قرارداد طراحی کارت ویزیت

قرارداد طراحی کارت ویزیت (Business Card Design Contract) باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ موضوع و محتوای بندهای قرارداد طراحی کارت ویزیت شامل چه مواردی می‌شود؟ فرم قرارداد سفارش طراحی کارت ویزیت چیست؟ این قرارداد بین چه کسانی بسته می‌شود؟ قبل از پاسخ به این پرسش‌ها اول باید بدانیم کارت ویزیت چیست؟ کارت ویزیت در واقع به عنوان شناسنامه‌ی کوچک کسب و کار معرفی می‌شود که یکی از بهترین ابزارهای تبلیغاتی در ارائه اطلاعات و مشخصات کسب و کارها است.

 قرارداد طراحی و ساخت کارت ویزیت که بین طراح گرافیک و نماینده مدیر کسب و کار بسته می‌شود شامل قوانین و بندهای به‌خصوص است. دراین قرارداد اعتماد سازی بین طرفین برگزار می‌شود که پس از انجام مشاوره طراحی کارت ویزیت و پر کردن فرم سفارش طراحی کارت ویزیت توسط مشتری طراح، شروع به کار می‌کند. شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک در نظر دارد ضمن ارائه نمونه قرارداد دیزاین کارت ویزیت در ادامه به معرفی قرارداد طراحی کارت و بندهای قرارداد طراحی کارت ویزیت بپردازد. شما نیز برای مشاهده قرارداد طراحی کارت ویزیت با ما همراه باشید.

نکات مهم در قرارداد طراحی کارت ویزیت

قطعا قبل از امضا قرارداد طراحی کارت ویزیت چند نکته اهمیت دارد. در ابتدا توجه به بندهای قرارداد طراحی کارت ویزیت و سپس بررسی نمونه قرارداد دیزاین کارت ویزیت بسیار مهم است. از آنجا که کارت ویزیت ابزار تبلیغاتی مهمی در جذب مشتری برای اغلب کسب و کارها به‌شمار می‌رود باید برای انتخاب طراح کارت ویزیت و عقد قرارداد دقت زیادی به خرج بدهید. لذا پس از مطالعه دقیق قرارداد طراحی بیزینس کارت سراغ امضا و مابقی تشریفات بروید. در ابتدا

پس از پر کردن فرم سفارش طراحی کارت ویزیت و مشاوره رایگان توسط طراح ارشد تیم سلام گرافیک، قرارداد طراحی و ساخت کارت ویزیت را در اختیار شما قرار می‌دهد. محتویات اصلی این قرارداد شامل موارد زیر است.

علاوه‌بر این موارد، قبل از عقد قرارداد ایده کارت ویزیت و انواع آن، توسط طراح با شما مطرح می‌شود. آشنایی شما با انواع کارت ویزیت قبل از قرارداد طراحی بیزینس کارت باعث راحتی انتخاب شما می‌شود. شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک با ارائه‌ی نمونه قرارداد طراحی کارت ویزیت به صورت فایل pdf و word دانلود فرم قرارداد طراحی کارت ویزیت را برای مشتریان خود به مراتب آسان‌تر کرده است.

کاربرد قرارداد طراحی کارت ویزیت چیست؟ 

امروزه بستن قرارداد قبل از انجام هر پروژه‌ای الزامی است. زیرا در قرارداد خواسته‌ و انتظارات طرفین بر روی کاغذ مکتوب شده و باعث اعتماد‌سازی هردو طرف می‌شود. قرارداد طراحی کارت ویزیت هم از این قاعده مستثنی نیست. در این قرارداد مشتری با بررسی نمونه بیزینس کارت و توضیح خواسته و سلیقه خود در طراحی کارت ویزیت، انتظار خود را از طراح بیان می‌کند. طراح نیز با رعایت اصول طراحی کارت ویزیت و پایبندی به قرارداد طراحی و ساخت کارت ویزیت سعی در ارائه بهترین نوع طراحی خود در نرم افزارهای طراحی کارت ویزیت دارد.

شرکت سلام گرافیک به عنوان بهترین شرکت طراحی ابزارهای تبلیغاتی بیشترین خدمات را در نمونه قرارداد طراحی بیزینس کارت به مشتریان خود عرضه کرده‌است. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه طراحی کارت ویزیت می‌توانید با این شرکت تماس حاصل فرمایید. درضمن نمونه قرارداد دیزاین کارت ویزیت در همین مقاله قابل دانلود است.

در قرارداد طراحی کارت ویزیت چه نکاتی باید رعایت شود؟

در مشاهده قرارداد طراحی کارت ویزیت بین همه طراح ها تقریبا چند نکته مشترک وجود دارد که باید رعایت شود. قطعا اگر بدانید نکات مهم برای طراحی کارت ویزیت چه مواردی را شامل می‌شود و کارت ویزیت تا چه حد می‌تواند در کسب و کار شما موثر باشد برای سفارش و عقد قرارداد با اطمینان بیشتری عمل می‌کنید. هرچند که مشاهده متعدد نمونه قرارداد طراحی کارت ویزیت شما را در این امر یاری می‌کند.

