چاپ کارت ویزیت

چاپ کارت ویزیت (Business card printing)به فرآیند پرینت و آماده سازی کارت ویزیت توسط چاپخانه کارت ویزیت گفته می‌شود. در جواب این پرسش که کارت ویزیت چیه باید بگوییم شما با استفاده از کارت ویزیت می‌توانید اطلاعات کسب و کار خود را به مشتری ارائه کنید. درواقع با دادن کارت ویزیت به مشتری، نام و نشانی و هرآنچه که به ارتباط مخاطب با کسب و کار شما کمک کند، در اختیار او قرار داده می‌شود. پس با توجه به این توضیحات باید به دنبال بهترین چاپ کارت ویزیت برای بیزینس خود باشید. پس از اتمام کار طراحی و دیزاین کارت ویزیت، نوبت به چاپ آن می‌رسد. روش‌های مختلفی برای چاپ کارت ویزیت وجود دارد که به‌کارگیری هر کدام در کیفیت نهایی تاثیرگذار است. کارت ویزیت از مهم‌ترین ابزارهای معرفی یک شرکت یا فرد است، بنابراین مهم است که کار طراحی و چاپ کارت ویزیت را به چه تیمی واگذار می‌کنید. مجموعه سلام گرافیک انواع طراحی و چاپ بیزینس کارت را طبق سلیقه شما انجام می‌دهد.

شرکت خدمات گرافیکی آماده ارائه‌ی چاپ کارت ویزیت با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت است. برای آشنایی با انواع کارت ویزیت همراه ما باشید.

اهمیت چاپ کارت ویزیت

اگر شما مدیر یک موسسه یا صاحب یک شغل خاص هستید مطمعنا یکی از مهم‌ترین مسائلی که ذهن شما را برای جذب مشتری درگیر کرده است تبلیغات موثر است. ممکن است بارها به طراحی استرابورد، طراحی بیلیورد، طراحی سررسید و هرآنچه باعث نمایش کار شما می‌شود فکر کرده باشید. چاپ بیزینس کارت یکی از پراهمیت ترین راه‌های جذب مشتری است. زیرا با چاپ باکیفیت بیزینس کارت و هدیه‌ی آن به مشتری خود را همیشه در دسترس مشتری قرار می‌دهید.

شرکت طراحی سلام گرافیک با انجام مشاوره طراحی کارت ویزیت و ارائه‌ی طرح‌های کارت ویزیت به تعداد بسیار، شما را در تبلیغ کسب و کار خود یاری می‌کند. این مجموعه علاوه‌بر رعایت اصول طراحی کارت ویزیت و داشتن بهترین چاپخانه برای کارت ویزیت دائما در حال به‌روزرسانی نرم افزارهای طراحی کارت ویزیت بوده و کسب رضایت مشتری مهم‌ترین هدف این شرکت است.

معرفی چاپخانه‌های مشهد برای چاپ کارت ویزیت

از آنجایی که چاپ کارت ویزیت مسئله‌ی مهمی در تبلیغ کسب و کار است اصولا انتخاب چاپخانه برای کارت ویزیت هم مسئله‌ی مهمی است. بهترین شرکت چاپ کارت ویزیت شرکتی است که علاوه‌بر ارائه‌ی ایده کارت ویزیت و انجام چاپ حرفه ‌ای کارت ویزیت تمام شرایط ذیل را نیز داشته باشد:

شرکت طراحی سلام گرافیک علاوه‌بر داشتن تمام موارد بالا و داشتن انواع چاپخانه‌های کارت ویزیت با چاپ فوری کارت ویزیت و استفاده از بهترین متریال در جنس کارت ویزیت هزینه چاپ کارت ویزیت را به حداقل رسانده است. برای چاپ کارت ویزیت اصفهان و بررسی به‌روزترین موکاپ کارت ویزیت می‌توانید به سلام گرافیک مراجعه کنید.

قیمت چاپ کارت ویزیت

چاپ کارت ویزیت ارزان خواسته‌ی هر مدیر کسب و کاری است. قیمت چاپ کارت ویزیت بستگی به شرکت چاپ کارت ویزیت دارد. شرکت خلاق سلام گرافیک که دارای مشاورانی مجرب در مشاوره طراحی کارت ویزیت و سایر تبلیغات بوده و ایده چاپ کارت ویزیت خاص تهران نیز مربوط به این شرکت است. با توجه به نوع چاپ و اندازه سایز کارت ویزیت در فتوشاپ و با درنظر گرفتن چاپ دیجیتال کارت ویزیت و یا ساده بودن آن، می‌توان مدعی شد که کمترین هزینه چاپ کارت ویزیت از مشتریان توسط مجموعه سلام گرافیک دریافت می‌شود.

قیمت طراحی کارت ویزیت و چاپ آن با تعداد چاپ کارت ویزیت رابطه مستقیم داشته و محدودیتی در این بین وجود ندارد. لذا شما می‌توانید سفارش حداقل چاپ کارت ویزیت را در سلام گرافیک ثبت کنید و مطمئن باشید که چاپ کارت ویزیت تعداد کم چیزی از کیفیت و خدمات این مجموعه به شما مشتری عزیز نمی‌کاهد.

