 

لوگو شخصی چیست؟

لوگو شخصی به آرمی گفته می‌شود که فردی را در زمینه کاریش از رقبا متمایز می‌کند. برای مثال شخصی را تصور نمایید که وب‌سایتی برای فروش محصولات خود راه‌اندازی کرده است. حال اگر لوگو شخصی و منحصربه‌فردی داشته باشد، امنیت سایت و حرفه‌ای بودن خود را به رخ کاربران می‌کشد. طبیعی است که در چنین حالتی میزان فروش وب‌سایت در حد قابل ملاحظه‌ای افزایش یابد.

اصول طراحی لوگو شخصی

ساخت لوگو شخصی باید به صورت حرفه‌ای و مطابق با اصولی انجام گیرد تا بتواند به فعالیت شما هویت ببخشد. مهم‌ترین اصول و استانداردهای لازم برای طراحی لوگو شخصی عبارتند از:

    • ماندگاری

آرم تجاری باید طوری دیزاین شود که حتی پس از گذشت سال‌ها نیز قابل استفاده بوده و دست کم به مدت ۵ سال هیچ نیازی به تغییرات نداشته باشد. اگر طراحی لوگو شخصی طبق مد روز انجام گیرد، قطعاً در ذهن مخاطبان ماندگار نخواهد شد.

    • ایده‌پردازی خلاقانه

چنانچه طراحی لوگو شخصی خود را به شرکت‌های باتجربه نظیر سلام گرافیک بسپارید؛ تیم کارکشته این مجموعه پروسه دیزاین را با ایده‌پردازی خلاقانه آغاز می‌کنند. در نهایت نیز شما را به یک طرح جذاب و منحصربه‌فرد می‌رسانند.

    • رنگ و فونت مناسب

 در دیزاین آرم تجاری شخصی بسیار مهم است رنگ و فونتی را برگزینید که با جامعه هدف و زمینه فعالیت  شما همخوانی داشته باشد. هر کدام از رنگ‌ها روانشناسی خاص خود را دارند و احساسات خفته مخاطبان را بیدار می‌کنند. فونت را نیز با توجه به این‌که خانم یا آقا هستید انتخاب نمایید، برای مثال خانم‌ها برای طراحی لوگوی شخصی می‌توانند از فونت‌های ظریف بهره ببرند. از آنجایی که ممکن است روزی سفارش طراحی بیلبورد با اسم خودتان را دهید مهم است که لوگو رنگ و فونت مناسبی داشته باشد.

    • مقیاس پذیری

توجه به مقیاس پذیری لوگو اهمیت بسیار زیادی دارد. یک آرم تجاری حرفه‌ای باید حتی در مقیاس‌های کوچک نیز وضوح و خوانایی لازم را داشته باشد.

    • سادگی

 یکی از اصول بسیار مهم در طراحی لوگو شخصی ساده بودن آن است. یک آرم بدون جزئیات اضافی و با ظاهری زیبا به سهولت در ذهن افراد حک می‌شود.

    • بعد فرهنگی لوگو

چنانچه جامعه هدف شما در داخل مرزهای کشور هستند، بهتر است که زبان آرم تجاری خود را فارسی برگزینید. اما اگر کسب و کاری بین‌المللی دارید برای طراحی لوگو شخصی زبان انگلیسی را انتخاب کنید تا افراد راحت با آن ارتباط برقرار نمایند.

شرکت طراحی لوگو شخصی

برای اعتبار بخشیدن به وجهه تجاری خود طراحی لوگو شخصی یکی از ضروریات است. در واقع با این کار به مخاطبان نشان می‌دهید که چه کسی هستید و چه خدماتی را به آن‌ها ارائه می‌دهید؟ هرگز لوگوی شخص یا سازمان خاصی را کپی نکنید؛ زیرا ارزش بیزینس خود را زیر سوال می‌برید. البته می‌توانید از آرم تجاری سایر افراد ایده بگیرید اما کپی ممنوع است.

برای این‌که مخاطبان بتوانند به سهولت با لوگوی شما ارتباط برقرار کنند، بهتر است که دیزاین آن را بر عهده افراد متخصص و باتجربه بگذارید. آژانس تبلیغاتی سلام گرافیک یکی از شرکت‌های معتبری است که  طراحی لوگو شخصی را با رعایت استانداردهای لازم انجام می‌دهد تا صدای بیزینس خود را به گوش افراد برسانید.

تیم طراحی سلام گرافیک با برگزاری جلسات مشاوره و تبادل نظر بهترین ایده را برای آرم تجاری شما انتخاب می‌کنند. علاوه‌برآن تعرفه طراحی لوگو شخصی در این شرکت در مقایسه با سایر مراکز بسیار منصفانه درنظر گرفته شده است.

قیمت طراحی لوگو شخصی

اگر به دنبال طراحی لوگو ارزان هستید شرکت سلام گرافیک مناسب ترین گزینه است که با دریافت مبلغی به میزان شش و نیم میلیون تومان الی نه میلیون و دویست هزار تومان این خدمات را به صورت عالی ارائه می‌دهد.

سفارش طراحی لوگو شخصی

با ارائه سفارش طراحی لوگو به شرکت خلاق سلام گرافیک، در مورد نحوه ساختن لوگو راهنمایی خواهید شد و خصوصیات کسب و کار شما که مورد نیاز دیزاینر است از شما دریافت می‌شود. ما لوگویی مناسب مشتریان شما می‌سازیم تا سرعت گسترش شهرت برند شما را افزایش دهد. 

09355054580

4.5/5 - (2 امتیاز)
کاوه ملاکی
کاوه ملاکی
کاوه ملاکی‌ام؛ مشاور سئو، سئو یعنی موفقیت کسب و کار با سرعت چند برابری، از سال 90 به صورت تخصصی در حوزه محتوا و سئو فعالیت می‌کنم. دیدن نتایج رشد کسب و کارها جان تازه‌ای برای ادامه مسیر بهم می‌ده!
مقالات مرتبط بخوانید!

4 پاسخ

  1. سلام من طراح لباسم یک لوگوی شخصی چند سال پیش برام طراحی کردند که سر در مزونم بود اما اتحادیه بهش گیر داده و میگن باید تغییر کنه. میشه این لوگو رو تغییر داد؟ نمیخوام کلیات طرح زیاد تغییر کنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب این مقاله