موکاپ کارت ویزیت

موکاپ کارت ویزیت (Business card mockup) موجب می‌شود که در حوزه فعالیت خود حرفه‌ای دیده شوید. قالب کارت ویزیت‌های ارائه شده در وب سایت استودیو سلام گرافیک دیزاین خاص و چشم نوازی دارند که می‌توانید آن‌ها را در نرم افزارهای دیزاین بیزینس کارت به سهولت شخصی‌سازی کنید. حتی این امکان در سلام گرافیک برای‌تان فراهم شده که موکاپ‌های رایگان کارت ویزیت را دانلود نموده و مورد استفاده قرار دهید. قالب‌های آماده می‌توانند روند برندسازی شما را با سرعت بیشتری پیش ببرند. حال اگر طرح لایه باز پیش نمایش کارت ویزیت رایگان نیز باشند، موجب صرفه‌جویی در هزینه‌های جاری خواهد شد.

موکاپ کارت ویزیت چیست؟

ممکن است که کنجکاو شده باشید بدانید کارت ویزیت چیست و چرا این‌قدر در جذب مشتری اهمیت دارد؟ در کارت ویزیت نام شخص، شغل و راه‌های ارتباطی درج نوشته می‌شود تا مشتریان راحت‌تر بتوانند با فرد مورد نظر ارتباط برقرار کنند. شکیل بودن کارت ویزیت نشان دهنده این است که برای بیزینس خود ارزش قائل هستید. لذا کارشناسان سلام گرافیک برای انتخاب ایده کارت ویزیت و سایز کارت ویزیت استاندارد دقت و وسواس خاصی به خرج می‌دهند تا بتوانند به امر بازاریابی شما کمک شایانی کنند. برای دانلود موکاپ کارت ویزیت کلیک کنید.

شاید واژه موکاپ را برای اولین بار است که شنیده‌اید و معنای آن را ندانید. موکاپ‌ها یک‌سری قالب‌های گرافیکی آماده هستند که به صورت لایه باز وجود دارند و گرافیست‌ها از طریق آن‌ها می‌توانند پیش نمایش کارت ویزیت طراحی شده را قبل از اجرا ببینند. همچنین به کمک طرح لایه باز موکاپ کارت ویزیت کارفرما می‌تواند طرح بیزینس کارت را مشاهده کند و به این ترتیب رضایت او کاملا جلب شود.

همه کارت ویزیت ها با موکاپ ارائه می‌ شوند؟

بسیار مهم است که هنگام چاپ کارت ویزیت بهترین متریال را برای جنس کارت ویزیت انتخاب کند تا زیبایی این ابزار تبلیغاتی دوچندان گردد.

در آژانس تبلیغاتی سلام گرافیک موکاپ انواع کارت ویزیت به صاحبان مشاغل ارائه می‌شود تا میزان رضایت این عزیزان افزایش یابد. انواع موکاپ کارت ویزیت دورگرد، کارت ویزیت گلاسه و همچنین کارت ویزیت الکترونیکی توسط طراحان خلاق سلام گرافیک ساخته شده و آماده دانلود است. برای دانلود رایگان موکاپ‌های کارت ویزیت می‌توانید در بخش نظرات درخواست خود را ثبت کنید تا در کوتاه‌ترین زمان کارشناسان این مجموعه شما را راهنمایی کنند.

دانلود موکاپ کارت ویزیت

از آنجایی‌که کارت ویزیت اولین برخورد مشتری با کسب و کار شما است، به هنگام سفارش باید سابقه شرکت و نمونه کارهای آن را مورد بررسی قرار دهید. این کار باعث می‌شود که بعد از سفارش خود پشیمان نشوید.

 واقعیت این است که مخاطبان در همان چند ثانیه نخست درباره بیزنس شما قضاوت می‌کنند. حال اگر طراحی کارت ویزیت جذاب باشد، این حس در مشتری ایجاد می‌شود که شما در حوزه کاری خود حرفه‌ای و قابل اعتماد هستید. با دانلود موکاپ کارت ویزیت از سایت سلام گرافیک، کارت بیزینس مشتری را جذب کرده و او را تشویق می‌کند که خرید خود را از شرکت شما انجام دهد.

چنانچه درمورد نحوه استفاده از موکاپ کارت ویزیت نیاز به راهنمایی دارید، اصلا نگران نباشید. در مجموعه سلام گرافیک امکان مشاوره طراحی کارت ویزیت به صورت کاملا رایگان فراهم شده است. شما می‌توانید با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کرده و از آموزش استفاده از موکاپ کارت ویزیت بهره‌مند شوید. همچنین در صورت تمایل ‌پرسش‌های خود را در مورد نحوه دانلود موکاپ بیزینس کارت مطرح کنید و نمونه قرارداد طراحی کارت ویزیت را در سایت مشاهده کنید.

