قیمت طراحی اینفوگرافیک بر چه اساسی تعیین می‌شود؟

قیمت طراحی اینفوگرافیک چقدر است و بر چه اساسی تعیین می‌شود؟ هر طراحی بسته به نوع طرح، سختی کار، المان‌های به کار رفته در آن و... قیمت‌های متفاوتی دارد. اینفوگرافیک‌ها بر اساس تصاویر و گرافیکی که برای آن‌ها طراحی می‌شود، دارای تنوع قیمت است. در ادامه سلام گرافیک برای افزایش آگاهی شما اطلاعات کافی را در اختیارتان می‌گذارد.

قیمت طراحی اینفوگرافیک (Infographic-design-price) چقدر است؟ هزینه طراحی اینفوگرافیک هزینه‌ای است که باید به طراح گرافیک در ازای طراحی اینفوگرافیک پرداخت کنید. قیمت طراحی اینفوگرافیک انلاین بسته به نوع طراحی از 500.000 تومان شروع می‌شود و تا 1.000.000 تومان متغیر است. یکی از مسائلی که شاید بهتر باشد پیش از سفارش طراحی اینفوگرافی به آن توجه داشته باشید هزینه انجام سفارش است. به خاطر داشته باشید که هر فردی که تنها کمی تجربه کار با نرم‌افزارهای گرافیکی را داشته باشد قادر است یک اینفوگرافی حاوی اطلاعات درخواستی شما را طراحی کند.

اما به طور قطع اینفوگرافی طراحی شده توسط افراد بی‌تجربه تاثیر کافی بر روی مخاطب نداشته و نمی‌تواند مطالب مورد نظر را به بهترین شیوه منتقل کند. برای طراحی یک اینفوگرافی‌ کاملاٌ حرفه‌ای و مطابق با اصول باید به طراحی باتجربه مراجعه کنید که در زمینه‌های گوناگون از جمله طراحی گرافیکی، تبلیغات، و همچنین اصول روانشناختی مهارت و دانش عمیق داشته باشد. در این صورت می‌توانید از اثربخش بودن طراحی خود اطمینان کافی پیدا کنید.

هزینه طراحی اینفوگرافی در هر موسسه و توسط هر طراح متفاوت خواهد بود. تعرفه نهایی با توجه به عوامل مختلفی تعیین می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به وسعت و پیچیده بودن طراحی و همچنین حرفه‌ای بودن آن اشاره داشت. در جدول زیر جزئیات قیمت طراحی انواغ اینفورگرافیک را مشاهده می‌کنید.

عنوانزمان اجراقیمت
طراحی اینفوگرافیک محتوایی1 تا 3 روز کاری500.000 تومان تا 800.000 تومان
طراحی اینفوگرافیک آماری1 تا 5 روز کاری600.000 تومان تا 1.000.000
طراحی اینفوگرافیک جدولی1 تا 5 روز کاری600.000 تومان تا 1.000.000
طراحی اینفوگرافیک مقایسه‌ای1 تا 3 روز کاری500.000 تومان تا 800.000 تومان
طراحی اینفوگرافیک جغرافیایی1 تا 5 روز کاری600.000 تومان تا 1.000.000

واضح است که شرکت‌های باسابقه‌تر به دلیل کیفیت بالا و تضمینی که ارائه می‌دهند هزینه بیش‌تری برای پروژه‌های خود دریافت خواهند کرد. برای سفارش طراحی اینفوگرافیک باکیفیت و اثربخش می‌توانید همین حالا با کارشناسان ما در استودیو طراحی گرافیک سلام گرافیک تماس حاصل کنید. 

On what basis is the price of infographic design determined

عوامل تاثیرگذار در قیمت طراحی اینفوگرافیک

طراحی اینفوگرافیک کمک می‌کند که اطلاعات آماری خود را به ساده‌ترین شکل به مخاطب انتقال دهید. اگر به دنبال طراحی اطلاع نگاشت هستید، لازم است بدانید عوامل مختلفی بر تعرفه دیزاین تاثیرگذار هستند که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان موارد ذکر شده در زیر را نام برد.

