ایده کارت ویزیت

ایده کارت ویزیت (Business card idea) باید خاص باشد تا مخاطبان بتوانند شما را به یاد بیاورند. اگر اصرار داشته باشید که مثل رقبای خود بیزنس کارتی مستطیلی و با همان ظاهر تکراری داشته باشید، در این صورت یک طرح کسل کننده خواهید داشت. در این راستا تیم طراحی سلام گرافیک مشهد تلاش می‌کنند که بهترین ایده های دیزاین کارت ویزیت را به کار ببرند تا توجه مشتریان شما را به کسب و کارتان جلب کنند. برای مثال تکنیک‌های برش خلاقانه، طراحی زاویه‌دار، به کار بردن فونت‌ها و تصاویر خاص و طراحی کارت ویزیت با سایه از جمله جدیدترین ایده کارت ویزیت هستند که توسط پرسنل این مجموعه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ایده‌های جذاب طراحی کارت ویزیت

کارت ویزیت چیست؟ این ابزار برای معرفی کسب و کارها و ارائه راه‌های ارتباطی مشتریان با آ‌ن‌ها تهیه می‌شوند. بنابراین باید طراحی و چاپ کارت ویزیت را متناسب با کسب و کار خود انتخاب کنید. امروزه انواع کارت ویزیت گلاسه، کارت ویزیت کتان و غیره وجود دارند که می‌توانید هر کدام را مناسب با کسب و کار و بودجه مدنظرتان بود برگزینید. اما اگر تجارت آنلاین دارید، کارت ویزیت الکترونیکی یک گزینه مناسب است.

طراحان سلام گرافیک مثل سایر گرافیست‌ها کلیشه‌ای فکر نمی‌کنند. آن‌ها می‌کوشند که دیزاینی ارزشمند را بسازند، به همین خاطر از ایده های جدید کارت ویزیت استفاده می‌کنند. یکی از ایده های جذاب طراحی کارت ویزیت استفاده از تصاویر است. اصولا مغز انسان طوری طراحی شده که به عکس‌ها و تصویرسازی بهتر واکنش نشان می‌دهد. به همین دلیل کارشناسان سلام گرافیک جذاب‌ترین عکس‌ها را در  نرم افزارهای طراحی کارت ویزیت به کار می‌برند تا مشتریان با هویت برند شما راحت‌تر ارتباط برقرار نمایند.

 ایده‌های خارجی طراحی کارت ویزیت

یکی از جذاب‌ترین ایده طراحی بیزینس کارت این است که شعار تبلیغاتی خود را به آن اضافه کنید. این کار به مشتریان اجازه می‌دهد که شما را بهتر بشناسند و تصمیم بگیرند که مایل به همکاری هستند یا نه؟

اگر خواهان ایده کارت ویزیت حرفه ای هستید که در حین بروز بودن، رسمی و زیبا نیز باشد، انواع کارت ویزیت با طرح مینیمال بهترین گزینه است. تیم مجرب و کاربلد سلام گرافیک در طرح‌های مینیمالیستی به جزئیات بسیار اهمیت می‌دهند. به همین دلیل اگر ایده طراحی بیزینس کارت حرفه ای از نوع مینیمالیستی باشد، تلاش می‌کنند که سایز کارت ویزیت را به‌گونه‌ای انتخاب کنند که اطلاعات مهمی همچون آدرس سایت و لوگو شرکت شما طوری در کارت ویزیت درج شود که در همان نگاه اول توجه مشتریان را جلب نماید.

ایده کارت ویزیت کاربردی

قبل از هرکاری باید ببینید که کدام ایده کارت ویزیت به درد شما می‌خورد. این کار را باید با توجه به جامعه هدف و بیزینس خود انتخاب کنید.هیچ دلیلی وجود ندارد که بیزینس کارت شما شبیه سایر کارت‌هایی باشد که دارای یک تایپوگرافی عادی و بدون جذابیت هستند و روانشناسی رنگ‌ها نیز در آن رعایت نشده است.

