طراحی پوستر

طراحی پوستر (Poster design) به فرآیندی گفته می‌شود که دیوار کوب، اعلان، آفیش و پلاکت که کاغذهایی در اندازه بزرگ هستند با هدف تبلیغاتی و آگهی‌بخشی طراحی می‌شوند. در طراحی و ساخت پوستر نوشته و طرح نقاشی روی پوستر چاپ می‌شود و به دیوارهای عمومی و مسیرهای پررفت و آمد نصب می‌شود. خلاقیت در دیزاین پوستر یکی از مهم‌ترین مواردی است که وابسته به جامعه هدف پوستر از درجه اهمیت بالایی است. آفیش ها با هدف‌های مختلف طراحی می‌شوند. طراحی اعلان می‌تواند با هدف تبلیغاتی، آگاهی بخشی عمومی، شرکت در یک کلاس خاص یا هر هدف دیگری طراحی شود. استودیو سلام گرافیک یکی از شرکت‌های دیزاین پوستر است. دیزاین و ساخت بسته بندی برای انواع محصولات، دیگر خدمتی است که ارائه می‌کنیم.

سفارش طراحی پوستر

امروزه بسیاری از کسب و کارهای بزرگ با پی بردن به اهمیت پوسترهای تبلیغاتی نسبت به سفارش آن اقدام می‌کنند. دیزاین پوستر باید با توجه به رویداد مورد نظر و همچنین روحیات مخاطبین انجام پذیرد تا بتواند نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب کند.

این گونه سفارش دیزاین پلاکارت با موفقیت رو به رو می‌شود.

پلن پایه دیزاین پوستر

تعداد ادیت: 3 بار

هزینه: 4.200.000 تومان

مدت زمان طراحی: 15 روز

پلن نقره‌ای دیزاین پوستر

تعداد ادیت: 5 بار

هزینه: 6.200.000 تومان

مدت زمان طراحی: 10 روز

پلن طلایی دیزاین پوستر

تعداد ادیت: 7 بار

هزینه: 9.200.000 تومان

مدت زمان طراحی: 5 روز

چرا طراحی پلاکارت با سلام گرافیک؟

سلیقه عالی

با ایجاد یک طرح که مورد پسند اکثر افراد باشد به توسعه نام برند بیزینس می‌پردازیم.

طراحی انواع آفیش

تمامی انواع پوستر های موجود با تیم گرافیک ما به موثر ترین شکل دیزاین می‌شوند.

تحویل به موقع

در هنگام عقد قرار داد طراحی پوستر، زمان دقیق تحویل کار قید می‌شود.

توجه به نیاز کسب و کار

هر بیزینسی نیاز خاص خود را دارد و در سلام گرافیک به صورت کامل به آن توجه می‌شود.

تسلط به امور بازاریابی

طراحی پوستر را با دانش مشتری یابی به کار می‌بندیم تا بهترین پلاکارت تولید شود.

امکان ویرایش

علاوه بر دیزاین اتود برای آفیش، امکان ویرایش پوستر وجود دارد.

شرکت طراحی پوستر

طراحی پوستر خلاقانه باعث می‌شود سرعت و کیفیت انتقال پیام به مخاطبان به‌طور چشمگیری افزایش یابد. استفاده از عکس در پوستر، برجسته‌سازی و طراحی سه‌بعدی، کیفیت کاغذ مورد استفاده می تواند در ایجاد پوستر جذاب بسیار موثر باشند. از دیگر نکاتی که یک شرکت حرفه‌ای برای پوستر دیزاین مورد توجه قرار می‌دهد:

  • مشخص کردن نوع مخاطب، جامعه هدف و نیاز آن‌ها
  • توجه به نوع نیاز‌ها و حوزه فعالیت‌های کاری شرکت
  • وجود ارتباط منطقی و سمپاتیک بین اجزا و قسمت‌های مختلف پوستر
  • آشنایی با اهمیت فونت در پوستر

خدمات طراحی آفیش

شرکت سلام گرافیک همه انواع پوستر را به خوبی طراحی می‌کند که در ادامه به چند مورد اشاره شده است.

طراحی پوستر تبلیغاتی

طراحی پوستر ورزشی

طراحی پوستر گرافیکی

طراحی پوستر همایش

طراحی پوستر ساده

طراحی پوستر مسافرتی

ویدئو روند طراحی پوستر

پادکست طراحی پوستر

در این پادکست در رابطه با انواع طراحی‌های پوستر و شیوه‌های رایج قیمت گذاری برای ساخت پوستر خواهیم پرداخت، همچنین به ویژگی‌هایی که خواهیم پرداخت که یک طراح پوستر باید داشته باشد. 