قرارداد طراحی کارت ویزیت پس از مراجعه به سایت شرکت چاپ کارت ویزیت مشهد و ثبت سفارش در سلام گرافیک، بین تیم طراحی و مدیر کسب و کار انجام می‌شود. شما می‌توانید در این قرارداد علاوه‌بر طراحی کارت ویزیت و چاپ آن، خواستار طراحی بنر، طراحی تندیس، طراحی بروشور، طراحی تقویم و هرآنچه به تبلیغ کسب و کار شما کمک می‌کند نیز شوید.

موارد مهم برای انتخاب چاپخانه کارت ویزیت

مهم است چاپخانه‌ای که در آن کارت ویزیت چاپ می‌شود چه نوع ویژگی‌هایی داشته باشد. قطعا شرکت چاپ کارت ویزیت با وجود رقبای بسیار باید دائما در حال به‌روزرسانی باشد. در چاپخانه‌های کارت ویزیت ملاک‌های متعددی وجود دارد. سلام گرافیک با توجه به تجربه بالا و میزان رضایت مشتری در سال‌های متعدد نیز ملاک‌های خاص خود را در انجام چاپ حرفه ‌ای کارت ویزیت دارد.

چاپ با کیفیت بیزینس کارت مهم ترین ملاک این شرکت است. نه تنها در این حوزه بلکه در تمامی حوزه تبلیغاتی من جمله طراحی پی اس دی وب‌سایت، طراحی فاکتور، طراحی لوح تقدیر، تصویر سازی باکیفیت برای سلام گرافیک حرف اول را می‌زند. هزینه چاپ کارت ویزیت نیز همیشه برای مشتری مهم بوده است. سلام گرافیک که دارای نمایندگی چاپ کارت ویزیت خاص تهران نیز هست، همیشه سعی در این امر داشته که چاپ بیزینس کارت خود را با بهترین قیمت ارائه کند. علاوه‌بر این چاپ کارت ویزیت اصفهان و مشهد و سایر شهرها نیز در این مجموعه انجام می‌شود.

روند چاپ کارت ویزیت

قطعا مراحل چاپ کارت ویزیت به جنس کارت بستگی دارد. مثلا، کارت ویزیت گلاسه که معمولی‌ترین نوع کارت ویزیت است روند چاپ کوتاه‌تری دارد. برای چاپ دیجیتال کارت ویزیت و چاپ فوری کارت ویزیت نیز زمان کمتری لازم است. از این‌رو در انواع کارت ویزیت، چاپ کارت ویزیت ۱ ساعته نیز امکان‌پذیر است.

هرچند که بهترین چاپ کارت ویزیت بستگی به زمان ندارد، بلکه به شرکت چاپ کننده بستگی دارد. به همین منظور سایت سلام گرافیک به سفارش حداکثر یا حداقل چاپ کارت ویزیت توجهی ندارد و تنها کیفیت برای این سایت مهم است. درست است که برای چاپ بیزینس کارت فوری و همچنین چاپ کارت ویزیت ۱ روزه باید تعداد سفارشات محدود باشد. اما سلام گرافیک مدعی چاپ کارت ویزیت صدتایی و بیشتر در کمترین زمان ممکن است و هیچ محدودیتی در تعداد برای این مجموعه وجود ندارد.

آیا سایز کارت ویزیت برای چاپ قابل تغییر است؟

بله سایز کارت ویزیت در فتوشاپ و چاپ قابل تغییر است. علاوه‌بر این حتی چاپ ویزیت کارت دیجیتال هم قابل تغییر است. پس از انتخاب سایز مناسب کارت ویزیت چاپ و به‌عنوان نمونه به مشتری داده می‌شود. در صورت تایید مشتری، چاپ انبوه و به تعداد مورد نظر صورت می‌گیرد.

چه ملاک هایی در هزینه چاپ کارت ویزیت مهم است؟

چاپ کارت ویزیت ارزان به شرکت چاپ کننده بستگی دارد و این مسئله که چاپ کارت ویزیت تعداد کم باشد یا زیاد تاثیری در کیفیت و قیمت طراحی آن ندارد. سلام گرافیک با چاپ کارت ویزیت ۱۰۰ تایی و بیشتر در خدمت مشتریان عزیز است.

1/5 - (1 امتیاز)
سمیرا خادم
سمیرا خادم
سمیرا خادم هستم طراح گرافیک و کارشناس طراحی گرافیک از دانشگاه بجنورد، مدت 2 سال است که فعالیت خودم را توی استودیو طراحی گرافیک سلام گرافیک شروع کرده‌ام. در حال حاضر به عنوان تصویر سازی و طراحی تصویرسازی بسته بندی در شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک مشغول به فعالیت هستم.
مقالات مرتبط بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب این مقاله