طراحی لوگو پزشکی

طراحی لوگو پزشکی (Medical logo design) باعث می‌شود که از همکاران خود متمایز شوید؛ از طرف دیگر به مراجعین نیز حس امنیت و آرامش می‌بخشد. طراحی لوگو حرفه‌ای اعتبارتان را دو چندان کرده و برتری کلینیک یا شرکت شما را نسبت به سایر مراکز به افراد القا می‌کند. با شرکت گرافیک سلام گرافیک همراه باشید.

نمونه لوگو پزشکی

در گالری زیر چندین نمونه طراحی لوگو پزشکی را مشاهده می‌کنید که توسط تیم سلام گرافیک طراحی شده‌اند.

لوگو پزشکی چیست و برای چه مشاغلی مناسب است؟

از آنجا که مشاغل حوزه پزشکی به طور مستقیم با سلامت جامعه ارتباط دارند، مردم به سختی به این افراد اعتماد می‌کنند. به همین دلیل شاغلین در این زمینه باید بتوانند از طرق مختلف نزد مراجعین اعتمادسازی نمایند. طراحی لوگو پزشکی به دندانپزشکان، پزشکان و شرکت‌های فعال در حوزه سلامت کمک می‌کند که اعتبارشان را افزایش داده و اعتماد ارباب رجوع را جلب کنند. مشاغلی که در ادامه بیان می‌شوند می‌توانند با طراحی آرم تجاری کسب و کار خود را ارتقاء دهند:

    • کلینیک‌های ارائه دهنده خدمات زیبایی پوست

    • داروخانه‌ها

    • شرکت‌های تولید کننده تجهیزات پزشکی

    • سازمان‌های انتقال خون

    • شرکت‌های وارد کننده انواع مواد دارویی

    • شرکت‌های تولید کننده دارو

    • کلیه کلینیک‌های پزشکی و دندانپزشکی

ویژگی طراحی لوگو پزشکی

طراحی لوگو پزشکی نسبت به سایر مشاغل متفاوت است و باید از یک‌سری اصول و قواعد پیروی کند.  مهم‌ترین ویژگی‌های آرم تجاری حوزه پزشکی و سلامت در ادامه ذکر می‌شوند.

برگزیدن نماد مناسب

طراحی لوگو پزشکی باید متناسب با تخصص افرادی که در این زمینه فعالیت دارند، انجام گیرد. برای مثال اگر  قرار است آرمی برای یک جراح متخصص دیزاین شود، به کار بردن المان‌هایی مانند لوازم جراحی به شناسایی تخصص فرد کمک می‌کند. همچنین برای جراحان قلب استفاده از اشکال صنوبری قلب توصیه می‌شود.

در شرکت‌های طراحی معتبر و باسابقه مانند سلام گرافیک کلیه این نکات در طراحی لوگو پزشکی مدنظر قرار داده می‌شود تا تاثیرگذاری آن به حداکثر ممکن برسد. به طور کلی اصلی‌ترین نمادهایی که برای آرم‌های پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد عبارتند از:

    • برای کلینیک‌های دندانپزشکی معمولاً از المان‌های مربوط به لبخند یا دندان استفاده می‌شود.

    • برای شرکت‌های دارویی اغلب لوگوهای دایره‌ای و اشکالی که دربردارنده تصاویری از قرص‌ها یا کپسول‌ها هستند، به کار می‌رود.

    • برای پزشکان متخصص چشم، قلب و مواردی از این قبیل شکل آناتومی بدن انسان در طراحی لوگو پزشکی گنجانده می‌شود.

    • برای شرکت‌های وارد کننده و صادر کننده تجهیزات پزشکی اشکال مربوط به تجهیزات و وسایل پزشکی به کار می‌رود.

