قیمت طراحی کارت ویزیت

قیمت طراحی کارت ویزیت (Business Card Design Price) ثابت نیست و پارامترهای مختلفی در این امر دخیل هستند. هزینه طراحی کارت ویزیت هزینه‌ دریافتی از سوی طراح گرافیست در ازای طراحی کارت ویزیت اختصاصی برای شماست. تعرفه طراحی کارت ویزیت بسته به عوامل متعددی از 200.000 تومان تا 300.000 تومان متغیر است. در جدول زیر لیست قیمت طراخحی کارت ویزیت در استودیو سلام گرافیک را مشاهده می‌کنید.

عنوانزمان اجراقیمت
طراحی کارت ویزیت یک رو1 تا 3 روز کاری200.000 تومان
طراحی کارت ویزیت دو رو2 تا 4 روز کاری250.000 تومان
طراحی کارت ویزیت با طراحی اختصاصی3 تا 6 روز کاری300.000 تومان

از جمله مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر تعرفه طراحی کارت ویزیت می‌توان به تعداد دفعات ادیت و وقت صرف شده برای طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ اشاره کرد. لازم به ذکر است که نرخ چاپ کارت ویزیت با مبلغ طراحی بیزینس ویزیت دو مبحث جدا از هم هستند و باید برای هر کدام هزینه‌های جداگانه بپردازید. برای مثال هزینه چاپ تحت تاثیر فاکتورهایی همچون جنس کارت ویزیت و سایز کارت ویزیت قرار می‌گیرد.

طراحی کارت ویزیت و محاسبه قیمت آن به عوامل مختلفی بستگی دارد. قیمت طراحی کارت ویزیت برای کسب وکارهای مختلف، متفاوت است. تعرفه طراحی بیزینس کارت توسط شرکت طراحی‌کننده و طراح محاسبه شده و به کارفرما گفته می‌شود. از آنجایی‌که هزینه طراحی برای تمام کارفرمایان مهم است، انتخاب بهترین تیم و طراح برای دیزاین یک کارت ویزیت بسیار اهمیت دارد و روی میزان قیمت تاثیر می‌گذارد. سلام گرافیک با داشتن طراحان ماهر، کارت ویزیت‌هایی با مناسب‌ترین هزینه و کیفیت بالا طراحی می‌کند.

آژانس تبلیغاتی سلام گرافیک به منظور جلب رضایت کارفرمایان محترم کم‌ترین تعرفه طراحی بیزینس ویزیت را درنظر گرفته است. از آنجا که اصول طراحی کارت ویزیت از سوی گرافیست‌های سلام گرافیک رعایت می‌شود، این ابزار حکم یک بیلبورد تبلیغاتی کوچک را پیدا می‌کند و کسب و کار شما را رونق می‌بخشد.

فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت طراحی کارت ویزیت

هزینه کارت‌ ویزیت به عوامل مختلفی مانند جنس کارت ویزیت، اندازه، طرح و… بستگی دارد. مثلا چنانچه در کنار طراحی کارت ویزیت تصمیم بگیرید، طراحی آرم تجاری را نیز به همان طراح بسپارید، باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید.

ممکن است از جمله پرسش‌های شما این باشد که کارت ویزیت چیست

اگر بیزینس کارتی شکیل داشته باشید، اعتبار برندتان افزایش می‌یابد و مردم تمایل پیدا می‌کنند که محصولات یا خدمات شما را خریداری نمایند. از این‌رو باید طراحی کارت ویزیت را به یک مجموعه کاربلد و حرفه‌ای بسپارید. سلام گرافیک این حق را برای کارفرما قائل شده است که بتواند به دیزاین مورد نظر خود برسد.

اما چنانچه چه تعداد دفعات درخواستی برای تغییر نمونه کارت ویزیت از حد مجاز بیشتر گردد؛ مسلما در نرخ طراحی کارت ویزیت اثرگذار خواهد بود. البته برای این‌که از مشکلات آتی پیشگیری شود، تعداد دفعات ویرایش در قرارداد طراحی کارت ویزیت سلام گرافیک ذکر می‌شود.