ویژگی‌های طراحی پوستر حرفه ای

استفاده از المان‌های بصری همواره یکی از شیوه‌های موثر در بازاریابی و تبلیغات به شمار می‌رود. به همین دلیل، از ترکیب عکس و فونت در پوستر حرفه‌ای استفاده می‌شود تا گیرایی مطلب را دوچندان کند. بنابراین هوشمندی در دیزاین آفیش حرفه ای می‌تواند سبب تمایز شود. طراحی‌های گرافیکی مانند پوستر و طراحی تراکت نیاز به رعایت اصول زیر دارد: 

  • استفاده از تصاویر باکیفیت و جذاب
  • خلق ایده برای پوستر متناسب با نوع مخاطبان
  • انتخاب فونت، سایز و رنگ زیبا برای نوشته‌ها
  • قالب‌بندی مناسب و چینش صحیح اجزا

طراحی استرابورد هم مانند تمام دیزاین های گرافکی نیازمند پیروی از اصول بالا است.

مراحل طراحی پوستر

ارسال بریف به مشتری

بریف یک فرم است که خواسته های مشتری و اطلاعات بیزینس در آن نوشته می‌شود.

انتخاب سبک طراحی

طراح با توجه به نیاز مشتری، شروع به انتخاب سبک طراحی و ایده‌پردازی می‌کند.

ایجاد اتود

اتود پلاکارت یک طرح اولیه از پوستر است که برای انطباق با سلیقه مشتری طراحی می‌شود.

ادامه طراحی

اتود برگزیده برای تبدیل به یک پوستر زیبا تکمیل می‌شود.

اعمال ویرایش

در این مرحله اگر آفیش دیزاین شده نیاز به ویرایش داشته باشد، انجام خواهد شد.

تحویل پوستر

پوستر زیبای تولیده شده و مطابق نیاز کسب و کار، به مشتری داده می‌شود.

طراحی انواع پوستر و همچنین نوع کسب و کار شما و تجربه طراح گرافیست، در مدت زمان  طراحی و پیاده سازی پوستر اثرگذار است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه می‌توانید با شماره 09355054580 تماس بگیرید. 

بله، اگر قرار است کسب  و کار شما به صورت حرفه‌ای مشغول به فعالیت شود استفاده از پوستر گرافیک می‌تواند یکی از مهم‌ترین مواردی باشد که هر کسب و کار به آن نیاز خواهد داشت.

طراحی پوستر ساده و شیک

توجه عابران به ندرت به اطلاعات یک پوستر شلوغ جلب می‌شود و اغلب به سادگی از کنار پوسترها می‌گذرند.از آنجایی که هر رنگ تأثیر روانی متفاوتی بر بیننده دارد، آنچه در طرح پوستر اهمیت دارد استفاده از رنگ‌هایی است که با هدف مورد نظر پوستر مطابقت داشته باشد. از تاثیر رنگ‌ها در پوستر نباید غافل شد.بنابراین بسیار مهم است که پوستر توسط افراد حرفه ای طراحی شود تا نقش پوسترهای حرفه ای در بازاریابی محصول به خوبی ایفا شود.

طراحی کردن پوسترها به صورت ساده

طراحی پوستر دیجیتال

به عبارت ساده طراحی پوستر دیجیتال نوعی پوستر است که چاپ پوستر در آن مطرح نیست و پوستر روی صفحه نمایش نشان داده می‌شود. قبل از سفارش پوستر دیجیتال باید به طراحی پوستر سنتی تسلط کامل داشت.اطلاعاتی که باید هنگام طراحی آفیش دیجیتال در آن درج کرد می‌تواند زمان شروع فروش بلیت برای یک رویداد، اطلاعیه‌های خدمات عمومی یا تبلیغ محصولات جدید باشد. مزیت طراحی و ساخت پوستر دیجیتال سهولت طراحی، مدیریت پوستر و سفارشی‌سازی آن است. با پوسترهای تبلیغاتی خلاقانه دیجیتال جذاب می‌توان مشتریان را درگیر و سرگرم کرد و در راستای اهداف آموزشی نیز استفاده کرد.

طراحی پوستر چیست

طراحی پوستر شیک

برای پوستر شیک علاوه‌بر صرف زمان کافی به تخصص، مهارت و دقت فراوانی نیاز است. پرهیز از سادگی باعث نامفهوم شدن محتوای درون پوستر شود. تسلط و استفاده از چندین نرم افزار پوستر، عدم کپی‌برداری از سایر طرح‌ها، استفاده از لوگو و شعار‌های تبلیغاتی مواردی هستند که رعایت آن‌ها می‌تواند پوستر شیک بسازد. موارد دیگری که در ایجاد پوستر شیک باید رعایت شوند، به شرح زیر است:

  • استفاده از اطلاعات خوانا و پرمحتوا
  • توجه به سایز و شکل پوستر
  • دقت در طراحی جزئیات
  • استفاده از نماد‌های منحصر‌به‌فرد و خاص

ساخت بنر جذاب از کار هایی است که سلام گرافیک در حوزه های دیگر طراحی انجام می‌دهد.