چرا به موکاپ کارت ویزیت نیاز داریم؟

ممکن است طراح بخواهد طرحی را که از نظر خودش عالی وبی‌نقص است به مشتری ارائه دهد. اما پس از نشان دادن فایل نهایی به او با کمال تعجب با انتقادهای فراوانی مواجه شود. دلیل این مسئله اختلاف سلیقه بین طراح و مشتری است. موکاپ برای کارت ویزیت این امکان را در اختیار طراحان گرافیست می‌گذارد که بتوانند تغییرات مورد نظر مشتری را به سرعت در دیزاین اعمال کنند.

اگر مایل هستید در حوزه طراحی آموزش ببینید، بهتر است شرکت‌هایی را انتخاب کنید که در این زمینه تخصص دارند. سلام گرافیک یکی از معتبرترین مراکزی است که با برخورداری از گرافیست‌های کارکشته اقدام به برگزاری دوره‌هایی در زمینه آموزش موکاپ کارت ویزیت، طراحی بروشور، طراحی لوگو، طراحی ساک دستی، طراحی بنر و طراحی ست اداری شیک می‌کند.

فرمت موکاپ کارت ویزیت

این گرافیست‌ها از هنر و دانش خود برای تبلیغ کسب و کارها و انتقال ایده بهره می‌برند و این کار را با استفاده از نرم افزارهای طراحی کارت ویزیت انجام می‌دهند. پس از این‌که فایل موکاپ کارت ویزیت آماده شد، آن را در اختیار کارفرما قرار می‌دهند تا بتواند با چند کلیک ساده دیزاین را برای بیزینس خود شخصی‌سازی کند.

موکاپ کارت ویزیت فایل‌های لایه بازی هستند که توسط کارشناسان سلام گرافیک با فرمت PSD در نرم افزار فتوشاپ ساخته می‌شوند. اگر صاحب کسب و کاری هستید، می‌توانید اقدام به دانلود فایل پیش نمایش بیزینس کارت کرده و آن را در برنامه فتوشاپ باز کنید. کلیه المان‌ها و متن در موکاپ کارت ویزیت آماده شده است و شما می‌توانید پس از دانلود بهترین موکاپ بیزینس کارت، دیزاین دلخواه را متناسب با بیزینس خود در آن اعمال نمایید.

پک موکاپ برای کارت ویزیت رایگان

در سایت سلام گرافیک چند نمونه موکاپ کارت ویزیت رایگان در قالب یک پک ارائه شده است که می‌توانید آن‌ها را دانلود کرده و مورد استفاده قرار دهید. پک موکاپ کارت ویزیت مربع رایگان یکی قالب‌هایی است که طراحان سلام گرافیک برای شما در نظر گرفته‌اند. از آنجا که دانلود موکاپ کارت ویزیت مربعی به کرات توسط کاربران انجام می‌شود، اگر می‌خواهید که یک موکاپ بیزینس کارت خاص و حرفه‌ای داشته باشید، بهتر است که به جای دانلود موکاپ کارت ویزیت رایگان، از انواع پولی آن استفاده کنید. قیمت طراحی کارت ویزیت در این مجموعه بسیار منصفانه درنظر گرفته شده است و با صرف بودجه‌‌ای اندک می‌توانید اقدام به دانلود فایل موکاپ کارت ویزیت شکیل‌ و منحصر به فرد نمایید.

آیا امکان دانلود موکاپ کارت ویزیت مربع برای کسانی که در خارج از ایران ساکن هستند، وجود دارد؟

فرقی نمی کند که ساکن کدام کشور باشید، کافیست با مراجعه به سایت سلام گرافیک طرح لایه باز موکاپ کارت ویزیت موردنظر خود را دانلود کنید.

دلیل تفاوت در قیمت انواع موکاپ کارت ویزیت چیست؟

در شرکت سلام گرافیک تعرفه‌ها تا حدود زیادی وابسته به این است که طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ چقدر پیچیدگی داشته باشد و ساخت موکاپ کارت ویزیت چه مقدار زمان از گرافیست بگیرد. همچنین سایز موکاپ کارت ویزیت نیز در نرخ نهایی موثر است.

 

Rate this post
کاوه ملاکی
کاوه ملاکی
کاوه ملاکی‌ام؛ مشاور سئو، سئو یعنی موفقیت کسب و کار با سرعت چند برابری، از سال 90 به صورت تخصصی در حوزه محتوا و سئو فعالیت می‌کنم. دیدن نتایج رشد کسب و کارها جان تازه‌ای برای ادامه مسیر بهم می‌ده!
مقالات مرتبط بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب این مقاله