موارد و پارامترهای گوناگونی در هزینه طراحی اینفوگرافیک تاثیرگذار است که از جمله این موارد می‌توان به گزینه‌های نام برده شده در ادامه اشاره کرد.

حرفه‌ای یا مبتدی بودن گرافیست

برای برخوداری از نتیجه بهتر از طراحی اتیکت، اینفوگرافیک و… بهتر است که افراد متخصص در این حوزه را انتخاب نمایید؛ چون در این حالت یک کار تمیز و باکیفیت را تحویل می‌گیرید. البته هنگامی‌که گرافیست کارکشته و خبره باشد، دستمزد بیشتری را از کارفرما دریافت می‌کند.

تعداد اتودهای اولیه

گاهی طراحی دو اتود کافی است و در مواردی گرافیست‌ها مجبور هستند که تعداد زیادی اتود اولیه را در اختیار مشتری قرار دهند. معمولاً کارفرمایان مشکل پسند تمایل دارند که نمونه‌ کارهای اینفوگرافیک زیادی را مشاهده نموده و سپس از بین آن‌ها طرح دلخواه خود را انتخاب نمایند. در چنین شرایطی دور از انتظار نیست که گرافیست دستمزد بیشتری را اخذ کند.

پیشنهاد می‌کنیم مقاله اینفوگرافیک چیه و چه کاربردی دارد را بخوانید.

ابعاد اینفوگرافیک

مولفه دیگری که قیمت طراحی اطلاع نگاشت را تحت تاثیر قرار می‌دهد، ابعاد آن است. مسلما برای دیزاین اینفوگرافیکی با ابعاد بزرگتر کار گرافیست سنگین‌تر می شود و به دنبال آن نیز قیمت افزایش می‌یابد.

نوع چاپ

یکی از دیگر مواردی که در هزینه نهایی اینفوگرافیک تاثیرگذار است، مدل چاپ اینفوگرافیک است. استفاده از چاپ‌های مختلف مانند چاپ افست، چاپ فلکسو و… می‌تواند تاثیر زیادی روی هزینه انتهایی کار داشته باشد.

تعداد ویرایش‌های درخواستی

پس از ثبت سفارش و آماده شدن اتودهای اولیه ممکن است بخواهید تغییراتی در آن‌ها اعمال شود. حال هر چه‌قدر که تعداد دفعات ادیت طرح اولیه بیشتر باشد، به همان نسبت قیمت طراحی اینفوگرافیک نیز بالاتر می‌رود.

تعداد المان‌ها و آیتم‌های اینفوگرافیک

چنانچه اینفوگرافیک درخواستی شما تعداد زیادی جدول و نمودار داشته باشد، با توجه به زیاد بودن تعداد آیتم‌ها طبیعی است که هزینه دیزاین آن گران‌تر شود. درواقع با بیشتر شدن تعداد المان‌ها، زمان طراحی و حجم کار افزایش می‌یابد و به همان نسبت حقوق طراح نیز بالاتر می‌رود.

سابقه شرکت ارائه دهنده خدمات

معمولا شرکت‌های با سابقه و معتبر کیفیت خدمات خود را تضمین می‌کنند و در قبال آن هزینه بیشتری را نیز از کارفرمایان دریافت خواهند نمود. شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک به ازای طراحی اینفوگرافیک پانصد هزار تومان تا یک میلیون تومان دریافت می‌کند.

در صورتی که نیاز به اینفوگرافیک در مشهد یا اینفوگرافیک در تهران دارید با ما تماس بگیرید.

4.3/5 - (7 امتیاز)
کاوه ملاکی
کاوه ملاکی
کاوه ملاکی‌ام؛ مشاور سئو، سئو یعنی موفقیت کسب و کار با سرعت چند برابری، از سال 90 به صورت تخصصی در حوزه محتوا و سئو فعالیت می‌کنم. دیدن نتایج رشد کسب و کارها جان تازه‌ای برای ادامه مسیر بهم می‌ده!
مقالات مرتبط بخوانید!

6 پاسخ

  1. سلام سال نو مبارک ببخشید صفر تا صد کار رو هم انجام می دین مثلاً موضوع رو بگیم تمام کارش رو شما انجام بدین ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب این مقاله