به چه کسی سفارش پوستر دهیم؟

امروزه هر شخصی تنها با کمی آشنایی با نرم‌افزارهای گرافیکی می‌تواند پوسترهای مختلفی طراحی کند. علاوه بر این نمونه‌های زیادی از پوسترهای تبلیغاتی در فضای مجازی به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌‌گیرند. اما مسئله‌ای که در این مورد اهمیت زیادی دارد کیفیت پوستر است. اگر پوستر شما از کیفیت کافی برخوردار نباشد به هیچ وجه نتایج دلخواهتان را به دنبال نخواهد داشت. به همین دلیل هم بهتر است برای سفارش پلاکات به افراد متخصص و باتجربه در این زمینه مراجعه داشته باشید. می‌توانید برای اطمینان بیش‌تر نمونه کارهای طراحی پوستر پیشین طراحان مورد نظر خود را نیز بررسی کنید.         

افرادی که قصد راه‌اندازی کسب و کار دارند، به‌دنبال استفاده از ابزار‌های تبلیغاتی هستند تا بتوانند در فضای رقابتی، مخاطب بیشتری را جذب کنند. به همین دلیل شرکت‌ها با طراحی پوستر جذاب، اقدام به تبلیغ محصولات و خدمات خود می‌کنند. تاثیر پوستر در بازاریابی و برند‌سازی باعث شده تا شرکت‌ها از آن برای معرفی کسب و کار و اثرگذاری بر روی ذهن مخاطب استفاده کنند. از مزایای طراحی پوستر تبلیغاتی نسبت‌به سایر روش‌های تبلیغاتی مانند طراحی و ساخت بروشور می‌توان به مقرون‌به‌صرفه بودن، استفاده از آن در تمامی نقاط شهر و عدم محدودیت در ارائه مطالب اشاره کرد. دیگر ویژگی‌هایی که در طراحی کردن پوستر جذاب وجود دارد، عبارتند از:

  • بازدهی تبلیغاتی بسیار بالا و موثر
  • قابلیت طراحی در ابعاد استاندارد دیزاین پوستر و شکل‌های مختلف
  • سهولت در توزیع
  • ماندگاری و دوام طولانی

اگر نیاز به موشن گرافیک دارید، سلام گرافیک از بهترین شرکت های  طراحی موشن گرافیک تبلیغاتی است.

شرکت طراحی پوستر

طراحی پوستر ارزان

معمولاً افرادی که به تازگی کسب و کار خود را راه‌اندازی می‌کنند، به‌دنبال تبلیغات ارزان هستند. ساخت پستر تبلیغاتی آنلاین معمولا هزینه کمتری برای این افراد دارد. با این وجود، برخی شرکت‌ها با دلایلی مانند ارائه کیفیت بیشتر، مبالغ زیادی را به‌عنوان هزینه طراحی پوستر دریافت می‌کنند. تیم سلام گرافیک در جهت ارائه خدمات گسترده‌تر به کسب و کار‌ها با قیمت مناسب، اقدام به دیزاینینگ پوستر ارزان با کیفیت بالا نسبت به‌سایر رقبا می‌کند. تعرفه و قیمت طراحی کردن پوستر به‌وسیله عوامل گوناگون مانند نوع پوستر، نوع و تعداد اتود‌های مورد استفاده، زمان صرف شده برای انجام پروژه، نرم‌افزار‌های استفاده شده، حجم کاری، میزان تجربه و مهارت اعضای تیم و حقوق طراح پوستر تعیین می‌شود.

طراحی پوستر حرفه‌ای

تیم طراحی پوستر

بسیاری از شرکت‌ها به‌طور معمول امور تبلیغاتی خود مانند طراحی هدایای تبلیغاتی را به تیم‌های گرافیکی واگذار می‌کنند. میزان اعتبار، مهارت، کیفیت خدمات و رضایت مشتریان از مواردی هستند که در انتخاب یک تیم نقش اساسی دارند. در سال‌های اخیر تیم سلام گرافیک، با توجه به تمایل افراد برای پوستر تبلیغاتی آنلاین، خدمات خود را در بستر اینترنت ارائه می‌کند. سایر خصوصیات این مجموعه عبارتند از:

  • تجربه و مهارت در زمینه طراحی
  • توانایی ایجاد پوستر حرفه ای در فتوشاپ
  • طراحی اعلان تئاتر
  • داشتن نمونه پوستر و رزومه کاری قوی
  • ارائه مشاوره به مشتریان
  • تحویل به‌موقع سفارش
  • طراحی پوستر آنلاین
  • طرح پوستر تایپوگرافی

خدمات طراحی کاراکتر توسط تیم گرافیست ما که ویژگی های گفته شده را دارا هستند، صورت می‌پذیرد.