متخصصان سلام گرافیک طبق اصول زیبایی شناسی، مهارت در طراحی هویت برند و با تکیه بر دانش گرافیک ایده های خلاقانه کارت ویزیت را برمی‌گزینند تا در حین خاص بودن، کاربردی هم باشد. برای مثال یکی از ایده های خلاقانه طراحی بیزینس کارت بازی با سایه‌ها است. کارشناسان اشکال شبح گونه را روی این نوع کارت‌ها به کار می‌برند تا ظاهری هنری و جذاب پیدا کند. اگر در زمینه تئاتر و سینما فعالیت دارید، این ایده کارت ویزیت بهترین انتخاب خواهد بود.

شما می‌توانید انواع نمونه‌های کارت ویزیت را در سایت مشاهده کرده و دیزاین دلخواه خود را انتخاب کنید. حتی اگر بخواهید از موکاپ کارت ویزیت آماده استفاده کنید، انواع موکاپ‌ها در سایت آماده دانلود هستند. اگر نمی‌دانید که کدام طرح مناسب کسب و کار شما است، این امکان برای‌تان فراهم است که از تیم سلام گرافیک درخواست مشاوره طراحی کارت ویزیت داشته باشید تا راهنمایی لازم را در اختیار شما قرار دهند.

 جدیدترین ایده‌ های طراحی بیزینس کارت

از جمله جدیدترین ایده های بیزینس کارت، طراحی زاویه‌دار است. در صورتی‌که علاقمند باشید کارت شما این نوع دیزاین را داشته باشد، متخصصان سلام گرافیک از اشکال تیز و دارای زاویه استفاده می‌کنند. این امر موجب می‌شود که ناخودآگاه توجه مخاطب به شکل ظاهری و محتوای کارت جلب شود. گرافیست‌ها برای این‌که اثرگذاری این نوع کارت‌‌ها به حداکثر برسد، رنگ‌هایی را به کار می‌برند که باهم هارمونی داشته باشند.

شرکت سلام گرافیک یک‌سری کلاس‌های آموزشی مختلف را برای علاقه‌مندان نیز برگزار می‌کند. از جمله پرطرفدارترین این دوره‌ها که مورد توجه هنرجویان قرار گرفته، می‌توان به این موارد اشاره کرد: طراحی ست اداری، طراحی بسته بندی، طراحی لوح تقدیر، طراحی پاکت نامه، طراحی دعوت نامه و طراحی بیلبورد تبلیغاتی.

طراح کارت ویزیت، رنگ کارت ویزیت را بر چه اساسی انتخاب می‌کند؟

کارشناسان سلام گرافیک عقیده دارند که رنگ‌ها بیشتر از هر چیزی بر ذهن مخاطب اثر می‌گذارند. بنابراین ضمن رعایت اصول طراحی کارت ویزیت، به روانشناسی رنگ‌ها نیز بسیار توجه کرده و آن را متناسب با جامعه هدف و رنگ سازمانی شما انتخاب می‌کنند.

فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت طراحی کارت ویزیت کدامند؟

در آژانس تبلیغاتی سلام گرافیک قیمت طراحی کارت ویزیت با توجه به میزان پیچیدگی ایده کارت ویزیت سنجیده می‌شود. اگر ایده برای کارت ویزیت به گونه‌ای باشد که گرافیست مجبور شود وقت زیادی برای دیزاین اختصاص دهد، دستمزد او نیز به همان نسبت افزایش خواهد یافت. البته دقت داشته باشید که عواملی همچون سایز کارت ویزیت و جنس کارت ویزیت نیز بر هزینه نهایی تاثیرگذار هستند. ناگفته نماند که تمام این موارد در قرارداد طراحی کارت ویزیت مجموعه سلام گرافیک ذکر می‌شود و جای نگرانی ندارد.

4.5/5 - (2 امتیاز)
کاوه ملاکی
کاوه ملاکی
کاوه ملاکی‌ام؛ مشاور سئو، سئو یعنی موفقیت کسب و کار با سرعت چند برابری، از سال 90 به صورت تخصصی در حوزه محتوا و سئو فعالیت می‌کنم. دیدن نتایج رشد کسب و کارها جان تازه‌ای برای ادامه مسیر بهم می‌ده!
مقالات مرتبط بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب این مقاله