انتخاب رنگ مناسب

همان‌طور که می‌دانید هر کدام از رنگ‌ها روانشناسی خاص خود را دارند. برای این‌که طراحی لوگو پزشکی بتواند حس اعتماد را در بیمار به وجود بیاورد، باید انتخاب رنگ با وسواس و دقت انجام گیرد. کارشناسان مجرب سلام گرافیک توصیه می‌کنند که رنگ‌های سبز، آبی و سفید برای طراحی این دسته از آرم‌ها به کار برده شود تا حس آرامش و اعتماد را همزمان به مخاطب القا نماید. همچنین برای سازمان‌های انتقال خون و جمعیت هلال احمر استفاده از رنگ قرمز گزینه مناسبی به شمار می‌رود.

استفاده از متن و فونت مناسب

چیدن خلاقانه حروف در کنار هم موجب می‌شود که جذابیت لوگو پزشکی دو چندان شود. معمولا شرکت‌های معروف پزشکی حرف اول نام برند خود را در لوگو مورد استفاده قرار می‌دهند. به کار بردن یک متن جذاب با فونت‌های خوانا نشان دهنده یک آرم حرفه‌ای است.

شرکت طراحی لوگو پزشکی

با توجه به وسعت علم پزشکی طراحی آرم مشاغل مختلف این حوزه تخصص و مهارت بسیار زیادی را می‌طلبد. درواقع طراحی لوگو پزشکی باید آن‌قدر حرفه‌ای باشد که به مراجعین و بیماران نشان دهد که تخصص شما چیست و چه خدماتی را به آن‌ها ارائه می‌دهید؟

آژانس تبلیغاتی سلام گرافیک با برخورداری از کادری مجرب طراحی لوگو پزشکی را مطابق با استانداردها انجام می‌دهد تا به برندینگ بیزینس شما کمک کند. اگر صاحب کسب و کاری در حوزه پزشکی و سلامت هستید، برای جلب اعتماد مراجعین و رونق بخشیدن به تجارت خود پروژه دیزاین لوگو را به این تیم متخصص بسپارید.

قیمت طراحی لوگو پزشکی

بخش دیزاین شرکت سلام گرافیک با تعیین قیمت های مناسب امکان طراحی لوگو ارزان را فراهم کرده است تا بیزینس های فعال در حوزه های مختلف بتوانند یک آرم بی نظیر داشته باشند. هزینه طراحی لوگو پزشکی با سلام گرافیک به میزان 4.900.000 تومان الی 9.540.000 تومان است.

سفارش طراحی لوگو پزشکی

به راحتی سفارش لوگو را در سایت سلام گرافیک ثبت نمایید و در سریع ترین زمان، بهترین نشان واره را از ما تحویل بگیرید. آرم، نشانی از ارزش های کسب و کار شماست. جهت دیزاین یک لوگوی بی نظیر از ویژگی های بارز شرکت شما استفاده می‌شود تا بیشترین موفقیت در برندینگ حاصل شود.

09150554525

3.5/5 - (4 امتیاز)
کاوه ملاکی
کاوه ملاکی
کاوه ملاکی‌ام؛ مشاور سئو، سئو یعنی موفقیت کسب و کار با سرعت چند برابری، از سال 90 به صورت تخصصی در حوزه محتوا و سئو فعالیت می‌کنم. دیدن نتایج رشد کسب و کارها جان تازه‌ای برای ادامه مسیر بهم می‌ده!
مقالات مرتبط بخوانید!

5 پاسخ

  1. روز بخیر
    من سال آخر پزشکی هستم دنبال یک طاح لوگو هستم تا برای کارم آرم پزشکی طراحی کنه، با چه شماره ای باهاتون تماس بگیرم

  2. وقت بخیر
    ما یک کلینیک فیزیوتراپی داریم. از چه المان هایی میتونیم در لوگومون استفاده کنیم؟

  3. درود.
    یک نمونه لوگو پزشکی میخوام که همون رو به عنوان مهر هم استفاده کنم. طراحی مهر هم انجام میدین شما؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب این مقاله