طراحی پوستر چیست؟

پوستر چیست؟ پوستر یک روش خلاقانه برای ارائه محتوا با استفاده از هنر طراحی است، لذا طراحی پلاکات یا پوستر را می‌توان تلفیقی از هنر و تبلیغات دانست. با وجود کاربرد پوستر در زمینه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، مذهبی، اجتماعی، تبلیغاتی و…، اصول طراحی آن تقریبا یکسان است. عنوان و طرح در پوستر دیجیتال اهمیت زیادی دارند زیرا اولین مواردی هستند که مورد توجه افراد قرار می‌گیرد و مخاطب را مجاب به پیگیری و مطالعه ادامه محتوای پوستر می‌کنند. اگر قصد جذب مشتری و شناخته شدن کسب و کارتان را دارید، پوستر دیزاین یکی از ساده‌ترین و موثر‌ترین شیوه‌های تبلیغاتی است که می‌توانید از آن استفاده کنید. یک پوستر به شما کمک می کند تا با مخاطبانتان به شیوه‌ای ساده و سریع ارتباط برقرار کنید. ساخت پوستر تبلیغاتی به نوعی هم راستا با خدمات طراحی تبلیغات است. با استفاده از پوسترها می‌توانید علاوه بر تبلیغات، رویدادهای مهم مانند کمپین‌ها و تخفیفات را نیز به اطلاع مخاطبان خود برسانید.

طراحی پوستر ارزان

بریف دیزاین پلاکارت

بریف یا همان تفهیم‌نامه جزو جداناپذیر پروژه‌های طراحی است زیرا مشتری از طریق بریف خواسته‌ها و نظرات خود را به طراح گرافیک منتقل می‌کند. به همین دلیل کلیه شرکت‌های طراحی حرفه‌ای، پیش از هر اقدامی‌ بریف طراحی را برای مشتریان خود ارسال می‌کنند. معمولا بریف دارای سوالات زیر است که مشتری به طور دقیق و واضح باید به آن‌ها پاسخ دهد:

  • به چه کسب و کاری مشغول هستید؟
  • درباره تاریخچه و سال احداث کسب و کار خود توضیح دهید؟
  • هدف اصلی کسب و کار شما چیست؟
  • مخاطبین هدف شما چه کسانی هستند؟
  • بودجه شما چقدر است؟
  • چه سبک‌های طراحی را بیشتر می‌پسندید؟

طراحی لوگو حرفه‌ای احتیاج به دریافت بریف از مشتری دارد و به صورت کاملا زیبا و موثر توسط سلام گرافیک انجام می‌شود.

ارسال کردن بریف برای مشتری ها

کاربرد اتود برای دیزاین آفیش

زدن اتود‌های اولیه را می‌توان به عنوان گام سوم طراحی پوستر معرفی کرد. این مرحله نیز از جمله مراحل مهم طراحی است زیرا طراح گرافیک ایده‌های اولیه ذهنی خود را به صورت ساده پیاده‌سازی می‌کند. معمولا این مرحله به دو صورت دستی و دیجیتالی ( در نرم افزار فتوشاپ) صورت می‌گیرد. اکثر طراحان حرفه‌ای پس از پیاده کردن طرح‌های اولیه، از کارفرما می‌خواهند که نظرات خود را درباره این طرح‌های ابتدایی بیان کند. شاید این سوال برای شما مطرح شود که این مرحله چه فایده‌ یا کاربردی دارد؟

  • زدن اتود اولیه باعث می‌شود که طرح نهایی کاملا مطابق خواسته و نظر مشتری باشد.
  • اتود زدن اولیه هزینه‌های اضافی طراحی را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. چون گاهی اوقات کارفرما از طرح نهایی رضایت ندارد و فرایند طراحی مجدد باید تکرار شود و این مسئله باعث صرف هزینه مجدد می‌شود.
  • سبب بالا رفتن سرعت انجام طراحی می‌شود.
  • فرایند عیب‌یابی طرح را تسریع می‌بخشد.

تمام خدمات سلام گرافیک مانند طراحی ست اداری خاص از مراحل خاص خود پیروی می‌کنند.

ویژگی ها و وجه تمایز یک پوستر خوب

4/5 - (20 امتیاز)