قبل از هرچیز پر کردن فرم سفارش طراحی کارت ویزیت قدم اول در راستای عقد قرارداد است. احترام به سلیقه مخاطب و انجام خواسته مشتری نیز در قرارداد مهم است. چنانکه رضایت مشتری بعد از اتمام کار به نوعی مقدمه همکاری‌های بعدی است. در نمونه قرارداد طراحی بیزینس کارت مفاد دیگری نیز وجود دارد که در ادامه به آن میپردازیم.

مفاد قرارداد طراحی بیزینس کارت

پس از دانلود فایل قرارداد طراحی کارت ویزیت نکات به کاربرده شده در آن توجه شمارا جلب خواهد کرد. در قرارداد طراحی ابتدا مشخصات طرفین نوشته می‌شود که قطعا اصلی‌ترین مفاد هر قراردادی است. موضوع کارت ویزیت، نوع آن، تعداد نسخه چاپ، قیمت و مهلت پرداخت، حق فسخ، تعهدات کارفرما و پیمانکار نیز دیگر اطلاعاتی است که باید در قرارداد طراحی بیزینس کارت ذکر شوند. شما با دانلود فایل قرارداد طراحی کارت ویزیت از هر سایتی متوجه این مفاد مشترک بین تمامی طراحان خواهید شد.

به عنوان نمونه قرارداد طراحی کارت ویزیت گلاسه کاملا متفاوت با قرارداد کارت ویزیت الکترونیکی است. زیرا جنس و نوع طراحی و قیمت این کارت ها از یکدیگر متمایز است. پس نوشتن قرارداد و همچنین مطالعه چند نمونه قرارداد طراحی بیزینس کارت برای بستن قرارداد با خاطری آسوده الزامی است. کارشناسان سلام گرافیک طی گذر سال‌ها تجربه طراحی، بیشترین بازدهی تبلیغاتی را در انجام طراحی برای مشتریان خود داشته‌اند. شما نیز برای بهره‌مندی از خدمات این شرکت و جهت دریافت فرم قرارداد سفارش طراحی کارت ویزیت می‌توانید شماره خود را در انتهای مقاله و در بخش نظرات درج کنید تا کارشناسان این شرکت در اسرع وقت با شما تماس حاصل فرمایند.

دانلود قرارداد طراحی کارت ویزیت در سلام گرافیک

دانلود فرم قرارداد طراحی کارت ویزیت در سایت رسمی شرکت سلام گرافیک به راحتی انجام می‌شود. این شرکت گرافیکی به عنوان موفق‌ترین شرکت طراحی ابزارهای تبلیغاتی چندین نمونه قرارداد طراحی کارت ویزیت را به صورت pdf و word را در این مقاله قرارداده است.

این شرکت ضمن آموزش طراحی ابزارهای تبلیغاتی مانند طراحی بنر، طراحی بیلبورد حرفه ای، طراحی تقویم، طراحی تندیس، سفارش شما را برای طراحی انواع ابزارهای تبلیغاتی ثبت کرده و به بهترین نوع ممکن دیزاین می‌کند. سلام گرافیک با استفاده از بهترین طراح‌ها و طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ و با ارائه چندین فایل آماده کارت ویزیت به سلیقه شما آماده همکاری با تمام موسسات و شرکت‌ها است. برای دانلود فایل قرارداد طراحی کارت ویزیت بررروی لینک زیر کلیک کنید.

مفاد قرارداد طراحی کارت گرافیک هم مانند طراحی کارت ویزیت است؟

در مفاد قرارداد طراحی کارت گرافیک مانند طراحی کارت ویزیت نام طرفین درج شده و سپس به موضوع، سایز، تعداد نسخه و… اشاره می‌شود. بستن قرارداد برای تمامی خدمات طراحی گرافیک لازم و ضروری است.

فایل قرارداد طراحی کارت ویزیت قابل ویرایش است؟

بله شما می‌توانید فایل ورد قابل ویرایش قرارداد طراحی کارت ویزیت را از سایت سلام گرافیک دانلود کنید و مطابق با نیاز خود آن را شخصی‌سازی کنید.

قرارداد ست اداری

قرارداد کاتالوگ

قرارداد گرافیک

قرارداد پوستر

قرارداد کاراکتر

قرارداد تصویرسازی

قرارداد بسته بندی

قرارداد بیلبورد

قرارداد لوگو

قرارداد موشن گرافیک

4.3/5 - (3 امتیاز)
کاوه ملاکی
کاوه ملاکی
کاوه ملاکی‌ام؛ مشاور سئو، سئو یعنی موفقیت کسب و کار با سرعت چند برابری، از سال 90 به صورت تخصصی در حوزه محتوا و سئو فعالیت می‌کنم. دیدن نتایج رشد کسب و کارها جان تازه‌ای برای ادامه مسیر بهم می‌ده!
مقالات مرتبط بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب این مقاله