طراحی لوگو صنعتی

طراحی لوگو صنعتی (industrial logo design) با بهترین و مناسب‌ترین کیفیت. لوگوی صنعتی به لوگوهایی گفته می‌شود که در آن از المان‌های صنعتی استفاده شده باشد. همچنین یک طراحی لوگو حرفه‌ای در حوزه صنعت، اصولا دارای هویت بصری مناسبی است که بیان کننده کار و هویت آن شغل است. عدم توجه به نوع دیزاین و طراحی هویت بصری در زمان ساخت لوگوی صنعتی می‌تواند هزینه‌های مجزایی از قبیل را به دوش طراح لوگو بگذارد.

نمونه طراحی لوگو صنعتی

نمونه هایی از لوگو صنعتی را در گالری زیر مشاهده خواهید کرد. مشاهده نمونه کار لوگو در روند تصمیم گیری برای سفارش لوگو بسیار کمک کننده است.

لوگو صنعتی چیست؟

لوگو صنعتی به آرم تجاری کارخانجات و شرکت‌های صنعتی گفته می‌شود که بر روی محصولات خود درج می‌کنند. بنابراین می‌توان گفت که این نوع آرم تجاری برای مشاغلی به کار می‌رود که در حوزه صنعت فعالیت دارند.

کاربرد لوگو صنعتی

طراحی لوگو صنعتی کاربردهای فراوانی دارد که در ادامه به سه مورد از مهم‌ترین آن‌ها می‌پردازیم:

لوگو صنعتی شما را از رقبا متمایز می‌کند

اغراق نیست اگر بگوییم مهمترین کارکرد لوگو صنعتی این است که کسب و کار شما را متفاوت از شرکت‌های رقیب نشان می‌دهد. حال هر چه‌قدر که این آرم تجاری خاص‌تر باشد، قدرت بیشتر در ایجاد تمایز بین شما و رقبای‌تان دارد. طراحی لوگو صنعتی و درج آن در نمونه کار طراحی بیلبورد باعث بیشتر دیده شدن برند و خدمات شما می‌شود.

لوگو صنعتی برند شما را دائماً یادآوری می‌کند

گرافیست‌های حرفه‌ای سلام گرافیک طراحی لوگو صنعتی را طوری انجام می‌دهند که در همان برخورد نخستین اثر اولیه قدرتمندی بر روی مخاطب بگذارد. این تاثیر اولیه موجب می‌شود که برند در اذهان حک شده و مشتریان همواره شما را به یاد داشته باشند.

  • لوگو صنعتی بین ارزش‌ها و خدمات شرکت ارتباط به وجود می‌آورد

یکی دیگر از کارکردهای لوگو صنعتی این است که اطلاعات مهمی را در مورد ارزش‌ها و خدماتی که ارائه می‌دهید به مشتری القا می‌کند.

ویژگی‌‌های لوگو صنعتی

ممکن است به طراحی مجدد لوگو صنعتی نیاز داشته باشید اما اگر هیچ آرمی ندارید باید بدانید که دیزاین لوگو صنعتی شاید ساده به نظر برسد؛ اما این فرآیند پیچیدگی‌های خاص خود را دارد. از این‌رو باید طراحی آن توسط شرکت‌های معتبری نظیر سلام گرافیک انجام گیرد تا در انتقال پیام برند موفق عمل کند. ویژگی‌های مهم طراحی لوگو صنعتی عبارتند از:

  • سادگی

هیچ چیز به اندازه یک دیزاین ساده و مینیمال نمی‌تواند توجه مخاطبان را به خود جلب نماید؛ به همین دلیل  رعایت اصل سادگی در طراحی لوگو صنعتی ضروری است. لوگوهای ساده برای مشتریان قابل درک هستند و با قدرت بیشتری در ذهن آن‌ها حک می‌شوند.

  • عدم محدودیت زمانی

طراحی لوگوی صنعتی باید به گونه‌ای انجام گیرد که محدود به زمان خاصی نباشد، زیرا لوگوهایی که با الهام از مد روز دیزاین می‌شوند، خیلی زود کارایی خود را از دست می‌دهند. بنابراین بهتر است که طراحی آرم تجاری بر اساس هدف سازمان انجام گیرد و ماهیت آن در طول سال‌ها ثابت باقی بماند.

  • ماندگاری

یکی دیگر از ویژگی‌های طراحی لوگو صنعتی ماندگاری آن است. یعنی دیزاین باید به نحوی صورت پذیرد که در اذهان ماندگار شود و حتی آن دسته از افرادی که تاکنون محصولات شما را خریداری نکرده‌اند با دیدن آرم برندتان را به یاد بیاورند.

