طراحی لوگو با پیکس آرت

طراحی لوگو با پیکس آرت طرفداران بسیاری دارد؛ زیرا این اپلیکیشن در کنار رایگان بودن قابلیت‌ها و امکانات فوق‌العاده‌ای را در اختیار گرافیست‌ها قرار می‌دهد. برنامه Picsart مخصوص گوشی‌های هوشمند ارائه شده و مجهز به ابزارهای قدرتمندی است که امکان دیزاین لوگو حرفه‌ای را برای طراحان فراهم می‌آورد. اگر تمایل دارید که مراحل طراحی لوگو با پیکس آرت را فرا بگیرید، در ادامه همراه ما باشید. در صورت که نیاز به سفارش آنلاین طراحی لوگو دارید با ما تماس بگیرید.

مراحل طراحی لوگو با پیکس آرت

کار با نرم افزار پیکس آرت نیاز به وی پی ان دارد؛ بنابراین قبل از وارد شدن به اپلیکیشن حتما فیلتر شکن خود را روشن کنید تا امکان استفاده از تمام قابلیت‌های برنامه برای شما وجود داشته باشد. سپس طراحی آرم تجاری را مطابق مراحل زیر انجام دهید:

  1. نرم افزار پیکس آرت را باز کنید و تصویری را که قصد دارید آن را به لوگو تبدیل کنید، برگزینید.
  2. از قسمت  Tools روی گزینه Crop ضربه بزنید تا بتوانید در نسبت تصویر 1.1 بخش انتخاب شده را برش بزنید.
  3. در مرحله بعد Cutout را لمس نمایید و سپس از طریق گزینه Person اقدام به حذف تصویر پس زمینه کنید.
  4. برای این‌که بتوانید تمام قسمت‌های پس زمینه را به حالت انتخاب درآورید، روی گزینه Fit بزنید و بعد رنگ دلخواه خود را بیفزایید.
  5. برای جذاب‌تر شدن عکس توصیه می‌شود که از طریق آیتم Shadow سایه‌ای را نیز به آن اضافه کنید.
  6. اگر تمایل دارید که تصویر مربوطه را به نقاشی تبدیل کنید، می‌توانید از منوی Effects گزینه Sketch را انتخاب نمایید. کافی است یک‌بار بار آن را  لمس کنید، سپس رنگ مشکی را برگزینید و آن را با دقت دور عکس موردنظر قرار دهید.
  7. در صورتی‌که تمایل دارید افکت دیگری را نیز به تصویر بیفزایید، این کار را از قسمت Artistic انجام دهید.
  8. در آخر از طریق گزینه بالای صفحه لوگوی ساخته شده را ذخیره کنید.

اپلیکیشن پیکس آرت قابلیت‌های بسیاری را برای لایه‌بندی، تلفیق کردن لایه‌ها، اضافه کردن افکت‌های مختلف و… در اختیار کاربران می‌گذارد. اما مسلماً در مقایسه با نرم افزارهای حرفه‌ای گرافیکی امکانات کمتری دارد.  چنانچه تمایل دارید مراحل طراحی لوگو از طریق سایر نرم افزارها مانند فتوشاپ و ایلوستریتور یاد بگیرید، می‌توانید در دوره‌های آموزشی سلام گرافیک شرکت کنید.

طراحی لوگو با پیکس آرت برای شبکه‌های اجتماعی

اگر قصد دارید طراحی لوگو را برای فردی انجام دهید که صاحب صفحه‌ای بیزینسی در اینستاگرام یا سایر شبکه‌های اجتماعی است، می‌توانید این کار را به راحتی از طریق اپلیکیشن اینشات انجام دهید. طراحی لوگو و آرم برای انواع مختلف شبکه‌های اجتماعی به صورت زیر انجام می‌شود:

  1. نرم افزار اینشات را اجرا کنید و روی آیکن به‌علاوه که در قسمت پایین صفحه اصلی آن قرار دارد، ضربه بزنید.
  2. سپس از قسمت Background color یک بک‌گراند سفید رنگ را برگزینید.
  3. گزینه Draw را لمس نمایید و از بین آیتم‌های مختلف آن Shape را انتخاب کنید.
  4. پس از انتخاب شکل دایره روی تیک قسمت بالای صفحه کلیک نمایید.
  5. در مرحله بعد دو دایره به صورت داخل هم رسم کنید.
  6. از طریق بخش Add photo تصویر مورد نظر را از گالری گوشی خود وارد نمایید.
  7. روی گزینه Cutout ضربه بزنید و بعد از آن Person را برگزینید تا تصویر از بک‌گراند به طور کامل جدا شود. سپس تیک بالای صفحه را لمس کنید.
  8. یک آیکون پاک کن در قسمت بالای صفحه نرم افزار اینشات دیده می‌شود که از طریق آن می‌توانید بخش‌های اضافی را حذف نمایید.
  9. در گام بعدی روی گزینه Effect ضربه بزنید و افکت Artistic را انتخاب کنید. حال باید Sketcher 2 را برگزینید.
  10. گزینه Sticker را انتخاب کنید. بعد از آن در قسمت سرچ متون کادر مربوط به متن را جستجو نمایید.
  11. پس از پیدا کردن کادر موردنظر خود روی آن ضربه بزنید و تیک بالای صفحه را لمس کنید. روی آیتم Text کلیک نموده، بعد از آن یوزرنیم اکانت مربوط به شبکه اجتماعی خود را تایپ کنید.

اکنون موفق شدید که یک آرم تجاری را با موفقیت دیزاین کنید و آن را برای برند یا کسب و کار مربوطه مورد استفاده قرار دهید.

آنچه در آموزش طراحی لوگو با پیکس آرت گفته شد

پیکس آرت اپلیکیشن پرکاربردی است که طراحان می‌توانند از آن برای ساخت و طراحی لوگو استفاده کنند. گاهی پیش می‌آید که به رایانه خود دسترسی ندارید؛ در چنین شرایطی به کمک اپلیکیشن پیکس آرت قادرید طراحی آرم تجاری را به سرعت و به صورت کاملا رایگان انجام دهید. در این مقاله تلاش کردیم که مراحل طراحی لوگو با پیکس آرت را شرح دهیم. چنانچه در این زمینه نیاز به راهنمایی بیشتر دارید، از کارشناسان سلام گرافیک مشاوره بگیرید.

حتی این امکان برای‌تان فراهم است که در دوره‌های آموزشی حرفه‌ای طراحی لوگو، طراحی بنر، طراحی تراکت و… که از طریق مجموعه سلام گرافیک ارائه می‌شود، شرکت کنید. این دوره‌ها زیر نظر اساتید برجسته و کاربلد برگزار می‌شود و با شرکت در آن‌ها اطلاعات جامع و کاملی در مورد طراحی آرم تجاری به دست می‌آورید.

4.6/5 - (5 امتیاز)
کاوه ملاکی
کاوه ملاکی
کاوه ملاکی‌ام؛ مشاور سئو، سئو یعنی موفقیت کسب و کار با سرعت چند برابری، از سال 90 به صورت تخصصی در حوزه محتوا و سئو فعالیت می‌کنم. دیدن نتایج رشد کسب و کارها جان تازه‌ای برای ادامه مسیر بهم می‌ده!
مقالات مرتبط بخوانید!

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب این مقاله