طراحی لوگو مواد غذایی

طراحی لوگو مواد غذایی (Food logo design) برای تمام شرکت‌هایی که در صنعت تولید آشامیدنی‌ها و مواد خوراکی فعالیت دارند؛ ضروری است. زیرا طراحی حرفه‌ای لوگو، برتری و کیفیت بالای محصولات شما را به مشتریان نشان می‌دهد و به فروش بیشتر کمک می‌کند.

دیزاین آرم تجاری مواد غذایی باید به گونه‌ای انجام گیرد که اولا متفاوت از رقبا باشد، ثانیا بتواند در همان نگاه اول حس کنجکاوی مخاطبان را برانگیزد. شرکت طراحی گرافیکی سلام گرافیک با برخورداری از پرسنل مجرب، طرح لوگو مواد غذایی را در بهترین شکل آماده کرده و به شما تحویل می‌دهد تا به اهداف تجاری خود برسید.

نمونه طراحی لوگو مواد غذایی

در این قسمت بهترین نمونه کار های طراحی لوگو توسط سلام گرافیک آورده شده اند.

طراحی لوگو مواد غذایی (Food logo design) برای تمام شرکت‌هایی که در صنعت تولید آشامیدنی‌ها و مواد خوراکی فعالیت دارند؛ ضروری است. زیرا دیزاین حرفه‌ای لوگو، برتری و کیفیت بالای محصولات شما را به مشتریان نشان می‌دهد و به فروش بیشتر کمک می‌کند.

دیزاین آرم تجاری مواد غذایی باید به گونه‌ای انجام گیرد که اولا متفاوت از رقبا باشد، ثانیا بتواند در همان نگاه اول حس کنجکاوی مخاطبان را برانگیزد. شرکت طراحی گرافیکی سلام گرافیک با برخورداری از پرسنل مجرب، طرح لوگو مواد غذایی را در بهترین شکل آماده کرده و به شما تحویل می‌دهد تا به اهداف تجاری خود برسید.

لوگو مواد غذایی چیست؟

کارخانجاتی که در زمینه تولید مواد غذایی فعالیت دارند، یک‌سری لیبل‌هایی را بر روی محصولات خود می‌چسبانند که حاوی لوگوی شرکت آن‌ها است. با توجه به این‌که مواد غذایی مستقیماً با سلامت جامعه در ارتباط هستند، مردم معمولاً از خرید محصولات بی نام و نشان و فاقد آرم تجاری خودداری می‌کنند. به همین دلیل طراحی لوگو مواد غذایی در اعتمادسازی نزد مخاطبان و تشویق آن‌ها نسبت به خرید محصول تاثیر بسزایی دارد.

ویژگی های طراحی لوگو مواد غذایی با کیفیت

طراحی لوگو مواد غذایی باید دارای استانداردهای لازم باشد تا بتواند به ارتقاء برند کمک کند. از جمله مهم‌ترین نکات در دیزاین آرم تجاری مواد غذایی موارد زیر هستند:

      • فونت مناسب

     معمولاً بیشتر برندها فونت‌های بولد را برای طراحی لوگو غذا به کار می‌برند. این‌که چه فونتی برای شما مناسب است، به نوع کسب و کارتان بستگی دارد. برای مثال شرکت‌های سنتی و با سابقه کاری طولانی معمولا به سراغ فونت‌های سریف می‌روند. در حالی‌که بعضی دیگر ترجیح می‌دهند از فونت‌های دست نویس استفاده کنند. در هر صورت انتخاب این المان باید به نحوی انجام گیرد که خوانایی متن را تحت تاثیر قرار ندهد.

        • رنگ مناسب

      فاکتور دیگری که باید برای دیزاین لوگوی غذا ها مدنظر قرار گیرد، انتخاب یک رنگ جذاب و متناسب با جامعه هدف است. برای برگزیدن رنگ آرم تجاری ابتدا باید ببینید که مخاطبان شما چه کسانی هستند و چه انتظاری از برندتان دارند؟ به‌عنوان مثال اگر در زمینه تولید سبزیجات خشک شده فعالیت می‌کنید، به کار بردن رنگ سبز می‌تواند پیام برند شما را به درستی به مخاطبان انتقال دهد.