سایز کارت ویزیت

کارت ویزیت سایز‌های مختلفی دارد و لازم است کارفرما ابعاد مورد نظر برای کارت ویزیت را به طراح اطلاع دهد. کارت ویزیت‌ها معمولا در اندازه استاندارد طراحی می‌شوند؛ اگر مشتری بخواهد یک کارت ویزیت با ابعاد خاص داشته باشد، هزینه آن بیشتر خواهد بود.

شکل ظاهری کارت ویزیت

شکل ظاهری کارت ویزیت‌ها معمولا مستطیلی است؛ اما اشکال دیگر مانند مربع، دایره، دورگرد، پروانه‌ای و… وجود دارند که در قیمت طراحی موثر خواهد بود.

جنس کارت ویزیت

با توجه به اینکه طراحی قرار است روی چه جنسی چاپ شود، هزینه متفاوتی در بر خواهد داشت. کارت ویزیت‌ها همیشه بر روی کاغذ چاپ نمی‌شود و ممکن است بر روی فلز، چوب، چرم، مواد خوراکی و… به چاپ برسند.

زمان گرفته شده از طراح

با توجه به اهمیت نقش کارت ویزیت‌ها در تبیلغات، طراح کارت ویزیت باید زمان و دقت بیشتری به طراحی آن اختصاص دهد. هرچه زمان صرف شده بیشتر باشد، هزینه آن نیز بیشتر خواهد بود.

 دفعات ویرایش

هر طراحی تا زمانی که طرح نهایی آن آماده شود، نیاز به چند بار ویرایش خواهد داشت. این تعداد معمولا بین ۴ تا ۶ بار است که با توجه به طرح متفاوت خواهد بود. تعداد دفعات ویرایش بیشتر باعث هزینه بیشتر می‌شود.

تجربه طراح

تجربه طراح در قیمت طراحی تمامی خدمات گرافیکی اعم از طراحی کارت ویزیت، قیمت طراحی لیبل و… نقش مهمی دارد و طراح باید کارت ویزیت را با توجه به نوع کسب و کار مشتری آماده سازد. طراحان با تجربه‌تر ممکن است هزینه بالاتری نسبت به افراد آماتور دریافت نمایند.

به طور کلی مهمترین فاکتورهای تاثیرگذار در هزینه طراحی کارت ویزیت عبارتند از:

  • تعداد اتودهای اولیه: یکی از مهم‌ترین پارامترها در تعیین قیمت طراحی کارت ویزیت تعداد دیزاین‌های پیشنهادی اولیه است. طراح مربوطه تعدادی اتود اولیه و طرح کارت ویزیت را به شما نشان می‌دهد و پس از برگزیدن یکی از آن‌ها، کار دیزاین آغاز می‌شود. 
  • تجربه و مهارت طراح: هرچه‌قدر گرافیست سابقه کاری و تسلط بیشتری در امور گرافیکی داشته باشد، به همان نسبت قیمت طراحی کارت ویزیت افزایش خواهد یافت.
  • زمان تحویل طراحی: اگر محدودیت زمانی داشته باشید و بخواهید که پروژه را زودتر از موعد مقرر تحویل بگیرید؛ این مسئله مبلغ طراحی کارت ویزیت را افزایش می‌دهد.
  • تعداد دفعات ویرایش: پس از مشخص شدن طرح اولیه، کارشناسان سلام گرافیک با استفاده از نرم افزارهای طراحی کارت ویزیت دیزاین را تکمیل می‌کنند. حال هرچه تعداد درخواست شما برای ادیت فایل بیشتر شود، نرخ طراحی بیزینس ویزیت نیز به همان نسبت افزایش پیدا می‌کند.

قیمت طراحی کارت ویزیت کاغذی

قیمت طراحی و چاپ کارت ویزیت با توجه به جنس کاغذ به کار رفته در این ابزار تبلیغاتی متفاوت است. امروزه کارت ویزیت‌ در جنس‌هایی مانند کارت ویزیت گلاسه، سلفون براق و مات، کتان، طلا کوب و مخملی، پی وی سی و مواردی از این دست در بازار وجود دارد. البته همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم تعرفه خدمات طراحی کارت ویزیت‌ها علاوه‌بر جنس کارت ویزیت رابطه تنگاتنگی با میزان شهرت گرافیست و سابقه کاری او و همچنین میزان پیچیدگی دیزاین دارد.