طراحی لوگو صنعتی ارزان

قیمت طراحی لوگو صنعتی تحت تاثیر فاکتورهای گوناگونی قرار می‌گیرد که یکی از مهم‌ترین این پارامترها هزینه دستمزد گرافیست است. مطمئنا اگر بخواهید کار دیزاین را یک طراح حاذق و معروف انجام دهد، باید دستمزد بیشتری به وی بپردازید.

عامل دیگری که بر قیمت طراحی آرم تجاری صنعتی تاثیر می‌گذارد، بودجه‌ای است که در اختیار دارید. درست است که لوگو هویت برند شما را تعیین می‌کند اما عاقلانه نیست که تمام سرمایه خود را صرف دیزاین آن نمایید. به خصوص اگر کسب و کار نوپایی دارید توصیه می‌شود که طراحی لوگو صنعتی را متناسب با بودجه خود انجام دهید.

اگر تمایل دارید که طراحی لوگوی صنعتی خود را با قیمت ارزان و در عین حال به صورت کاملاً حرفه‌ای انجام دهید، این کار را بر عهده تیم مجرب سلام گرافیک بگذارید. این آژانس تبلیغاتی در راستای کمک به صاحبان کسب و کارها کمترین نرخ را برای طراحی لوگوی صنعتی درنظر گرفته است.

چرا به طراحی لوگوی شرکت صنعتی نیاز داریم؟

طراحی لوگو صنعتی اگر بطور اصولی انجام شود، اعتبار برند شما را به شدت افزایش می‌دهد. از طرف دیگر مخاطبان با دیدن آن توانایی برقراری ارتباط با آرم تجاری را خواهند داشت. توجه به المان‌هایی مانند رنگ و  فونت در کنار رعایت اصل سادگی باعث می‌شود که مشتریان در هر زمان و مکانی برند را به یاد بیاورند. برای مثال برگزیدن رنگ مناسب می‌تواند احساسات مشتریان را بیدار کند و مفهوم خاصی را در ذهن آن‌ها تداعی نماید. لوگو های صنعتی باید با توجه به خدمات قابل ارائه کسب و کار صنعتی طراحی شود و هویت برند شما را به نمایش بگذارد. یک ایده خوب برای لوگو این است که ابزارآلات صنعتی را در شکل آرم دیزاین کرد.

برای این‌که طراحی لوگو صنعتی پیام بیزینس شما را با صدایی رسا به مشتریان برساند، لازم است که طراحی آن را به شرکت‌های معتبر و با سابقه بسپارید. شرکت گرافیک محور سلام گرافیک یکی از مجموعه‌های معتبری است که با داشتن کادر متخصص و حرفه‌ای سال‌هاست در این زمینه فعالیت دارد و می‌تواند تمام توقعات شما را برطرف کند.

قیمت طراحی لوگو صنعتی

در سلام گرافیک تمام هزینه های طراحی لوگو به میزان مناسب تعیین شده اند تا تمام فعالین و راهبران کسب و کار های مختلف بتوانند جهت درخواست آرم اقدام نمایند. قیمت ساخت آرم صنعتی در شرکت ما بین 3.450.000 تا 9.210.000 تومان است.

سفارش طراحی لوگو صنعتی

برای درخواست دادن دیزاین آرم صنعتی به سلام گرافیک از شماره تلفن زیر استفاده نمایید تا به سرعت سفارش طراحی لوگو شما را بررسی کرده و مراحل اجرای آن را برنامه ریزی کنیم. لطفا در جریان تماس اطلاعات لازم را به طراح اعلام نمایید تا در نشان واره فاخر شما به کار گرفته شوند.

09355054580

4.5/5 - (6 امتیاز)
کاوه ملاکی
کاوه ملاکی
کاوه ملاکی‌ام؛ مشاور سئو، سئو یعنی موفقیت کسب و کار با سرعت چند برابری، از سال 90 به صورت تخصصی در حوزه محتوا و سئو فعالیت می‌کنم. دیدن نتایج رشد کسب و کارها جان تازه‌ای برای ادامه مسیر بهم می‌ده!
مقالات مرتبط بخوانید!

4 پاسخ

  1. سلام وقت بخیر
    من مقاله تون رو مطالعه کردم خلیلی مفید و کاربرید بود فقط میخواستم بدونم المان ها ی این نوع لوگو به چه صورت و چجوری باید ازشون داخل لوگو استفاده کنم

  2. سلام. برای نمایندگی یک شرکت تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی پیشنهادتون چیه؟ نمونه لوگوهایی که هر جایی دیدم خیلی رایجن. چیز حرفه ای تر مد نظرمون هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب این مقاله