          • مقیاس مناسب در طراحی آرم تجاری

        مواد خوراکی در بسته بندی‌هایی با اوزان متفاوت و جنس‌های متنوع در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرند. از این‌رو توجه به مقیاس در طراحی لوگو مواد غذایی باعث می‌شود که پارامترهایی همچون خوانایی و وضوح آن کاهش پیدا نکند. چنانچه پروژه طراحی لوگو مواد غذایی را به شرکت‌های معتبری نظیر سلام گرافیک بسپارید تصاویر و متن‌ها در نرم افزارهای گرافیکی متناسب با بسته بندی تنظیم می‌شوند تا کیفیت لوگو تحت تاثیر قرار نگیرد.

        مزیت های سفارش طراحی لوگو به سلام گرافیک

        شرکت سلام گرافیک در زمینه طراحی کردن لوگو برای کسب و کار های مختلف دارای سابقه ای طولانی و متنوع است. تیم طراحان حرفه ای گرافیک مجموعه ما تلاش می‌کنند لوگویی برای بیزینس ها طراحی کنند که علاوه بر انتقال پیام برند به مشتریان، برای آن ها دارای جذابیت باشد. طراحی لوگو در بحرین و چند کشور خارجی دیگر را پذیرش می‌کنیم و می‌توانید برای این کشور ها نیز آرم مواد غذایی دیزاین کنید. 

            • طراحی لوگوی حرفه ای

            • سابقه طولانی و ارزشمند

            • پشتیبانی قوی

            • قیمت های مناسب و همراه با تخفیف

            • کار با برند های گوناگون و مطرح ایرانی و خارجی

          قیمت طراحی لوگو مواد غذایی

          شرکت سلام گرافیک توجه ویژه ای به منفعت مصرف کنندگان دارد و به همین خاطر محدوده قیمت دیزاین لوگو را از سه میلیون تومان تا ده میلیون تومان است.

          سفارش طراحی لوگو مواد غذایی 

          سلام گرافیک برای انجام سفارش ساخت لوگو مراحل تعریف شده ای دارد. ابتدا در جریان تماس تلفنی از شما درباره شاخصه های برند می‌پرسیم و با اطلاعات بدست آمده اقدام به دیزاین کردن اتود ها می‌کنیم. بعد از آن با تایید شدن اتود، اقدام به اجرای بقیه مراحل ساخت آرم خواهیم کرد و به سرعت سفارش شما را تحویل خواهیم داد.

          09355054580

          شرکت طراحی لوگو مواد غذایی

          اگر به دنبال طراحی لوگو مواد غذایی ارزان قیمت و در عین حال استاندارد هستید، بهتر است کار دیزاین آرم تجاری شرکت خود را برون‌سپاری کنید. آژانس تبلیغاتی سلام گرافیک یکی از مراکز باسابقه و خوش‌نامی است که طراحی لوگو مواد غذایی و همچنین دیزاین آرم فروشگاه های مواد غذایی را با برخورداری از گرافیست‌های با تجربه و متخصص انجام می‌دهد. کافی است هدف خود را از دیزان آرم تجاری با کارشناسان این مجموعه در میان بگذارید تا بهترین لوگو را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما دیزاین نمایند.

          4.7/5 - (4 امتیاز)
          کاوه ملاکی
          کاوه ملاکی
          کاوه ملاکی‌ام؛ مشاور سئو، سئو یعنی موفقیت کسب و کار با سرعت چند برابری، از سال 90 به صورت تخصصی در حوزه محتوا و سئو فعالیت می‌کنم. دیدن نتایج رشد کسب و کارها جان تازه‌ای برای ادامه مسیر بهم می‌ده!
          مقالات مرتبط بخوانید!

          4 پاسخ

          1. سلام و عرض ادب
            یه لوگو در خصوص کارخونه بسته بندی مواد غذایی میخوام شما برای این حوزه چه لوگویی پیشنهاد میدین.

          2. عرض ادب خدمت جناب ملاکی و تیم خوبشون. ما سال گذشته برای بسته بندی محصولاتمون باهاتون همکاری کردیم بسیار راضی بودیم از روند همکاری. یکسری محصول جدید داریم میدیم بازار و یک لوگو جدا میخوایم برای خط تولید جدیدمون اما نمیخوایم خیلی متفاوت از لوگو اصلی شرکت باشه و یه جورایی زیرمجموعه اون باشه و یادآور لوگو اصلی برای مشتری. پیشنهادتون چیه؟

          دیدگاهتان را بنویسید

          نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

          فهرست مطالب این مقاله