با توجه به این‌که هدف از دیزاین این ابزار تبلیغاتی جلب توجه مشتری است، گرافیست نوع بیزینس و حس و حال آن را در قالب کارت ویزیت به تصویر می‌کشد. طراحان برجسته سلام گرافیک کلاس‌های آموزشی در زمینه طراحی بیلبورد، طراحی سررسید، طراحی رزومه و طراحی بسته بندی برگزار می‌کنند. در صورت تمایل به شرکت در این دوره‌ها از طریق سایت اقدام نمایید.

قیمت طراحی کارت ویزیت دیجیتال

با توجه به گسترش کسب و کارهای اینترنتی امروزه کارت ویزیت الکترونیکی یا همان دیجیتال با استقبال فراوانی از سوی صاحبان مشاغل روبرو شده است. شرکت سلام گرافیک پس از آزمون و خطاهای بسیار، موفق شده که قیمت طراحی کارت ویزیت دیجیتال را تا حد زیادی کاهش دهد. اما به طور کلی مولفه‌هایی نظیر تعداد ویرایش اولیه و مهارت طراح نیز مانند کارت ویزیت‌ کاغذی در قیمت طراحی کارت ویزیت هوشمند تاثیر دارند.

البته توجه داشته باشید که استفاده از طرح‌های از قبل آماده شده می‌تواند هزینه طراحی بیزینس ویزیت شما را تا حد زیادی کاهش دهد. اما اگر بخواهید که یک دیزاین منحصر به فرد و مخصوص خود داشته باشید، در این حالت هزینه طراحی کارت ویزیت شخصی سازی شده افزایش خواهد یافت.

سفارش مقرون به صرفه طراحی کارت ویزیت در سلام گرافیک

با استفاده از بیزینس کارتی که به طور حرفه‌ای دیزاین شده باشد، می‌توانید برند خود را در ذهن مشتریان پررنگ کنید و به فرآیند اعتماد سازی سرعت ببخشید. به ویژه اگر کارت ویزیت به طور اختصاصی برای تجارت شما طراحی شده باشد، تاثیر دو چندانی بر روی جامعه هدف خواهد داشت. شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک دیزاینی فراتر از متن و تصویر ارائه می دهند تا  مشتریان را نسبت به محصولات و خدمات برند شما مشتاق کنند.

در شرکت سلام گرافیک این امکان برای‌تان فراهم شده است که بتوانید از مقرون‌به‌صرفه‌ترین قیمت طراحی انواع کارت ویزیت بهره‌مند شوید. البته قیمت ارزان به معنای کیفیت پایین طراحی انواع کارت ویزیت نیست. بلکه این مجموعه ضمن ارائه باکیفیت‌ترین خدمات، تعرفه های طراحی بیزینس کارت حرفه ای را در پایین‌ترین میزان در نظر گرفته تا بتواند به رشد و توسعه کسب و کارهای نوپا کمک کند.

چطور می‌توانیم هزینه طراحی کارت ویزیت در مجموعه سلام گرافیک را پرداخت کنیم؟

شما مشتریان محترم می‌توانید از طریق کارت به کارت یا مراجعه حضوری به شرکت هزینه طراحی کارت ویزیت را پرداخت نمایید.

قیمت طراحی 1000 عدد کارت ویزیت چقدر است؟

فرقی نمی‌کند 1000 عدد کارت ویزیت بخواهید یا یک عدد، هزینه طراحی شامل همان یک نسخه اصلی می‌شود. آنچه باعث تفاوت قیمت در تعداد مختلف می‌شود هزینه‌های مرتبط با چاپ کارت ویزیت است.

4/5 - (4 امتیاز)
کاوه ملاکی
کاوه ملاکی
کاوه ملاکی‌ام؛ مشاور سئو، سئو یعنی موفقیت کسب و کار با سرعت چند برابری، از سال 90 به صورت تخصصی در حوزه محتوا و سئو فعالیت می‌کنم. دیدن نتایج رشد کسب و کارها جان تازه‌ای برای ادامه مسیر بهم می‌ده!
مقالات مرتبط بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب این مقاله